Witam Wszystkich Fanów marki BMW
Na wstępie proszę o zapoznanie się z 5 punktami, dotyczącymi moich zasad współpracy:
1. Jeśli nie widać, czegoś na zdjęciach, a jest to w opisie ogłoszenia, zadzwoń i zapytaj. Niekoniecznie ktoś chce Cię oszukać lub celowo wprowadzić w błąd.
2. Jeśli jesteś przekonany, że ta oferta jest dla Ciebie nieatrakcyjna, nie oburzaj się, zamknij ją i szukaj dalej.
3. Pod żadnym pozorem nie kopiuj zdjęć i nie rozpowszechniaj ich. Są moją własnością, własnością warsztatu, który prowadzę i chciałbym by tak pozostało. Nie wyrażam zgody na ich udostępnianie. Tym bardziej, że przestawiają wyniki mojej pracy, pracy moich mechaników, a także pracy moich dobrych znajomych - RBW ;)
4. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, służę pomocą i podzielę się widzą, jednak nie licz na to, że będę godzinami z Tobą dywagował co jest lepsze, a co nie. Pracuję nad kolejnymi projektami i nie mam takich możliwości.
5. Sprzedaż tych części, a właściwie ich zgromadzenie to efekt wielu lat poszukiwań, znajomości w branży i wiedzy, na którą musiałem ciężko zapracować. Nie mam ochoty dyskutować nad zasadnością ich stosowania, porównań typu "za tą cenę mogę mieć prom kosmiczny, a ty wciskasz mi rower". W mojej ocenie nie chodzi tylko o parametry techniczne, a choćby o unikalność rozwiązań.
KONTAKT: 537 303 694 lub Mikulski Motorsport na fb
Jeśli przetrwaliście Państwo ten wstęp, to znaczy, ze faktycznie jesteście zainteresowani moją ofertą.
Na sprzedaż wystawiam pakiet części, który pozwoli z seryjnego silnika z gamy M30 zrobić coś unikatowego, a przy okazji zwiększyć moc.
Zestaw zawiera:
1. Głowicę z silnika M30B35, wyprodukowaną przed rokiem 87, a więc z mnieją komora spalania tj. 59ccm, a nie 65ccm. Chodziło o doprężenie silnika. W głowicy wstawione są większe zawory dolotowe na wzór Alpiny - 48mm zamiast seryjnych 46mm, wydechowe 39mm zamiast seryjnych 38mm. Ponadto wykonany jest porting kanałów dolotowych pod flanszę od przepustnic z silnika S38B36. Wymienione są wszystkie dźwigienki zaworowe, a wałek rozrządu ma obecnie 290 stopni, zamiast seryjnych 262, twardsze sprężyny zaworowe dBilas. Głowica była naprawiana , jest splanowana, sprawdzona i gotowa do montażu, prace wykonano w firmie Krasnobrodzka Racing.
2. Kolektor dolotowy z BMW M5 e34, w wersji 3,6 litra, wraz z przepustnicą zmieniającą jego geometrię. W kolektorze sunięty jest odsadnik oleju, tak by lepiej pasował pod M30 i by poprawić przepływ powietrza.
3. Sześć niezależnych przepustnic (potocznie z ang. ITB), przepustnice są sprawne, kompletne i gotowe do montażu.
4. Flanszę aluminiową, wykonaną na CNC i obrobioną ręcznie pod ta konkretną głowicę i ten zestaw przepustnic.
5. Kolektory wydechowe, typu barany.
6. Sterownik silnika + ECU Master, tak by można było wystroić wszystko na seryjnym 3-rzędwoym komputerze z nowszej wersji silnika M30. Do zestawu mogę dorzucić wiązkę zmodyfikowaną pod nadwozie BMW e30.
Na koniec pragnę powiedzieć, że w mojej ocenie cena 13500 złotych jest adekwatna do tego co oferuję, kompletny silnik S38B36 oferowany jest w cenie od 6000 Euro w górę. W Polsce zarówno opisane części, jak i silnik nie pojawiają się w ogłoszeniach częściej niż raz na dwa lata.
Pierwsze zdjęcia ukazuje identyczny zestaw po montażu w aucie.