Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 149,00 zł
- BEHR HELLA ZBIORNICZEK WYRÓWNAWCZY BMW 3 E46 330D
- 159,99 zł z dostawą
- 570,00 zł
- Wtrysk BMW 330 d E46 3.0 0445110047
- 581,49 zł z dostawą
Parametry
- Rok produkcji
- 2004
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 4/5
- Kraj pochodzenia
- Niemcy
- Liczba miejsc
- 5
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na tylne koła
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS, ASR (kontrola trakcji), Centralny zamek, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła do jazdy dziennej, Światła przeciwmgłowe, Światła xenonowe
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Klimatyzacja automatyczna, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka jasna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- Bluetooth, Gniazdo AUX, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Zmieniarka CD
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi, Hak, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Szyberdach, Tempomat
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Kombi
- Moc [KM]
- 250
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- inny
- Przebieg [km]
- 287000
- Pojemność silnika [cm3]
- 2993
Opis
dzień dobry,
Zapraszam do zakupu BMW 330D TOURING kolor carbonschwarz metalic z września 2004 w bogatej wersji wyposażenia special edition + dodatki indyvidual (rozkodowany VIN poniżej). Auto z pełnym m-pakietem wewnętrznym + zderzak przód pakiet zewnętrzny.
Auto w moim posiadaniu od blisko 7 lat, przez ten okres żadnych kolizji/stłuczek/wypadków.
Pochodzenie / dotychczasowi właściciele:
Auto odkupiłem od pierwszego właściciela w Polsce (sprowadził je na własny użytek z Niemiec w 2007, użytkował je przez niecałe 4 lata po czym auto trafiło do mnie i użytkuję je do dnia dzisiejszego).
W aucie wszystkie przeprowadzone wymiany są udokumentowane fakturami – od najdrobniejszych po droższe opisanie niżej. Nabywca otrzyma pełną dokumentację serwisowania auta do dnia dzisiejszego.
Co wyróżnia moje BMW na tle innych ofert:
1. Auto nie było sprowadzone „po taniości” (rozbite lub uszkodzone, na handel czy dla zysku) ani też użytkowane „po kosztach”. Zostało sprowadzone na użytek własny, wymiany ekspolatacyjne przeprowadzane z wykorzystaniem części markowych lub oryginalnych, przy bardziej skomplikowanych czynnościach serwisowych powierzane warsztatom markowym / kompetentnym. Jest wolne od kombinacji typu korekta przebiegu, najtańsze zamienniki i temu podobne druciarstwa;
2. Wiele wymian, które z racji eksploatacji i naturalnego zużycia są normalną koleją rzeczy a jednocześnie należą do dość kosztownych to BMW ma „za sobą”. Z kosztowniejszych napraw w ostatnim czasie m.in. wykonana profesjonalna regeneracja 4 wtryskiwaczy (autoryzowany serwis Bosch/gwarancja marzec 2018) + regeneracja turbiny (autoryzowany serwis Bosch/gwarancja marzec 2018), wymiana koła dwumasowego i kompletu sprzęgła nowy zestaw Luk, wymiana układu hamulcowego (tarcze / klocki / okładziny ham. ręcznego Zimmermann Sport + ATE). Tylko te wymiany przy skorzystaniu z kompetentnego serwisu i przeprowadzone z użyciem markowych części to koszt około 10 tyś zł - nie dotyczą w najbliższych latach tego egzemplarza (bez udokumentowanych wymian prawdopodobieństwo tych napraw i ich koszty warto mieć na uwadze);
3. Auto bardzo dobrze wyposażone – niewiele egzemplarzy z tak bogatym wyposażeniem;
4. Bezawaryjny silnik (3 litrowy diesel M57N prawidłowo użytkowany i serwisowany nie sprawia problemów, przez co cieszy się bardzo dobrymi opiniami) i trwałej 6 biegowej skrzyni manualnej (w przypadku automatu przy tym modelu z racji wieku / przebiegu większe ryzyko ewentualnych usterek).
Podczas użytkowania przeprowadziłem poniższe zmiany:
- usunięcie i zaślepienie klapek kolektora ssącego (znający temat diesli BMW wiedzą z jakiego powodu i jakie ryzyko niesie ich pozostawienie);
- kolektor wydechowy zmieniony na żeliwny (oryginalne pękają i tracą szczelność, mój też miał mikropęknięcia stąd jego wymiana);
- większy intercooler od FMIC;
- downpipe (usunięty katalizator);
- zderzak przód m-pakiet (w seryjnym zderzaku nie mieścił się większy intercooler);
- program podnoszący moc na bezpieczne 250KM (modyfikacja wykonana jeszcze przez poprzedniego właściciela potwierdzona przeze mnie na hamowni - wykres na jednym ze zdjęć);
- felgi z modelu e90 18 cali, opony Continental Sportcontact 5;
- wymiana błotników przednich na wskutek korozji wewnętrznych stron rantów (typowa wada BMW E46).
Błotniki zostały wymienione podczas montażu zderzaka m-pakietowego, oczywiście stare mam ”do wglądu” jakby ktoś podejrzewał, że ich wymiana spowodowana była rozbiciem przodu.
Stan techniczny:
Elektronika - ostatni raz auto podpinane pod komputer w marcu b/r podczas kodowania regenerowanych wtryskiwaczy i regeneracji turbo w autoryzowanym serwisie Bosch - jedyny błąd wykazał czujnik jednego z parktroników tył;
Mechanika – wszystko ok;
Stan lakieru – odparzenia czarnego lakieru na przednich elementach relingów dachowych (wada fabryczna). Rysy zderzak tylni, ślady korozji klapa tył (wymienione wady widoczne na zdjęciach).
Stan wnętrza – ok, bez dziur, rozdarć, rozpruć itp;
Cena do rozsądniej negocjacji, decyzję czy warto kupić zadbany egzemplarz z pełną informacją o serwisowaniu potwierdzoną fakturami czy też lepiej zaoszczędzić i kupić auto bez dokumentacji napraw wierząc w słowne zapewnienia Sprzedającego i licząc na to, że mimo wieku i przebiegu nic z „drogich rzeczy” się nie zepsuje pozostawiam każdemu do własnej oceny.
W razie dodatkowych pytań proszę o telefon (602709467) / maila.
Poniżej 3 galerie - do przejrzenia w powiększeniu każdą z nich należy kliknąć "osobno".
Klikając na pierwszą galerię czyli "zdjęcia z zewnątrz" nie załadują się zdjęcia z pozostałych dwóch galerii: galerii "zdjęcia wnętrza" oraz " zdjęcia silnika / miejsc z wadami".
- zdjęcia z zewnątrz;
- zdjęcia wnętrza;
- zdjęcia silnika / miejsc z wadami;
Wyposażenie |
|
|
|
Istnieją dane indywidualne! |
|
|
|
|
|
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.