BMW E46 M3 2002 ROK CABRIO
Do sprzedania kultowe, wolnossące, 6-cio cylindrowe BMW M3 E46 S54 w wersji kabriolet z własnej kolekcji aut klasyki motoryzacji w stanie kolekcjonerskim w pięknym kolorze CARBONSCHWARZ METALLIC.
Doskonale wyważone nadwozie, tylny napęd, wzdłużnie umieszczony silnik, i to jaki silnik! Kultowe S54 zdolne wykrzesać ponad 100 KM z jednego litra pojemności. Sześć cylindrów w rzędzie, blok z żeliwa, pojedyncza przepustnica, podwójny układ VANOS. Maksymalnie kręci się do 8000 obr./min, a moc maksymalna dostępna jest na samej górze, przy 7900 obr./min. Parametry jak w wyścigowej jednostce. Czysta przyjemność atmosferycznego oddychania, absolutnie bez pomocy turbosprężarek. Ten samochód ma też drugą naturę, którą w pełni można poznać otwierając dach. Wówczas odruchowo noga z gazu, bo przecież nawet M3 warto używać go z rozsądkiem, dozując sobie przyjemność i zachowując tak piękne auto dla przyszłych pokoleń. W aucie w kwestii mechanicznej i elektryki jest wszystko zrobione w profesjonalnym zakładzie mechanicznym z autoryzacją BMW (lista do wglądu dla kupującego). Z ważniejszych tematów wymienione było sprzęgło w PL a jeszcze w USA pompa sprzęgła SMG (faktury wszystkie dostępne dla kupującego). Samochód jest cały na nowo polakierowany aby prezentował się jak na klasyka przystało poprawnie. Felgi oryginał BMW M3 poddane zostały renowacji w profesjonalnym zakładzie (były proste sprawdzane na maszynie i nie były nigdy spawane to ważne. Na felgi zostały nałożone nowe opony. Auto sprowadzone w całości jako odpalające i jeżdżące pod siebie (fotki do wglądu auta sprowadzonego) z dobrą historią CARFAX. Kierownica została obszyta na oryginał jak wychodziła w profesjonalnym zakładzie w Polsce. Samochód ma 21 lat, więc rzeczą normalną jest, że będzie posiadał naturalne zużycie przy autentycznym przebiegu 225 874 km. Podsufitka nie wisi i jest w super kondycji.
BMW M3 E46 to model oparty na BMW E46. Produkowany w wersji coupé i kabriolet. Wyposażony w sześciocylindrowy silnik S54 o pojemności 3246 cm³. Podane osiągi są dla wersji M3 Cabrio: Przyspieszenie 0–100 km/h - 5,5 s Od 80–120 km/h na 4 biegu - 5,9 s 1000 m - 24,8 s Spalanie - 13,6 l (13,6 l) SP Masa - 1655 kg (1730 kg) Sercem M3 jest i był wielokrotnie nagradzany rzędowy silnik o pojemności 3,2 litra. Ta jednostka napędowa jest prawdziwym majstersztykiem bawarskich inżynierów z Niemiec. Czwarty model należący do Serii 3 był oznaczony symbolem E46. Jego debiut rynkowy przypadł na rok 1998 roku. Pod względem stylistycznym samochód znów przeszedł spore zmiany - sylwetka zyskała znacznie bardziej opływowe kształty. W 2001 roku E46 został poddany face-liftingowi. E46 Coupe i Cabrio zostały poddane face-liftingowi w 2002 roku.
Przez wszystkie lata produkcji model był wybierany do pierwszej dziesiątki najlepszych samochodów wg magazynu „Car and Driver”. W 2007 roku auto zostało wycofane z produkcji. Według koneserów motoryzacji to najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. Inni mówią : "Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. W samochodzie jest zamontowany układ dolotowy zimnego powietrza Magnum FORCE stage z mediami filtracyjnymi Pro 5R marki aFe (https://afepower.com/afe-power-54-10462-magnum-force-stage-2-pro-5r-cold-air-intake-system. Układ ten daje ponad 40% więcej przepływu powietrza tym samym auto zyskuje dodatkowe 12 KM więcej. Dodatkowo zamontowany jest z przodu Dynamic Air Scoop (DAS) firmy aFe, który zwiększa przepływ i prędkość powietrza do wlotu powietrza przez fabryczny grill. Ten wlot jest wykonany z lekkiego, malowanego proszkowo aluminium, co zapewnia mniejszą wagę, większą wytrzymałość i niepowtarzalny styl. Czerpak jest doskonałym uzupełnieniem instalacji czerpni zimnego powietrza który jest w tej M3 zamontowany jak napisano wyżej z tej samej firmy do kompletu. Dach automatyczny świeżo zaimpregnowany działający poprawnie. Auto jest cały czas garażowane w hali w zimę ogrzewanej i tylko co jakiś czas robiony jest objazd drogą S7 w celu rozruszania maszyny aby się nie zastała :)
Zapraszam do kontaktu tylko zdecydowane osoby szukające M3 doinwestowanej i proszę o kontakt tylko konkretne osoby poszukujące takiej właśnie M3 w cabrio i proszę najlepiej kontaktować się poprzez wiadomość otomoto a zdecydowane osoby, bardzo proszę o kontakt na telefon Wyświetl numer. Auto jest kupione dla siebie do kolekcji samochodów niebanalnych, stąd było kupione z bardzo dobrą historią CARFAX i sprowadzone w całości nie bite a przebieg jest realny. Znajdą się owszem drobne tylko kosmetyczne tematy do poprawek ale to już we własnym zakresie do korekty jak ktoś będzie chciał. Skóra na całości siedzeń jest oryginalna, więc też nosi ślady użytkowania ale nie jest przetarta czy też rozerwana. Szyby wszędzie dookoła oryginał. Cena nie podlega negocjacji i została już obniżona do minimum opłacalności a włożone jest w nią sporo czasu, pieniędzy i serca. Cały serwis co było robione w PL w serwisie BMW jest zapisany w pamięci kluczyka BMW M3.
- Możliwość finansowania dla Klienta. Sprzedaż na pełną fakturę VAT 23%.
Auto można było oglądać na ostatnich targach Mubi Dub it Festival w Kielcach w 2023.