Witam. Na sprzedaż auto BMW E30 V8 przygotowane pod DRIFT
Zbudowane około rok temu - było na kilku treningach i zlotach - praktycznie bezawaryjna jazda bez zdejmowania maski !!!
Karoseria - "wąska lampa" coupe z wspawaną klatką bezpieczeństwa.
Motor - 3.0 V8 M60B30 - zdrowy, cichy, suchy - motor podaje jak trzeba.... (na wolniejszych torach prawie nie czuć różnicy pomiędzy 4.0 a 3.0 - V8 to V8 :)
(motor jak i cały osprzęt zostały zamontowane tak jak być powinny przez osoby które mają duże doświadczenie w E30 z M60/M62)
[ABY ZWIĘKSZYĆ MOC NALEŻY WYMIENIĆ TYLKO SŁUPEK SILNIKA NA 4.0 M60B40 - 300 KM]
(wiązka i cały osprzęt silnika wraz z komputerem i przepływomierzem jest już od 4.0 i jest kompatibiliny z aktualnym silnikiem 3.0]
Chłodzenie: chłodnica od 740i e38 + wisko TDS e39 + wentylator elektryczny włączany z kabiny przyciskiem - NIE GRZEJE SIĘ
Skrzynia manual 5 biegów + jednomas + kevlar + wzmocniony docisk - CAŁY UKŁAD SPRAWNY
Zawieszenie przód POD DRIFT: zwrotnice e36 5x120 + gwint + wahacze przedłużane + adaptery 30% + drążki e34 + acentryki + cambery
Zawieszenie tył POD DRIFT: belka + poliuretany + wahacze e36 compact 5x120 tarcza + gwint + most 100% 3,91
Wnętrze: 2 x fotel (foto) + 2 x pasy schroth + kierownica MOMO + naba + ręczny shift-r + gaśnica + szyby poliwęglany + odchudzona wiązka + skrzynka z komputerem
Bagażnik: wnęka usunięta + zbiornik paliwa + filtr paliwa + wydajna pompa + akumulator zamocowany stabilnie
Zewnątrz: laminaty (zderzaki + maska + błotniki przód + panele tył + progi + klapa tył) + wyspawane wnęki tylnych kół (nie wyrywa błotników)
Auto aktualnie stoi w garażu umyte, zatankowane czekające na nowego właściciela oraz kolejny wyjazd na tor - ZAPRASZAM.
MOŻLIWY TEST oraz TRANSPORT.