Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 599,00 zł
- LISTWY WEWNETRZNE M3 M-PAKIET BMW E46 SEDAN KOMBI M-TECHNIC
- 644 zł z dostawą
- 249,00 zł
- PRÓG LEWY LISTWA BMW E46 SEDAN KOMBI M-PAKIET M3
- 1139 zł z dostawą
- 599,00 zł
- BASH BAR BMW E46 M-PAKIET DRIFT SPORT KJS
- 629 zł z dostawą
Parametry
- Rok produkcji
- 2003
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 2/3
- Kraj pochodzenia
- Niemcy
- Liczba miejsc
- 2
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na tylne koła
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy)
- Wyposażenie - komfort
- Regulowane zawieszenie, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Sport/Coupe
- Moc [KM]
- 350
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Srebrny
- Przebieg [km]
- 1
- Pojemność silnika [cm3]
- 3246
Opis
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE
BMWM3 E46
BMW M3 E46 rallysprint superoes GSMP WSMP KJS trackday bardzo szybkie
Cześć,
Tematem ogłoszenia jest samochód z którym jestem dość mocno związany, ponieważ bardzo dużo mu zawdzięczam. Jest to BMW M3 E46 z 2003 roku, które w mojej opinii jest najszybszym i najbardziej skutecznym BMW w Polsce do jazdy na czas.
Jeżeli poszukujesz samochodu, który jest w 100% gotowy do wygrywania w klasyfikacji generalnej i klasie takich imprez jak SuperOESy, Rallysprinty, Power Stage Bednary, BMW Challange, Tor Poznań Track Day czy GSMP to zapraszam Cię do zapoznania się z moim ogłoszeniem.
Samochód bazowo to oryginalne po liftingowe BMW M3 z numerem VIN zaczynającym się na WBS. I to, moim zdaniem, jest jeden z powodów dla którego ten samochód jest bardzo szybki. Jako wersja seryjna już był przygotowany do sportu, a poprzedni właściciel i ja jedynie poprawiliśmy pewne elementy dzięki którym auto stało się jeszcze szybsze. Każda osoba, która miała okazję zagłębić się w temat BMW M3 wie, że jest naprawdę niewiele części w samochodzie wspólnych ze zwykłym modelem BMW 3.
Jeżeli chodzi o filozofię modyfikacji samochodu to celem było stworzenia bardzo szybkiego auta do jazdy po zakrętach na czas, które na dodatek będzie bardzo uniwersalne i bezawaryjne. Jest to samochód, który świetnie spisuje się na małych torach np. Tor Kielce, lotniskach np. Trackday.org Ułęż czy Power Stage Bednary, ale skrzydła rozwija dopiero na Torze w Poznaniu czy Nurburgring Nordschleife.
Poniżej postaram się zaprezentować najważniejsze modyfikacje, którym moje BMW zostało poddane
- AST 5300 Competition- najwyższy model profesjonalnego zawieszenie wyścigowego renomowanej holenderskiej firmy AST. W przypadku tego auta zawieszenie jest w pełni przetestowane, przygotowane i wystrojone co nie jest prostą sprawą.
- Zaciski hamulcowe z przodu Brembo/Porsche Panamera
- Tarcze hamulcowe BMW M3 E90 o średnicy 360mm
- Klocki hamulcowe Ferrodo DS2500 – założone nowe
- Płyn hamulcowy Motul RBF 660
- Kanały doprowadzające powietrze do chłodzenia układu hamulcowego
- Oryginalny sportowy ABS BMW M3 E46, który został zachowany
Dzięki powyższym modyfikacjom nie istnieje problem przegrzewania się bądź spadku skuteczności hamowania. Dodatkowo klocki hamulcowe i tarcze zużywają się bardzo wolno, dzięki czemu wydatki związane z nimi są niskie.
- Program jednostki sterującej silnikiem Evolve Stage 2
-Układ wydechowy z kolektorami firmy SSG- dość cichy, nie ma żadnego problemu na imprezach z pomiarem głośności typu Tor Poznań Track Day
- Dolot powietrza K&N
- Olej Millers CFS Motorsport 10W60
- Sprzęgło z kevlarową tarczą
- Nowy most ze szperą przygotowany przez Michała ze Strykowa- 01.07.2016
Zgodnie z hamownią inercyjną silnik ma około 350 koni mechanicznych i 370 nm. Dzięki takim parametrom auto jest w stanie przyspieszyć w ok. 4 sekundy od 0-100 km/h oraz w ok. 13,5-14 sekund od 0-200 km/h. Miałem okazję porównać się z BMW M3 E92 DKG ze zmodyfikowanym wydechem, Mitsubishi Lancerem Evo IX o mocy 390 KM i Porsche 911 997.2 S PDK – z każdym z tych aut moje BMW przyspiesza porównywalnie.
-Homologowany fotel Sparco Circuit Pro
-Homologowane pasy bezpieczeństwa Sabelt
-Wspawana, lekka, homologowana klatka bezpieczeństwa Scheffler Forge Racing- można używać w GSMP czy WSMP
-Karbonowy dach- oszczędność około 14 kilogramów w górnej części samochodu
-Karbonowa deska rozdzielcza
-Lekkie drzwi z laminatu
-Klapa bagażnika z laminatu ala BMW M3 CSL
-Reflektory ksenonowe zastąpione lżejszymi zwykłymi- w miejscu lewego światła drogowego zainstalowany dolot powietrza
-Lekki akumulator z motocykla o masie 5 kg
-Nagrzewnica- w deszczowe dni nie ma problemu z zaparowaną szybą
- Lekkie felgi BBS RK Przód 8,5 cala Tyl 10 cali – oszczędność 6,5 kg masy nieresorowanej
- Short shifter firmy Individual Racing Parts (IRP)- dzięki niemu biegi wchodzą precyzyjnie i nie ma strachu o wbicie np. biegu wstecznego w trakcie jazdy. Dodatkowo wybierak znajduje się bliżej kierownicy.
- Tylni dyfuzor pomalowany na czarny mat
Dzięki powyższym modyfikacją samochód jest lżejszy o 300 kilogramów i w tej chwili z połową baku waży 1250 kilogramów. Przy redukcji wagi pod uwagę było wzięte rozłożenie mas, które w tej chwili jest bardzo dobre.
Samochodem w tej specyfikacji podróżuje ja- Miko Marczyk z Łodzi. Auto kupiłem w październiku 2015 roku i od tamtego czasu przejechałem nim kilkanaście imprez samochodowych. Samochód kupiłem, ponieważ jako 20 latek staram się pokazać w motorsporcie z dobrej strony. Zdecydowałem się na auto z napędem na jedną oś, którym w tamtym czasie nikt nie wygrywał klasyfikacji generalnych prestiżowych rallysprintów.
Dzięki M3ce udało mi się m.in. zostać Mistrzem Power Stage Bednary 2 w klasyfikacji generalnej czy zająć:
1 miejsce w klasyfikacji generalnej finałowej rundy BMW Challange 2015- tego samego dnia po raz pierwszy prowadziłem to auto co pokazuje jak intuicyjny jest to wóz
1 miejsce w klasyfikacji generalnej V rundy SuperOES Tor Poznań
1 miejsce w VIII edycji Tor Poznań Track Day – czas 1.42.2
1 miejsce w klasie V SuperOES Tor Kielce podczas kilku rund w 2015/2016
1 miejsce w klasie BMW podczas Power Stage Bednary
3 miejsce w klasyfikacji generalnej III rundy SuperOES Tor Kielce
Poprzedni właściciel w specyfikacji o 50 kilogramów cięższej ustanowił rekord trasy w Ułężu (Trackday.org) oraz rekord słynnej Rozety u Wróbla. Był również na Nordschleife gdzie przy mocy 340 KM i masie 1430 kg uzyskał czas 7:34 BTG co jest jednym z najlepszych czasów do dziś uzyskanych w BMW M3 E46- w tej chwili auto jest mocniejsze i 180 kilogramów lżejsze.
Zapraszam do obejrzenia kilku filmów z BMW w roli głównej:
https://www.youtube.com/watch?v=keTLdMRgPJw – Tor Poznań onboard 1.42.2
https://www.youtube.com/watch?v=XwixOJQZ9VI – Power Stage Bednary 09.07.2016- przejazd z zewnątrz
https://www.youtube.com/watch?v=RB4G5j2lW6M – SuperOES Tor Kielce- przejazd z zewnątrz
https://www.youtube.com/watch?v=n5bRZsNZRd4 – Power Stage Bednary- onboard
https://www.youtube.com/watch?v=tFDTaG_7M38 – SuperOES Tor Kielce w zime po mokrym- onboard, 1 miejsce w klasyfikacji generalnej na przejeździe
https://www.youtube.com/watch?v=tUCLcegEDAE – SuperOES Tor Poznań- onboard 1 miejsce w klasyfikacji generalnej
https://www.youtube.com/watch?v=3-tYI1toYrE – BMW Challange- 1 miejsce w klasyfikacji generalnej finałowej rundy
W między czasie samochodem i wynikami zainteresowały się media dzięki czemu w BMW Trends czy Rally and Race możemy przeczytać artykuły z moim BMW w roli głównej.
Auto jest w 100% sprawne, w każdej chwili gotowe do jazdy. Samochód sprzedaje z kompletem części zapasowych i opon:
- 18 opon Yokohama WTCC
- 4 opony Michelin Pilot Sport 27/65/18 (opony z Porsche Supercup)
- 6 opon Michelin P2G 27/65/18 – opony niedostępne już na rynku dzięki którym w deszczowych warunkach w dalszym ciągu BMW może być szybsze od Mitsubishi Lancerów czy Subaru Imprez
- 3 opony semi slik Federal 595 RS-R 225/40/18
- 2 opony semi slik Achilles 123 S 255/35/18
- 2 opony Clear HP166 255/45/18
- 2 opony Continental ContiSportContact 2 225/40/18
Dzięki tym oponom auto jest konkurencyjne na zawodach w których startuje, a kupujący przez długi okres po zakupie nie musi się martwić o wydatki związane z oponami.
- Skręcana klatka firmy Safety Devices
- 3 komplety felg: 2 komplety oryginalnych 18tek BMW M3 E46 8 i 9 cali oraz komplet felg BBS RK 8,5 i 10 cali
- 2 komplety klocków Ferrodo DS2500 – nowe na aucie + jeden komplet dodatkowo
- zaciski hamulcowe przód BMW M3 E46+ klocki hamulcowe
- kompletne zawieszenie seryjne BMW M3 E46
- wentylator BMW M3 E46
- nadkola przednie BMW M3 E46
- wlot do chłodnic BMW M3 E46
-kolektor wydechowy oryginalny BMW M3 E46
-moduł przepustnicy BMW M3 E46
-czujniki wału/wałka BMW M3 E46
-przepływomierz BMW M3 E46
-cewki BMW M3 E46
-termostat BMW M3 E46
-łańcuch i ślizgi rozrządu BMW M3 E46
Prawda jest taka, że gdybym nie musiał to pewnie jeszcze długo bym się nie pozbywał mojego BMW. Jestem jednak młodym kierowcą, który marzy o profesjonalnej karierze kierowcy rajdowego i sprzedaję samochód, żeby kupić kolejne auto, dzięki któremu będę mógł pokazać się z dobrej strony i dalej rozwinąć. Środki pozyskane ze sprzedaży w 100% będą przeznaczone na mój rozwój w motorsporcie.
Wraz z samochodem i wszystkimi częściami oraz oponami oferuję całą swoją wiedzę na temat auta- jak je ustawić, jakie ciśnienia w oponach dobrać czy jak nim skutecznie jeździć.
Cena: 107 900 zł do negocjacji
Mam nadzieję, że samochód trafi w ręce osoby, która zrobi z niego pożytek i przyniesie jej nie mniej radości i sukcesów niż mnie.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kontaktu,
Miko Marczyk
+48 602 375 414
www.facebook.com/mikomarczykmotorsport
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.