Witam, Posiadam na sprzedaż Bmw e39 po swapie silnika z 2.0 na 2.8 (m52b28) oczywiście zasilane LPG. W dowodzie zostało 2.0. Butla w kole zapasowym, pół roku temu nowe wtryski Staga i świece Denso. Przy swapie nowe wszystkie uszczelki w silniku. Ostatnio wymienione tarcze przód, rolki, paski, szczotki alternatora przegląd instalacji gazowej. Auto jest doinwestowane, wszystko starałem się robić na bieżąco. Zawieszenie jest obniżone na spręzynach, nie słychać stuków, prowadzi się pewnie, stabilnie i komfortowo. Wnętrze nie zniszczone, w rzadko spotykanym kolorze, podsufitka nie zwisa. Z zewnątrz spoko, schodzi bezbarwny z dachu
-klima sprawna nabita i odgrzybiona
-zmieniarka
-podłączony AUX do kaset
-szyberdach
-kierownica; serducho multifunkcyjne
-tempomat
-ASC kontrola trakcji
-suwany podłokietnik
-roleta tylnej szyby
-xenon ori
-shortshifter
-włączone swiatła do jazdy dziennej
-kierunki przód przerobione na US
-dokłądka przód "ac schnitzer" (troche styrana od gleby)
-wydech shotgun ale cichy i przyjemny
-bagażnik dachowy ori BMW którego nie ma na zdjęciach
-w bagażniku jakaś tam tuba ze wzmacniaczem
-dorzucam listwę US zamiast miejsca na tablice przód
Oprócz tego minusa na akumulatorze ma kilka rzeczy do zrobienia tj. roleta tylnej szyby która się zacina, elektryczna szyba i centralny zamek drzwi prawy tył, radio od czasu do czasu gubi zasięg, po wymianie żarników xenona, prawy żarnik nie zawsze włącza się za pierwszym razem
Felgi lato to Tecnomagnesio 18' 8,5j każda, pomalowane na czarny z brązowym brokatem. Opony 225/40/18, dystanse potrzebne do założenia felg. Opony zima na felgach stalowych.
Świeży przegląd
OC na pół roku
Możliwa zamiana na autolawete do 3.5t