Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

BMW E39 ///M5 03' Droga, bo zdrowa i dobra ! (2244788425)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 2:51 dnia 14.04.2012 r.

Kategoria: M5
Lokalizacja: Wrocław


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Rok produkcji
2003
Przebieg [km]
224000
Pojemność silnika [cm3]
5000
Liczba drzwi
4/5
Nadwozie
Sedan/Limuzyna
Moc [KM]
400
Rodzaj paliwa
Benzyna
Uszkodzony
Nie
Skrzynia biegów
Manualna
Stan
Używany

oferta nr 2244788425


Opis

Witam serdecznie ! Mam dziś do sprzedania auto, którego nigdy w życiu i za żadne skarby świata miałem nie sprzedać…..

Jednak sytuacja życiowa mocno uległa zmianie i jestem zmuszony pozbyć się mojego oczka w głowie. Jest nim czwarte auto w domu, służące do weekendowego czerpania radości z jazdy i szaleństw, BMW E39 ///M5 w bardzo nietypowym kolorze Sterlinggrau Metallic. Przedstawiam Wam dziś rarytas na Polskim rynku i nie lada gratkę dla fanów wyrobów działu Motorsport, gdyż moja sztuka jest z 2003 roku, z ostatniego miesiąca produkcji, a na dodatek, jest trzecią od końca wyprodukowaną ///M5 serii E39 ! Postaram się krótko i na temat przedstawić historię i losy auta. Nabyłem je dwa lata temu w wielkanoc w Niemczech, a konkretniej w Salzgitter obok Hannoveru. Auto kupiłem od drugiego właścicela, miał ją 4 lata. Mka była w dobrym stanie mechanicznym i wizualnym. Miała kilka niedociągnieć, typu pękniety w dolnej części przedni i tylni zderzak, brak wkładki zapalniczki, ułamany uchwyt napoju itd., ogólnie pierdoły. Książka serwisowa i inne niezbędne elementy były na swoim miejscu, serwis w salonie do przebiegu 205 000 km. BMW miało mieć u mnie dożywocie, dlatego postanowiłem doprowadzić je do idealnego stanu. W moim przypadku najważniejsza jest machanika, dlatego od niej wszystko się rozpoczeło.

Wymieniłem :

- Filtr paliwa Mann

- Filtr oleju Mann ( łącznie trzy razy )

- Filtry powietrza Mann ( łącznie trzy razy )

- Filtry kabinowe Knecht ( łącznie dwa razy )

- Olej w skrzyni biegów Castrol SMX-S 75W-85

- Olej dyferencjału Castrol SAF-XJ 75W140

- Płyn chłodniczy OEM BMW ( łącznie dwa razy )

- Co 5000 km zalewany świeży Castrol TWS

- Czarne, matowe nerki

- Pompa paliwa OEM BMW

- Paski klinowe Continental

- Płyn wspomagania

- plus masa drobnostek

 

A przy kolejnym „ przeglądzie i serwisie ‘’ jakieś 2000-2500 km temu wymieniłem :

 

- sprzęgło OEM Sachs ( tarcza, docisk, łożysko oporowe, wysprzęglik, łapa, kołek, sprężynka )

- przednie tarcze hamulcowe Zimmermann Sport Formula Z

- tylnie tarcz hamulcowe OEM BMW

-komplet sportowych klocków hamulcowych na obydwie osie Ferodo DS2500

- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge

- sportowy płyn hamulcowy o tem. wrzenia 300 C, Motul RBF 660

- nowe świece NGK Platinuim

- nowe fajki BOSCH

- przepływomierze OEM BMW

- układ wydechowy typu Straight Pipes ze stali nierdzewnej

- oryginalnie auto posiada listwy z polerowanego drewna orzechowego, one jak i kierownica oraz tylni dyfuzor zderzaka zostały profesjonalnie oklejone folia carbon firmy 3M

 

Było tego sporo, wiec pewnie o kilku sprawach zapomniałem. Ogólnie posiadam faktury i rachunki na kwote spokojnie przekraczającą 10 tys zł. Należy też podkreślić, że nie są w nią zawarte takie rzeczy jak, oleje, opony, rzecz jasna paliwo, robocizna oraz pierdoły typu filtr powietrza, folia carbon itd. Na chwile obecną auto jest zrobione na tip top,każdy element mechaniczny, lub elektroniczny działa w 100%, nie wymaga wkładu finansowego, jak mówi powiedzenie, tylko tankować i jechać. Jedyną rzeczą kwalifikującą się do wymiany w tym sezonie jest akumulator, zaczyna słabnąć, koszt ok. 350zł. Warto podkreślić, że Mka ma kilka smaczków jak Individual Audio System, czyli najlepszy system grający, jaki oferuje BMW, jest to system o półke wyżej niż standardowe DSP w większości M5, więc może przejdźmy do wyposażenia, a jest co wymieniać :

- el sterowane i skladane lusterka

- el szklany szyberdach

- cztery el szyby

- el sterowanie foteli

- TV

- Navi ( 2010 rok, cała Europa, łącznie z PL )

- Bezprzewodowy telefon

- DVD

- System głośnomówiący

- Tempomat

- ABS

- DSC

- PDC Parktronic przód + tył

- Sensor deszczu

- Xenony

- Zmieniarka CD 6 płyt

- 12 poduszek powietrznych

- Multifunkcyjna kierownica

- Skóra Nappa

- Składana i dzielona tylnia kanapa + rękaw na narty

- Dopinany hak

- Klimatyzacja

- itd. Itp. To co każda M5, jest tego naprawde sporo

 

Jak wspomniałem moja bandytka służyła mi do dawania radości z jazdy w weekendy. Brałem od niej co dała fabryka, lecz wszystko robione z głową, przed każdą jazdą auto rozgrzewane na biegu jałowym do temperatury oleju ok 50 C, a następnie nie przekraczane 3 tys obrotów, dopóki nie zgasna wszystkie diody na obrotomierzu. Następnie odpowiedno schładzane przed schowaniem do garażu. Auto nigdy nie widziało śniegu. Zimą przepalane dwa razy w tygodniu. Także deszcz widziała, bardzo, bardzo sporadycznie. Zużycie oleju przy miejskich szaleństwach ok. 200g na 1000km, przy normalnej jeździe i trasie ok. 50g na 1000km, czyli jak fabryka nakazuje, a pamiętajmy, że przedlifty w kiepskim stanie potrafia brać nawet 3 litry na 1000km !! Wiem z doświadczenia znajomych. Dyfer i skrzynia suche, silnik także, vanosy nie hałasują, chodza w normie. Zawieszenie sztywne, bez luzów. Szpera spina w moment, zero uślizgów. Wnętrze jak nowe, co mam nadzieje widać na fotografiach. Po doprowadzeniu Mki do porządku, wybrałem się na chwile prawdy, do Jetronica we Wrocławiu, aby „ shamować ‘’ moje dziecko. No cóż, to, że jestem dumny z efektów, to chyba mało powiedziane. 401 HP oraz 477Nm + wisienka na torcie, piękne i równe wykresy. NIGDY nie widziałem w PL, Europie, czy na ogólnoświatowych forach/blogach/portalach, aby seryjna M5 na wykresie miała 4 z przodu, przeważnie jest to 350-380 KM. Nie wierzycie ? Sprawdźcie ! ( Pamiętajcie, mówimy o 100% serii ). Więc bez wstydu mogę stwierdzić, że jest to jedna z najbradziej zadbanych i najzdrowszych sztuk M5 w Europie. Jeżeli ktoś z Was, pod naporem bredni wypisywanych przez forumowych teoretyków, oraz otumanienia, przez handlarzy jest w tym momencie zniesmaczony przebiegiem, to proszę jeszcze raz spojrzeć na wnętrze a następnie na wykres. Polecam też, a wręcz nalegam, aby przd przyjazdem do mnie, obejrzeć w PL lub na zachodzie przynajmniej 2-3 sztuki, wtedy nie będziemy się nawet targować J Moja Mka jest 9 sztuką, którą oglądałem, więc wiem co mówię. Tylko naiwny człowiek uwierzy, że autostradowy potwór, który niegdyś kosztował pół milliona złotych i służył ludziom biznessu do szybkiego przemieszczania się na spore odległości, będzie miał po ponad 10 latach 100-150 tys km. Tylko dlaczego wnętrze aż się świeci od wysiedzenia a vanosy klekoczą jak w 530D…. Tak na szybko to chyba tyle, na wszelkie pytania chętnie odpowiem telefonicznie. Cena praktycznie nie podlega negocjacji, natomiast dla konkretnego kupującego pełen bak zalany Shellem V-Power Racing, jest to jedyne paliwo na jakim poruszą się to auto od nowości. Nie jest tajemnicą, że za M5 z tego rocznika i w takim stanie ( a przecież i tak tarcze i klocki będą ledwo zipieć, a sprzęgło ślizgać się ) trzeba zapłacić ok. 18-20 tys Euro, proszę sprawdzić www.mobile.de oraz www.autoscout.de + opłaty + akcyza + częsci, które u mnie są praktycznie nowe, daje nam sumę, która z łatwością przekracza 100 tys zł, wiec chyba widać różnice w stosunku do mojej ceny. Dla kupującego z Dolnegośląska indywidualne tablice rejestracyjne D1 IIIM5 gratis J!!! UWAGA !!! nie ma możliwości kierowania autem podczas oględzin. Dla poważnie zainteresowanych przejażdżka i pokaz możliwości auta na miejscu pasażera. Kierownice oddam w czyjeś ręce dopiero po otrzymaniu pieniążków do ręki.

Auto znane i lubiane na taki stronach jak :

- www.raceism.pl

- www.bmw-syndykat.pl

- www.bmw-sport.pl

- www.mforum.com.pl

Także polecam lekturę.

Przedstawiam także kilka filmów :

 

Dźwięk układu wydechowego

 

http://www.youtube.com/watch?v=-phENCc-94w

 

Przyspieszenie od 0 do 250 km/h

 

http://www.youtube.com/watch?v=QbXriRnZUaI

 

M5 do oglądnięcia na terenie Bolesławca ( 50 km od Legnicy, 100 km od Wrocławia itd. ) lub po dogadaniu we Wrocławiu.

Ostatnie fotografie, te pod blokiem, oraz fotki wnętrza, jak i  filmy przedstawiają stan BMW z tego tygodnia.

W razie pytań proszę dzwonić 660 681 724 ( gdy nie odbieram, to znaczy, iż nie mogę rozmawiać ).

Pozdrawiam !!!





 

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.