BMW E30 coupe 328 z silnikiem M52B28 Drift Spec
Samochód zbudowany w tym sezonie, nie wytłuczony, mnóstwo nowych części. Nadaje się na tor jak i na uliczny drift. Baza pod projekt nabyta w bardzo dobrym stanie, podłoga nie była zgnita. Całość została rozkręcona i zabezpieczona w trakcie przebudowy na driftowóz.
Specyfikacja:
* Silnik 2.8 , swap M52b28 pojedynczy vanos , po rewizji, w idealnym stanie , nowe cewki, świece,
czujniki, wału, wałka rozrządu, świeżo zalany Valvoline VR1 10W60 , przerobiony program w sterowniku silnika, usunięty EWS itd
kolektory wydechowe M50
dolot zimnego powietrza Airbox Simota
układ wydechowy kwasówka 2x2 cale przelotowy z X-pipe 'em , nowe sondy, zakończony seryjnym nowym
cichym tłumikiem z E30 325 skośna dwururka
* Skrzynia biegów pancerny ZF duży krzyżak , nowe sprzęgło
* Dyfer 4.10 szpera 100%
* Konwersja zawieszenia na 5x120 , przód zaadaptowany z E36 328 wraz z hamulcami,
tył belka E36 323 Compact rozstaw 5x120 , hamulce tarczowe
* Powiększony skręt , długie wahacze +6cm, zmodyfikowane zwrotnice, dłuższe końcówki drążków z E34, drążki E36, maglownica z BMW E36 przesunięta do przodu by drążki kierownicze szły w linii , tuleje poliuretanowe , swożnie Meyle HD.
Udało się osiągnąć bardzo duży skręt, kierownica płynnie odbija sama, samochód bardzo łatwo daje wyprowadzić się z dużych przekładek bez spinowania.
* Pompa wspomagania kierownicy LF30 a by zapobiec "gotowaniu" się oleju zamontowano dodatkową chłodnicę płynu wspomagającego wraz z wyciągiem przez wentylator elektryczny.
* Hamulce 4 x tarcze, ręczny hydrauliczny Silverproject, sportowy regulowany korektor siły hamowania Epman pozwalający regulować siłę blokowania tylnych kół z hamulca nożnego
* Sportowe zawieszenie , gwintowane , dobierane na zamówienie do wagi
* Fotele kubełkowe regulowane na szynach z 4 punktowymi pasami bezpieczeństwa
* akumulator przeniesiony centralnie w miejsce tylnej kanapy , odchudzona wiązka elektryczna puszczona w czarnym peszlu, działa całe oświetlenie
* chłodnica wody z E30 324 td największa jaka zmieściła się , dołożony został również drugi wentylator elektryczny przed chłodnicą na upalne dni + nowa wiskoza , termostat 87C , dodatkowy wskaźnik temperatury.
* wydmuszka wnętrza, usunięta tylna ściana grodziowa, wstawiona rozpórka kielichów
Samochód posiada lampy Black Hella, blenda klapy, dokładka zderzaka, wzmocnienie pasa tylnego z funkcją centralnego podnośnika, poszerzenia błotników przód od Musk Customs i porozginane dołem błotniki przednie pod duży skręt, fanatykom E30 te modyfikacje mogą się nie podobać dlatego odrazu to wyszczególniam, mogę dołożyć seryjne przednie błotniki aby driftowóz nie rzuczał się w oczy swoim wyglądem bo te nie są zbyt schludne.
E30 przejechałem 3 imprezy driftingowe dlatego posiada kilka naklejek, reklam firm które w każdej chwili mogę usunąć.
Auto użytkuję cały czas weekendowo. Daje mnóstwo przyjemności. Stoi na mocnych felgach stalowych.
Samochód dzięki wadze około 950kg staje się bardzo szybką zabawką, do 100 km/h przyspiesza porównywalnie z moim drugim BMW, M3 E46.
Proszę o poszanowanie mojego czasu , zdecydowane zainteresowane osoby zakupem zapraszam na oględziny z gotówką, driftowóz pochłonął mnóstwo pieniędzy i czasu. Dziękuję wycieczkowiczom którzy szukają E30 do muzeum, to jest samochód do sportu , driftu więc proszę nie spodziewać się nowego pierwszego lakieru.
Auto zarejestrowane w Polsce, Ważne opłaty OC i przegląd , do Maja 2018 roku, posiada dowód rejestracyjny.
Telefon : 880 851 328
E-Mail: r1damii@gmail.com
Przedstawiam kilka przykładowych zdjęć z przebudowy samochodu, więcej posiadam na komputerze dla zainteresowanych:
Zabezpieczenie antykorozyjne. Odmalowanie wnętrza w czarny połysk.
Zespół układu chłodzenia