Sprzedam piękne BMW 5 e39. Auto w Polsce od kilku lat w jednych rękach, kupione zostało osobiście od właściciela (nie od handlarza czy na autochausie) Autko sprowadzone z Danii ponieważ miało tylko zarysowany przedni błotnik przyjechało samodzielnie.
W okresie 2 lat zostało zrobione wszystko co być powinno w aucie, którym ktoś chce jeździć bezpiecznie i spokojnie, od napraw mechanicznych (wymieniono większośc elementów zawieszenia łączniki gumy, drogie wahacze, sworznie wszystko Lemforder) wymienione tarcze i klocki przód + tył w tym tarcze z przodu zrobione tak aby już nie powstawał efekt fadingu tak często spotykany w tych bmw, wymienione również dla świętego spokoju elementy typu termostat, zregenerowana Klima (wisco chłodnica) i w profesjonalnym zakładzie wykonany Serwis wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych z wymianą i nabiciem na nowo wszystkich czynników, filtrów mann filter. Wymienione zbiornik płynu chłodniczego + niepewnych już węży.
Autko w połowie tego roku miało ostatni pełny Serwis: Po wymiane oleju pełny syntetyk Castrol magnatec. Oraz wszystkich płynów j.w Klimy, wspomagania, hamulcowego, chłodniczego, wszystko markowe i najwyższszej półki. Nivo działa elegancko. Założony został 6 mieś temu gaz Stag z butlą w kole zapasowym. Skrzynia automatyczna działa płynnie niemalże jak w nowym aucie nie szarpie a ręczna zmiana biegów umożliwia samodzielne decydowanie o zmianie przełożenia.
Z uwagi na to iż auto planowaliśmy zostawić sobie na najbliższe kilka lat w tym roku postanowiłem również dokonać napraw blacharskich, dlatego wymienione zostały progi oczywiście ocynk, podpory na lewarek wspawane a nie zostawione…. (zdjęcia z napraw do wglądu) polakierowano przy tej okazji progi i dół drzwi do listwy, tylne błotniki, maska i zderzak przedni z uwagi na odpryski po kamieniach tak aby autko nabrało świeżości będąc już na warsztacie. Zabezpieczone zostały wszystkie profile belki profesjonalnym smarem wysokociśnieniowym (nie żadnymi woskami, które niewiele dają w starych autach),wymieniona również poducha nivo z uwagi na jakąś małą nieszczelność.
Auto BARDZO mocno doinwestowane i tak naprawdę mało kto inwestuje w takie auto tylko jeździ i nic nie robi ale jest to jeden z ostatnich jak nie ostatni model BMW serii 5 , który jest jeszcze zrobiony porządnie bez zbędnej elektroniki jak w E60, tylko mechanika silnik 2,8 to jedna z lepszych opcji w tym aucie ma znakomite osiągi pięknie chodzi i spalanie na poziomie 2.0 lub 2,5….. spalanie gazu w zależności od trasy od 10 -16 w mieście, sekwencja bardzo ładnie chodzi i dobrana jjest do mocy silnika tak aby autko chodził na gazie nawet w przypadku zapotrzebowania na pełną moc silnika, co przy słabej jakości instalacji objawia się przełączaniem na benzynę…..
Do auta posiadam 2 kpl. felg 18' lato wersja M, oraz oryginalne felgi alu na zimę 16'z ładnymi oponami Continental Ts 850 (oponki od nowości nie żadne używki)
Polecam autko tym, którzy marzą o wygodzie i fajnym kultowym samochodzie, doinwestowanym i do jazdy..Auto od fana marki ( w garażu od wielu lat stoi BMW)
Autko użytkowane jako 3 w domu i niestety małżonka nie może przyzwyczaić się do niższego auta, ponieważ od lat jeździła małymi Suvami….
Możliwość zamiany na wyższe auto typu Honda CRV czy Toyota RAV 4
Zapraszam do oględzin i zakupu/zamiany, więcej informacji na telefon.
Krzysztof Tel. 691-093-140