Witam.
Po dłuższych przemyśleniach postanowiłem wystawić swoje oczko w głowie jakim jest BMW e90. Auto z 2009r. posiada silnik 2.0 d o mocy 177 KM jednak rok temu został zrobiony program zwiększający moc na 212 KM i 430 NM, czuć wyraźną różnicę podczas przyśpiesza (dla bardziej zaciekawionych po programie robi 0-200 w czasie krótszym niż kiedyś 100-200. Przyśpieszenie od 0 do 100 zostało mierzone i wynosi około 6,5 sek. W silniku został zmieniony rozrząd (zapobiegawczo) przy przebiegu 197 tys więc to przyszły właściciel ma z głowy na najbliższe 200 tys km. Salon Polska, serwisowana do 100tys. w salonie, do 130tys w Bosch Car Serwis, od 130tys w moich rękach. Na samochodzie nigdy nie oszczędzałem, co zapewne widać po zdjęciach, kto mnie zna ten wie jak dbam o auto i nie jest to dla mnie tylko środek transportu ale członek rodziny. W wakacje były zmienione tarcze hamulcowe z przodu wraz z klockami. Tarcze zostały zamontowane oryginalne BMW kupione w salonie. Koszt 1 tarczy 890zł. W tym roku była także ustawiana zbieżność oraz wymienione łączniki stabilizatora firmy lemforder (cięło opony z tylu, przypadłość bmw) Tydzień temu zmieniona pompa paliwowa również na oryginalną. W aucie podczas mojego użytkowania, a trwa od ponad 3 lat zostały również zmienione amortyzatory równiez założona najwyższa półka. Firma sachs na takich auto wyjechało z fabryki i takie również zamontowałem. Bmw ma założone sprężyny obniżające, usiadła dodatkowo jakieś 1,5/2 cm od M-pakietowych. Sprężyny firmy eibach (posiadam oryginalne). Z mechaniki to by było na tyle, więcej na obecną chwilę nie pamiętam.
Co do lakieru, została nałożona powłoka ceramiczna firmy 4nano, która według producenta utrzymuje się na aucie do 2lat. Założona została w kwietniu tego roku, lakier zyskał na głębi. Jeśli ktoś ma uważne oko to zauważy efekt szkła na lakierze.
Bejca stoi na 18" oryginalnych kołach od Bmw M4. Są to kute felgi z oryginalnym lakierem (lekko grafitowe). Z tego co patrzyłem na aukcjach w Polsce praktycznie nie do dostania. Na zagranicznych stronach widziałem 1 komplet. Z przodu felga ma szerokość 9J i et 29, natomiast z tyłu 10J i et40. Założone są opony odpowiednio 225/40 oraz 245/40. Opony renomowanych producentów.
Auto posiada oryginalny M-pakiet z vinu. Nie będę wymieniał czym się charakteryzuje bo myślę, że jest to auto dla maniaka BMW.
Przebieg auta na obecną chwilę to 223500 km, który cały czas rośnie. W zimę został zmieniony akumulator (do tamtej pory był oryginalny bmw).
Co do wyposażenia. Bejca posiada sportowe fotele sportsize w białej skórze, są one podgrzewane. Nie będę wymieniał takich rzeczy jak elektryczne szyby czy lusterka bo to oczywiste. Wyposażona jest w system Start - Stop, który można wyłączyć bezpośrednio w aucie jednym kliknięciem. Osobiście za każdym razem je wyłączam bo uważam, że jest to kompletnie bezużyteczne. Jest możliwość wyłączenia tego systemu ( na zlocie chłopak chciał 50zł wiec koszta praktycznie żadne), nie wyłączałem tego aby nikt kiedyś nie powiedział mi, że jest popsute.
Wyposażenie z grubsza bo mógłbym pisać cały dzień o tym aucie:
-fotele sportsize,
-pogdrzewane
-elektryczna roleta tylnej szyby,
-wykończenie (dekory) szczotkowane aluminium,
- multifunkcyjna kierownica,
-gałka, kierownica, progi, stopnica M,
-nagłośnienie Logic 7 (13 głośników, naprawdę daje radę),
-tempomat,
-funkcja zmierzchu, deszczu,
-szyberdach,
Dla zainteresowanych podam numer VIN w celu rozkodowania i sprawdzenia dokładnie listy wyposażenia.
Jeśli ktoś chce zobaczyć więcej zdjęć auta mogę bez problemu wysłać. Mam ich baaardzo dużo :)
Auto można obejrzeć w Łodzi i Skierniewicach.
Na auto wystawiam Fakturę VAT
PODANA CENA JEST CENĄ NETTO!!!! DO CENY NALEŻY DOLICZYĆ 23% VAT
Telefon: 517-819-332
Możliwość zamiany na coś ciekawego :)
Opcja Kup Teraz możliwa tylko i wyłącznie po obejrzeniu auta