Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 50,00 zł
- BMW 1 F20.. BMW 3 F30.. Osłona Wahacza Lewa - 5045
- 75 zł z dostawą
- 499,00 zł
- Sanki bmw e30 belka bmw e30 wzmocnienie dolne bmw e30
- 513,99 zł z dostawą
- 300,00 zł
- BMW E30 DOKŁADKA ZDERZAKA PRZÓD RIG. - GT SHOP
- 380 zł z dostawą
BMW e30 S50B32 M3 - rarytas, jedyna taka zobacz :) (6845173765)
Parametry
- Rok produkcji
- 1990
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 2/3
- Kraj pochodzenia
- Niemcy
- Liczba miejsc
- 2
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na tylne koła
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- Centralny zamek, Światła przeciwmgłowe
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Regulowane zawieszenie, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- CD, Gniazdo AUX, MP3
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi, Komputer pokładowy, Szyberdach
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Sport/Coupe
- Moc [KM]
- 321
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Tuning, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Srebrny
- Przebieg [km]
- 215000
- Pojemność silnika [cm3]
- 3200
Opis
Samochód w moich rękach od ośmiu lat.
Kompleksowo przebudowany, bez oszczędności i pośpiechu.
Silnik:
S50B32, czyli jednostka napędowa z poliftingowego BMW e36 M3. 321 KM i 350 Nm. Zamontowana zgodnie ze sztuką. Działa pełna diagnostyka silnika. Nowe sondy lambda, przepływomierz, guma dolotowa (ASO BMW). Vanosy po pełnej regeneracji i wymianie uszczelniaczy. Regularnie serwisowany przez specjalistów. W pełni sprawny, stan idealny. Układ dolotowy z filtrem Simota w carbonowej obudowie, dopasowany średnicą do tego silnika.
Skrzynia biegów:
Oryginalna z BMW M3 3.2 – sześciobiegowy getrag.
Dyferencjał:
Customowy, zbudowany na specjalne zamówienie. Przełożenie 3,67, duża głowa. Szpera, po pełnej regeneracji i przebudowie - konwersja zgodna ze specyfikacją BMW Motorsport, cztery zamiast fabrycznych dwóch płytek ciernych. Ostre rampy. Oryginalny olej BMW przeznaczony dla LSD. Nowe uszczelniacze.
Nadwozie:
1990 rok, 2 drzwiowy sedan zwany coupe. Bezwypadkowe. Bez grama korozji. Nowy, pięknie położony lakier zgodny z VIN – Sterlingsilver Metallic. Pas przedni z dwoma wlotami powietrza, trudny do zdobycia, montowany w wersjach diesel wyposażonych w klimatyzację. Tutaj pozwala na dopływ powietrza do chłodnicy oleju silnikowego umieszczonej pod nim. Dokładka pasa przedniego z wersji IS – oryginalna BMW, nie laminat, w stanie idealnym. Boki oklejone profesjonalną folią ochronną. Nowe, oryginalne emblematy BMW. Wszystkie szyby oryginalne.
Zawieszenie:
Pochodzące z e30 325i. Tylne wahacze z tarczami hamulcowymi. Tylny stabilizator przechyłów. Wszystkie elementy metalowo-gumowe Meyle HD lub Lemforder. Gwintowane zawieszenie XYZ z regulacją wysokości, napięcia wstępnego i twardości. Camber plates. Przedni customowy drążek stabilizatora. Acentryczne tuleje z M3. Tylna belka custom, wyposażona w poliuretanowe tuleje oraz regulację pochylenia koła i zbieżności śrubami acentrycznymi. Przednia i tylna rozpórka zawieszenia.
Układ hamulcowy:
Przedni układ hamulcowy to żółte 6 tłoczkowe zaciski, pływające, wentylowane i nawiercane tarcze oraz przewody w stalowym oplocie – kompletny zestaw XYZ dedykowany BMW e30. Hydrauliczny hamulec ręczny. Tylne tarcze hamulcowe.
Układ kierowniczy:
Maglownica z BMW Z3 – najkrótsza dostępna pasująca do e30. Nowa pompa wspomagania (ASO BMW). Nowy pasek napędu osprzętu i rolki.
Układ wydechowy:
Fabryczne rurowe kolektory równoodległościowe (barany) z BMW M3. X-pipe, małe środkowe tłumiki przelotowe i duża tylna puszka wykonana na zamówienie ze stali kwasoodpornej. Całość układu zbudowana na zamówienie na wzór M3. Mocowania wydechu z BMW e36 M3, co zapewnia sztywność. Przepiękny dźwięk.
Układ chłodzenia:
Największa pasująca do BMW e30 chłodnica – pochodząca z diesla wyposażonego w klimatyzację – nowa, firmowa – Nissens. Wentylator na sprzęgle wiskotycznym pracujący w fabrycznej osłonie. Zbiornik wyrównawczy w miejscu akumulatora (identycznie jak w M3, na oryginalnych wężach z ASO). Dodatkowy wentylator elektyczny umieszczony przed chłodnicą. Brak możliwości przegrzania auta.
Komora silnika:
Przy okazji swapa pozbawiona starych mocowań zbędnych już elementów i polakierowana na nowo. Osłona wiązki z BMW M3. Oryginalne naklejki informacyjne. Czysta i schludna. Trudne do zdobycia pełne wygłuszenie maski silnika na oryginalnych spinkach. Akumulator przełożony do bagażnika na oryginalnych częściach BMW, z oryginalną obudową.
Wnętrze:
Fotele kubełkowe BiMarco Futura z homologacją FIA. Kupione nowe i kompleksowo przetapicerowane. Obszyte czarną skórą nappa (Bentley Beluga Black) z użyciem srebrnej nitki. Naniesiony laserowo na oparcia logotyp „BMW Performance”. Środki foteli to tekstylna krata. Boczki drzwi i tylne w całości obszyte skórą (Bentley Beluga Black, jak fotele) z wstawkami tapicerskimi pasującymi do foteli.
Deska rozdzielcza, konsola środkowa itp. pokryte flokiem.
Rollbar zamiast tylnej kanapy, czteropunktowe 3” pasy bezpieczeństwa OMP.
Elektryczne lusterka, szyby, szyberdach. Konsola szyberdachu i obudowy słupków przednich obszyte skórą nappa.
Kierownica OMP WRC na nabie MOMO, obszyta Alcantarą i zółtą nitką, pasującą do pasów i logo OMP.
Dźwignia zmiany biegów z short shifterem z BMW M3, złożonym na nowych tulejkach (ASO BMW). Mieszek ze skóry nappa, gałka oryginalna, nowa, z BMW e36 M3 (///M, 6 biegów, podświetlana – ASO BMW). Uchwyt hamulca ręcznego obszyty skórą nappa. Tylna półka z roletą, trudno osiągalny temat, obszyta czarnym materiałem.
Radio Clarion pasujące stylistycznie do deski BMW e30, cztery firmowe głośniki, nowa antena Hirschmann.
Komputer pokładowy OBC II, kompletny, sprawny.
Lusterko M-Technik II z oświetleniem punktowym dla kierowcy i pasażera.
Dodatkowe zegary w konsoli środkowej – temperatura oleju, ciśnienie oleju i woltomierz. Oryginalne VDO.
Koła:
Oryginalne, kultowe BBS RS 16”. Po pełnej renowacji, rozstaw 4x100, niskie oryginalne dekle BBS, idealnie dobrane offsety. Opony Toyo R888 i Federal 595 RS-R.
Oświetlenie:
Kultowe, oryginalne Black Hella z przodu. Oryginalne dymione klosze kierunkowskazów. Halogeny nowe z ASO BMW. Tylne lampy to oryginalne, kultowe dymione MHW. Założone na nowych uszczelkach z ASO BMW. Komplet warty w granicach 5000 zł.
Wyposażenie:
Centralny zamek z pilotem
Elektryczne szyby
Elektryczne lusterka
Podgrzewane lusterka
Elektryczny szyberdach
Wspomaganie kierownicy
Halogeny
Komputer pokładowy OBC II
Lusterko z dodatkowym oświetleniem punktowym M-Technik II
Roleta tylnej szyby
Samochód nie jeździł zimą. Nie jestem w stanie zliczyć inwestycji w niego poczynionych, ale bardzo wiele elementów jest wymieniona na nowe. Jest owocem wielu lat starannie przemyślanych modyfikacji wykonanych przez odpowiedzialne osoby. Stan wizualny jest absolutnie nieskazitelny. Auto nie ma rys ani zadrapań, nie wymaga nakładów inwestycyjnych.
Przyjemność z jazdy wolnossącym, analogowym samochodem tego typu jest trudna do zmierzenia. Prowadzenie jest wymagające, ale daje mnóstwo satysfakcji. Osiągi samochodu zależą tutaj wprost od kierowcy, ale nie ma się czego wstydzić nawet na tle współczesnych aut sportowych.
Sama wartość elementów wymienionych w opisie daje kwotę zbliżoną do oczekiwanej, ale myślę, że potencjalny nabywca jest tego w pełni świadomy.
Poważnie zainteresowanych zapraszam do oględzin auta. Kontakt telefoniczny mozliwy dopiero po 25.06 z powodu wyjazdu.
Nie sprzedaję jakichkolwiek części osobno.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.