Auto w dobrym stanie technicznym i wizualnym, aczkolwiek do drobych poprawek. W tym roku wymienione dwa węże pompy wspomagania oraz przeprowadzony serwis olejowy (olej Liqui Molly, więc wysoka jakość - nie jakieś wynalazki ze stacji benzynowej). Niecały rok temu wymienione tarcze przód na oryginalne BMW (460zł sztuka). Skrzynia płynnie zmienia biegi, nic nie szarpie, posiada również tryb sportowy z możliwością manualnej zmiany biegów. Mocny i ekonomiczny silnik M57, czyli legenadarny 3 litrowy diesel o mocy 204KM. W trasie auto potrafi spalić przy całkiem dynamicznej jeździe około 6.5l/100km, w mieście można się spokojnie zmieścić w 9-10l/100km. BMW jest absolutnie bezywpadkowe, natomiast posiada ponownie lakierowane tylne prawe nadkole (pojawiło się ognisko rdzy) oraz maskę (masa odprysków szpeciła auto). Wszelkie zabiegi pielęgnacyjne są przeprowadzane regularnie z wykorzystaniem wysokiej jakości kosmetyków firm CarPro, ADBL, Meguiar's, Colourlock, Ultracoat, Zymol, ArtDeShine, Soft99 itp. Aktualnie lakier zabezpieczny woskiem Zymol Glasur. Samochód właściwie cały rok jeździ czysty, a wewnątrz poodkurzany i pachnący. BMW posiada pełny M-pakiet zewnętrzny (zderzaki, progi oraz felgi styling 68). Wewnątrz kierownica M Pakiet.
Dodatkowo do auta dorzucam drugi komplet kół z oponami zimowymi (Styling 73). Komplet dywaników gumowych oraz welurowych oryginalnych BMW (w welurach brakuje dywanika pasażera - zagubił się po zimie, ale nie ustępuje w poszukiwaniach). Ciekawy kolor - Silbergrau Metalic, wyróżnia się na tle czarnych lub srebrnych BMW. Trójka prezentuje się bardzo dobrze i cieszy oko. Ważnym argumentem przemawiającym za tym konkretnie egzemplarzem jest jego pochodzenie. Auto zostało zakupione w polskim salonie i posiada udokumentowany oryginalny przebieg (swoją drogą bardzo niewielki jak na auto z tym silnikiem). Na życzenie kupującego auto może przejść korektę lakieru (usunięcie zarysowań poprzez wieloetapowe PROFESJONALNE polerowanie) oraz zabezpieczenie woskiem.
Do poprawki są przednie lewe drzwi (kierowcy). Posiadają wgniecenie i drobne otarcie. Prawdopodobnie poradziłby sobie z tym dobry technik PDR i uszkodzenie mogłoby być usunięte bez lakierowania - inaczej, nowemu właścicielowi proponowałbym poszukać używanych drzwi w kolor (ważne aby nie były ponownie lakierowane - wtedy kolor będzie się zgadzał po lekkim wypolerowaniu). Poza tym auto posiada normalne ślady użytkowania. Stanowi dobrą bazę, jeżeli ktoś chce je doprowadzić do stanu idealnego. Sam miałem takie plany, jednak rzeczywistość je zweryfikowała i muszę zmienić auto na większe.
WYSTAWIAM FAKTURĘ VAT, kupujący zwolniony z opłaty skarbowej. Nie prowadzę komisu, prowadzę działalność gospodarczą, a auto jest na stanie firmy. Dla chętych udostępnie numer VIN i inne potrzebne do sprawdzenia auta dane.
Więcej informacji chętnie udzielę telefonicznie: 791 287 318