Witam! Na sprzedaż oferuję BMW E39 540i z 6-biegową, manualną skrzynią. Data produkcji to 16.09.1998 a więc jest to silnik 4.4 V8 z VANOS. Aktualny przebieg: 314608 km. Auto jest w całkowicie seryjnej konfiguracji, w pełni zgodnej z VIN: WBADN51070BR65034 (pełną specyfikację wyposażenia można rozkodować, lub podam ją zainteresowanemu). Samochód został sprowadzony z Niemiec przez poprzedniego właściciela w 2014 roku i przez prawie 2 lata stał w garażu, regularnie uruchamiany (miał być dawcą silnika i skrzyni biegów). Ja jestem jego drugim właścicielem w kraju. Poprzednik wymienił główny łańcuch rozrządu wraz ze ślizgami i napinaczem oraz tarcze i klocki hamulcowe na obu osiach a także podnośnik szyby tylnej prawej i pompę ABS. Po zakupie przeze mnie, auto zostało bardzo mocno doinwestowane i wyremontowane. Prowadzę drobiazgowy dziennik wszelkich napraw, który oczywiście udostępnię kupującemu. Najważniejsze zabiegi były następujące:
- -data: 2016-11-24, 312289 km:
- 1.Filtr powietrza (BOSCH)
- 2.Filtry kabinowe (BOSCH)
- 3.Korek zbiornika płynu chłodzącego
- 4.Płyn hamulcowy (ATE)
- 6.Świece zapłonowe (NGK)
- 7.Płyn do wspomagania
- 8.Płyn chłodniczy (HEPU G11)
- 9.Filtr paliwa (BOSCH)
- 10. Olej Valvoline VR1 Racing 5W50
- 11. Filtr oleju (BOSCH)
- -data: 2017-03-18, 312407 km:
- 1.Odma: (OE BMW)
- 2.Rurka do odmy: (OE BMW)
- 3.Uszczelki kolektora: (Elring x 4szt)
- 4.Dolne tuleje zwrotnicy z tyłu: (Lemforder x 2szt)
- 5.Łącznik elastyczny gumowy
- 6.Przewody podciśnienia
- 7.Czyszczenie ultradźwiękowe przepustnicy+uszczeka przepustnicy
- -data:2017-08-28, 312770 km:
- 1. Regeneracja kół VANOS w firmie BMW Expert Motorsport Wrocław.
- 2.Uszczelki (OE BMW)
- 3.Uszczelki pokryw zaworów (ELRING)
- 4.Łańcuchy wałków rozrządu (FEBI x 2szt)
- 5.Żarówka D2S Xenon OSRAM
- data: 2017-12-21, 313610km:
- 1.Regeneracja rozrusznika
- 2.Sprawdzenie mocowania pompy oleju, czyszczenie smoka i miski, uszczelka miski (VictorReinz)
- -data: 2018-04-03, 314181 km:
- 1.Tuleja wybieraka skrzyni biegów
- 2.Sprzęgło kompletne (SACHS)
- 3.Simmering wału
- 4.Uszczelniacz
- 5.Poduszki skrzyni biegów
- 6.Czujnik położenia wału (OE BMW)
- 7.Przewody hamulcowe stalowe+elastyczne z tyłu
- -data:2018-04-28, 314356 km:
- 1.Tuleje wahaczy rozprężnych z przodu (2szt LEMFORDER)
- 2.Uszczelnienie układu wspomagania
Za mojej kadencji samochód przejechał zaledwie ok 2500km, nigdy nie był używany w zimie (stał wówczas w garażu). Z tego też względu blacharka jest w bardzo dobrym stanie, podwozie pokryte woskiem. Samochód nigdy nie był rozbity, wszystkie szyby są z fabrycznego rocznika. Lakier w super stanie, malowane były drzwi kierowcy, tylny błotnik oraz zmieniona tylna klapa (grubość powłoki nigdzie nie przekracza 210 mikrometrów). Silnik i skrzynia bez żadnych wycieków, idealnie trzyma obroty. Lewarek biegów nieco drga (wybierak). Zawieszenie bez luzów, poprawna geometria. Wszystkie elementy wyposażenia sprawne (poza telefonem). Oczywiście posiada aktualne OC i badanie techniczne (oba do listopada br.).Samochód ma kilka mankamentów. Do naprawy pozostały:
-linki hamulca ręczego (zakupiłem ATE i dodaję do auta)
-regulator prawej przedniej lampy
-serwis klimatyzacji
-wyważenie kół
Cena do symbolicznej negocjacji. Samochód mocno doinwestowany i w rzadkiej konfiguracji. Powód sprzedaży jest prozaiczny: nie posiadam dla niego garażu i nie mam go gdzie trzymać. Telefon kontaktowy: 512317875