Dzień dobry,
na sprzedaż BMW serii 1 z 2013 roku model F21, czyli 3d, po moich przeróbkach samochód wygląda jak wersja po lifice, który wszedł w roku 2015. Wersja silnika jest to 20D (n47t) czyli 184 km, po mapie wykonanej w GCS Tuning 3 lata temu i moc wtedy wyniosła 224km, na dzień dzisiejszy może być jej trochę więcej, bo jest założony lepszy InterCooler od BMW Power Kit, jest tak samo wydajny jak w BMW z silnikami 35D.
Samochód kupiłem z przebiegiem 100 tyś w czerwcu 2016, obecnie ma 190 tyś, filtry oleje zmieniane co 10-12 tyś km. Olej Millers, po wykonanej mapie przejechałem ok 50-60 tyś km.
Rok temu był wymieniany olej w skrzyni biegów w firmie ASB Płocheć pod Lublinem metodą dynamiczną, więc skrzynia została wyczyszczona i zalany cały nowy oryginaly olej ZF oraz ustawiana geometria u najlepszego fachowca w PL Pana Zasuwik w piasecznie pod Warszawą.
W połowie marca był robiony serwis filtrów i olejów, zalany oczywiście olej firmy Millers, więc spokój na najbliższe 10 k km.
Wymieniane były również klocki przód tył oraz tarcze przód tył.
Wyposażenie samochodu można sprawdzić sobie po Vinie : J489030
Tutaj link do rozkodowanego VIN
http://bimmer.work/vin/abf69a2530097562200163e00dbe211f/
Samochód został bardzo przerobiony wizualnie przeze mnie, co jest wszystko udokomentowane zdjęciami oraz opisane na polskim forum o BMW.
Zmiany jakich dokonałem to :
- Lusterka Carbonowe
- Przyciemnione przednie szyby boczne
- Przyciemmione tylne lampy, które teraz wyglądają tak jak z wersji Shadow
- Nowe koła wzór M359, niestety ale samochód na sprzedaż bez tych kół
- Ramka od panelu klimatyzacji z wersji LCI (czarny połysk)
- Chip 224 km 437nM, teraz może być tej mocy trochę więcej, do sprawdzenia
- z zewnątrz samochód został wizualnie przerobiony na wersje po lifcie tj. :
- lampy przód LED
- lampy tył LED
- zderzak przód i tył wraz z klapą od wersji LCI
- cała nowa instalacja, żeby wszystko chodziło tak jak z fabryki, wszystko zostało wykonane 2 lata temu
- zakodowanie cyfrowego predkościomierza, pamięci start&stop, wideo podczas jazdy oraz logo M na nawigacji podczas rozruchu
- nakładki na pedały M
- spręzyny obniżające firmy H&R obniżenie 4x - 35 MM
- przedni, boczne splittery firmy Maxton
- spoiler na klapę carbon
- wydech końcowy od BMW M140i
- oklejenie barów za nerkami w niebieską satynę
- wszystkie znaczki oklejone w czarny
- nerki czarny połysk BMW M Performance
- intercooler PowerKit, tak samo wydajny jak w BMW z silnikami 35D
- zakup kodu lifetime FSC przez co można samemu sobie instalować najnowszą wersję map poprzez pendrive
- założenie żarówek LED do tylnych lamp tj.: wsteczny, kierunkowskazy oraz stop
- łezki przedni zderzak od BMW M140i
- usunięcie tylnej wycieraczki, wycieraczka w pełni sprawna jest u mnie i można ja w każdej chwili założyć na nowo
- naklejki na progi BMW M Performance
- czerwony przycsik start&stop
- tunel środkowy od wersji LCI2
- czarny dyfuzor
- zamontowanie mesha za kratkami w przednim zderzaku w celu ochrony IC przed kamieniami
- w samochodzie wcześniej były rownież dokładane halogeny przednie LED, więc jeśli ktoś by chciał je z powrotem zamontować to są już zakodowane i będą chodzic bez problemów
Możliwe, że wszystko nie zostało opisane, ponieważ zmian których dokonałem było na prawdę wiele i mogłem coś pominąć... Jak sobie coś przypomnę to dopiszę.