Witam! Posiadam na sprzedaż piękny egzemplarz Bmw E39 w kolorze Oxfodgruen 2 Metallic, z przepięknym jasnym wnętrzem. Samochód jak na swoje lata sprawuje się doskonale, potrafi przytrzeć nosa nie jednemu nowemu z segmentu premium, zarówno wyposażeniem, jak i osiągami. Silnik pracuje równo, cicho, zarówno na benzynie, jak i LPG, nie traci mocy, nie ma żadnych wycieków. Auto prowadzi się jak "po szynach", doskonale trzyma się drogi, nie ucieka na dziurach, w zawieszeniu nic nie stuka, nie puka, brak jakichkolwiek luzów. Piątka ma zamontowaną instalację LPG firmy TECH która się świetnie sprawuje, auto pali około 10-12l/100km gazu. Instalacja jest bardzo dobrze zamontowana, generalnie pod maską nic nie widać oprócz filtra który się wymienia. Auto dość solidnie doposażone m.in w moduł Intrawee, dzięki któremu możemy ustawić doświetlanie zakrętów, odprowadzanie światłami do domu, kierunkowskaz autostradowy, składnanie lusterek w czasie zamykania/otwierania samochodu, podłączenie iPoda, wybranie świateł dziennych. Dołożona została czarna, nowa podsufitka, co genialnie kontrastuje się z jasną skórą. Skórzana tapicerka systematycznie myta oraz konserwowana kosmetykami Gyeon, nie jest wysiedziana, właściwie zupełnie nie zniszczona. Fotele regulowane elektrycznie w każdej płaszczyźnie, z funkcją masażu.
Główne naprawy przeprowadzone w samochodzie:
- kompletne sprzęgło czyli dwumasa, tarcza, docisk, łożysko – wszystko LUK,
- wszystkie nowe sondy lambda BOSCH (4szt.)
- nowa krokówka BOSCH
- nowy gumowy łącznik pomiędzy przepustnicą a przepływką BMW
- nowy filtr paliwa z regulatorem BOSCH
- nowe świece platynowe Denso
- nowe praktycznie wszystkie uszczelki którymi coś się pociło lub mogło pocić czyli: pod misą Elring, pod kolektorem ssącym Elring, pod kolektorem wydechowym VR, pod przepustnicą BMW, pod pokrywą zaworów Elring, pod podstawą filtra oleju Elring, pod vanosem Elring
- regenerowany był cały mechanizm Vanosa,
- olej w silniku wymieniany regularnie co około 10 tyś. km razem z filtrem
- regenerowany był alternator, czyli łożyska i nowy regulator napięcia
- w zeszłym roku regenerowany był wentylator klimatyzacji (ten przed chłodnicami)
- odpowietrzenie całego układu chłodzenia, wymiana płynu chłodniczego
- świeżo nabita klimatyzacja
- nowy filtr powietrza K&N
- nowy akumulator BOSCH silver- całe przednie zawieszenie, czyli: wszystkie wahacze mają wymienione tuleje na Lemforder, nowe łożyska górne amortyzatorów Lemforder, nowe tarcze hamulcowe 324mm, klocki, czujnik klocków wszystko BOSCH,
- zaciski przednie i tylne poddane kompletnej regeneracji czyli: oddane do szkiełkowania później do galwanizacji, nowe osłonki i uszczelnienia tłoczków
- wymieniony płyn hamulcowy na TRW
- jak był robiony przód został wymyty cały spód i zakonserwowany barankiem a profile zamknięte środkiem do profili- latem były robione doły drzwi od środka (standardowa korozja w e39),reszta bez korozji, progi w bdb stanie!!
Auto w tej chwili na letnich felgach Styling 166 z oponami Yokohama Advan 235/35/19, na zime sa koła Styling 78. Co do kół, to kwestia dogadania się, obecne- letnie koła, za dopłatą.
Piątka do obejrzenia w Poznaniu w godzinach popołudniowych, bądź weekend. Zapraszam do kontaktu pod numerem 6664433595.
Możliwa zamiana również na coś ciekawego w mocnej benzynie.