Przedmiotem aukcji jest BMW E36 w nadwoziu sedan, z silnikiem o pojemności 2,8 litra (moc 192 KM). Samochód wyprodukowany w 1995 roku. Nie jest to SWAP.
Posiadaczem BMW jestem od roku. To mój trzeci samochód, więc traktowany jest czysto hobbystycznie. W ciągu tego czasu zrobiłem nim może 3 tysiące kilometrów.
Silnik jest na pojedynczym vanosie, dobrze wkręca się na obroty, całość pracuje nienagannie, oddaje moc w pełnym zakresie. Rozrząd pracuje cicho. Silnik nie myty do sprzedaży. Wyposażenie samochodu. Jak wcześniej wspomniałem jest to silnik o pojemności 2,8 L. Jego stan uważam za bardzo dobry. Po zakupie został wymieniony olej, poprosiłem wówczas o dodanie oleju na dolewki (nie wiedziałem jak będzie z jego spalaniem). Od tamtego czasu nie dolewałem nic. Kupującemu oczywiście go przekażę, ale wątpię żeby przed wymianą cokolwiek dolewał.
Dodatkowe wyposażenie samochodu:
- radio CD z MP3
- wspomaganie kierownicy
- elektryczne szyby i lusterka
- elektryczny szyberdach
- czujniki parkowania
- centralny zamek
- duże OBC
- komplet alufelg 16"
- felgi stalowe 15" z oponami
Po zakupie samochód trafił do mechanika na pełny serwis. Rzeczy, które zostały zrobione, wymienione:
- amortyzatory tył
- tuleje wahacza tył
- olej, filtry w silniku (od tego czasu zrobione 3 tysiące kilometrów)
- olej w skrzyni
- olej w dyfrze
- płyn hamulcowy
- dołożone duże obc
Z racji tego, że samochód był traktowany hobbystycznie, dołożona została hydrołapa SilverProject. Tutaj nieco rozwinę temat. Nie chciałem ingerować w seryjny układ hamulcowy. Zapadła więc decyzja o dołożeniu dodatkowych, niezależnych zacisków na tylnej osi. Nie było mowy o jakimkolwiek „wpięciu” w istniejący układ. Liczyło się bezpieczeństwo, bez chałturzenia - zostały nawet dołożone blachy osłaniające tarczę hamulcową. Zacisków szukałem przeszło 2 miesiące (ciężko dostępne na tarczę wentylowaną). Całość działa perfekcyjne. Nie ma mowy o zapowietrzaniu, blokowaniu tylnych kół samoczynnie, konieczności „pompowania” hamulca, co ma miejsce gdy wepnie się w układ seryjny. Sama łapa nie została zamontowana „najprościej” jak się da (od strony pasażera) tylko po stronie kierowcy jak w profesjonalnych samochodach do driftu. Łapa miała być zaraz obok kierownicy, żeby nie szukać jej pół metra dalej… Z racji, że jest to odrębny układ hamulcowy został dodany zbiornik płynu hamulcowego (naprzeciwko fotela pasażera). Dyfer to duża głowa, szpera 100%. Bez luzów, bez wycieków. Stan tarcz i klocków hamulcowych z tył i z przodu bardzo dobry.
W serwis i przeróbki włożyłem sporo pieniędzy. Chciałem żeby wszystko działało i wyglądało jak należy. Samochód godny polecenia. Wygląda niepozornie, ale daje dużo radości podczas jazdy. Sprzedaję ponieważ przesiadam się na enduro / SM.
Więcej zdjęć pod adresem:
https://tufotki.pl/63V7P
Zapraszam do kontaktu telefonicznego oraz na oględziny.
Poniżej załączam wydruk z VIN:
Vehicle information=
VIN: WBACD…133
Type code: CD11
Model: 328I (EUR)
E-F-R series: E36 4
Series: 3
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: M52
Displacement: 2.80
Power: 142 (193 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: 490 - SONDERLACKIERUNG
Upholstery code: C4AT - STOFF/ANTHRAZIT
Prod.date: 1995
S240 Steering wheel, leather
S243 Airbag for front passenger
S296 BMW LA wheel, Classic
S305 Remote control for central locking
S314 Door mirror, driver lock, heated
S341 Bumpers completely in body colour
S354 Green windscreen, green shade band
S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S411 Window lifts,electric,front/rear
S428 Warning triangle and first aid kit
S438 Fine wood trim
S473 Armrest front
S497 Centre armrest, rear
S498 Headrests mechanically adjustable, rear
S508 Park Distance Control (PDC)
S510 Headlight vertical aim control
S554 On-board computer V with remote control
S564 Interior light package
S651 Radio BMW Reverse RDS
S690 Cassette holder
L801 National version Germany/Austria
S806 Third stoplamp