Witam Państwa
Chciałbym zaoferować Państwu swój prywatny samochód, którym jest BMW E91 320 xDrive
Jeździłem już różnymi samochodami 4x4 (Pajero, Audi quattro, Jeepy), ale napęd xDrive daje jak dla mnie największą frajdę z jazdy, auto samo decyduje ile momentu przenieść na każde z kół, z aktywnymi wszystkimi systemami wspomagającymi kierowcę naprawdę trzeba by było być "mistrzem kierownicy" żeby wpaść w poślizg. Byliśmy na Sylwestra w Wiśle, napadało bardzo dużo śniegu i tam gdzie pod górę samochody staczały się na buksujących kołach, ja pojechałem wszędzie dokąd chciałem (krótki filmik z tego wyjazdu https://www.youtube.com/watch?v=yXPwJWXTun4). Oprócz xDrive auto posiada system wspomagania jazdy w górach, który również fajnie pomaga w trudnych warunkach, nawet w nizinnym krajobrazie zasypanym śniegiem.
BMW w chwili obecnej posiada zamiast seryjnych 184 koni mechanicznych prawie 220. Tuning robiony z głową, auto nie jest wyżyłowane na maksa, tylko z rozsądkiem, jeździ dynamiczniej ale bardziej elastycznie. Żeby była jasność, nie jestem małolatem, który dorwał się do beemki i pali gumę na każdych światłach. Tuning zrobiony aby jeździło się jeszcze przyjemniej, a lepiej jest mieć moc i nie potrzebować, niż jej nie mieć wtedy kiedy jest potrzebna. Spalanie względem fabrycznego spadło o prawie 0,5l / 100km
Do wszystkich samochodów jakie posiadam / posiadałem od kilku lat stosuję dodatek do paliwa ARCHOIL AR6900 (wcześniej był starszy rodzaj) żeby cały układ paliwowy i spalania pracował w jak najlepszych dla siebie warunkach. Koszt 7 zł na pełen zbiornik paliwa.
Nauczony jestem od dawna aby o swoje rzeczy dbać jak najlepiej, bo "jak się dba tak się ma", dlatego samochód po odpaleniu zawsze pracuje 1-2 minuty przed jazdą, później chwilę delikatnej jazdy aby wszystko się rozgrzało i nie pracowało pod dużym obciążeniem na sucho. Przed zgaszeniem również zawsze chwila dla turbiny na ochłodzenie.
Autem tym jeździ mi się wspaniale, bezpiecznie i jak po sznurku, długo szukałem modelu w tym silniku, stanie i konfiguracji. Gdyby nie to, że muszę wymienić na większy samochód (właśnie urodziło nam się drugie dziecko) nikt by mnie z niego nie wypędził (w grę wchodzi zamiana na S-Maxa 2012-2013r w silniku 160 koni, w automacie, Converse lub Titanium), wszystkie naprawy robione na bieżąco, około 10tys km temu wymieniony rozrząd (jest na łańcuszku więc kupujący ma spokój na około 200tys km), około 3tys km temu wtryskiwacz (założony nowy nie żadne regenerowane), stan techniczny oceniam na bardzo dobry - można wsiadać i jechać na koniec świata.
BMW posiada między innymi :
- lakier perłowy z palety BMW Exclusive - Alpinweiss Pearl
- pakiet chromów
- BMW iDrive z dużym kolorowym wyświetlaczem
- BMW Pre Sense Basic - system wspomagający bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów
- atermiczne szyby
- sterowanie głosem (Voice Control)
- system kontroli ciśnienia w oponach
- chowany i wysuwany elektrycznie hak, którego nie widać na codzień
- adaptacyjne światła xenonowe z przodu i LEDy z tyłu
- spryskiwacze reflektorów
- system klimatyzacji (kierowca i pasażer regulowani osobno + tył) z opcją automatycznego wykrywania zanieczyszczeń i dopasowywania filtracji
- opcję wentylacji samochodu o ustawionej porze (można zaprogramować parę timerów które włączają wentylację nawet na zgaszonym silniku, my używaliśmy zimą żeby szyby odparowały przed drogą)
- skrzynie automatyczną z trybem Sport i możliwą ręczną zmianą biegów "+/-"
- pamięć ustawień przypisaną do kluczyka (dwa kluczyki w komplecie)
- system mocowania fotelików Isofix
- czujniki parkowania
- system BMW Online
- system BMW Emergency Call (guzik nad głową którym uruchamiamy telefon alarmowy)
- bluetooth który bez problemu odtwarza muzykę ze Spotify / YouTube, itp. po podłączeniu telefonu oraz integrację książki telefonicznej i ostatnich numerów z telefonem
- wejście Audio schowane w podłokietniku (oryginalnie)
- dodatkowe wyjście zapalniczki z tyłu
- nawigację
- system odzyskiwania energii z hamowania
- multifunkcyjną kierownicę
- lampy przeciwmgielne
- sensor zmierzchu
- sensor deszczu
- sportowy fotel (dmuchane boczne "trzymania", przesuwane elektroniczne podparcie lędźwiowe, dużo opcji regulacji)
- oświetlenie do jazdy dziennej
- doświetlenie "drogi do domu" po zamknięciu auta (działa po zmroku)
- domykanie i otwieranie szyb z pilota
Nowe opony całoroczne Nexen z 2018r, z powodzeniem używam tej marki opon całorocznych na różnych samochodach i nigdy mnie nie zawiodły, są ciche i dobrze się trzymają drogi
Nie wierzę w wymiany oleju co 30tys km., silnik zalewany najlepszym olejem long life ale zmieniany co 12-15tys km.
To o czym zapomniałem zapewne znajdzie się w raporcie VIN dostępnym w linku : https://drive.google.com/drive/folders/1_OOR7EW0hgbO_1kOTP3SeGUSQlkvORRQ?usp=sharing
Ponieważ tak jak wspominałem wyżej, dbam o swoje samochody, a jeszcze bardziej o rodzinę która nimi podróżuje, nie oszczędzam na serwisie (na BMW wydałem ponad 10tys PLN aby wszystko było idealnie, więc na długi czas nie wymaga żadnych kosztownych napraw), w linku część faktur serwisowych : https://drive.google.com/drive/folders/1y9nBK4On9-7qK1HlQK2AnXtnUNFBqcNa?usp=sharing
Auto to serwisował jedynie człowiek, który jest pasjonatem marki, posiada porządnie wyposażony warsztat oraz do każdej naprawy podchodzi w pełni profesjonalnie, nie ma żadnej fuszerki "po łebkach" - jeżeli coś wymaga wymiany, to jest wymieniane. Po zakupie przejrzał całe auto, wszystkie nawet najdrobniejsze usterki zostały usunięte, a bieżące naprawy prowadzone starannie. Również u niego podniesiona moc.
Zapraszam zainteresowanych klientów, śmiało możecie Państwo jechać z drugiego końca Polski i nie będziecie niemile zaskoczeni (sam niestety doświadczyłem już w życiu kilku takich wycieczek po "igły" które okazywały się szrotami i szanując Państwa czas oraz pieniądze - ZAPRASZAM)
Więcej zdjęć pod linkiem
https://photos.app.goo.gl/GuzQPK3CQVcuLzFz5
Nie ma żadnych aktywnych ani ukrytych czy skasowanych błędów
Nie dymi, silnik pracuje równo i prawidłowo
Skrzynia przerzuca biegi bez żadnych szarpnięć
Auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego, wszystko działa jak należy
Samochodem tym nie były ciągane żadne ciężkie przyczepy, jedynie skuter wodny którego masa to 300 kg (żadne obciążenie dla tego samochodu), wodowany na betonowych podjazdach, nie plażach czy dzikich slipach.
Na auto wystawiam rachunek, kupujący zwolniony z opłat skarbowych (jest jako środek trwały w jednoosobowej działalności)
Cena do rozsądnej negocjacji.
Auto do obejrzenia 20km od Warszawy w kierunku Wrocławia (Rozalin, gmina Nadarzyn) po wcześniejszym kontakcie telefonicznym praktycznie cały dzień.