BMW 320d 177KM Coupe M Sport E92
Sprzedaję swoje bezwypadkowe BMW 320d Coupe 177KM E92 z 2008 roku (od tego roku w Polsce). Samochód posiadam od początku 2012 roku, przejechałem nim ponad 80% jego przebiegu (obecnie 236 500 km), więc znam ten samochód na wylot. Szczerze polecam, bo to jest auto, które zawsze bardzo lubiłem i nie szczędziłem, żeby je utrzymywać w dobrym stanie, nie zważając , że po mimo 10 letniego samochodu, wszelkie naprawy były wykonywane w ASO :)
Auto kupione jest na firmę i na większość napraw mam faktury - do dnia obecnego.
Wyposażenie:
- pakiet sportowy M (fabryczny)
- adaptacyjne reflektory bi-ksenonowe (skrętne + automatyczne światła drogowe - zmieniane na nowe)
- adaptacyjne wycieraczki z czujnikiem deszczu
- fotochromatyczne lusterko wsteczne
- ekran z idrive + nawigacja Business + CD + radio + AUX
- tempomat
- czujniki parkowania tył
- półskóra czarna
- fotele przód sportowe (pompowane boki + podparcie ud), podgrzewane
- klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa
- chłodzony schowek w podłokietniku
- szyberdach + elektryczne szyby
- kanapa składana, dzielona asymetrycznie
- rękaw na narty
- 6 x airbag
- abs + kontrola trakcji (możliwość ograniczenia działania kontroli trakcji lub pełnego wyłączenia)
- efficient dynamics (start-stop + odzyskiwanie energii + zamykanie komory silnika na postoju - REST)
- oryginale felgi BMW 17 cali + opony letnie run-flat 225/45/R17 + czujniki ciśnienia w oponach
- dodatkowy immobilizer
Historia samochodu:
- jestem trzecim właścicielem
- od nowości przez niecały rok samochód jeździł jako samochód służbowy w BMW AG w Monachium
- pod koniec 2008 r. samochód trafił do Warszawy przez program Premium Select i salon BMW Auto Fus w ręce żony prezesa sieci warszawskich kwiaciarni
- na początku 2012 roku odkupiłem samochód z przebiegiem 37 500 km i od wtedy jestem jego głównym właścicielem i użytkownikiem
- regularnie ze mną robił po 30 - 35 000 km rocznie do 2018 r. kiedy kupiłem nowy samochód, a E92 pozostała mi jako drugi, w efekcie coraz rzadziej używany samochód
- od przyjazdu do Polski w 2008 r. przez kolejne 10 lat samochód był regularnie serwisowany w ASO BMW Auto Fus w Warszawie (potwierdzone wpisami w książce, fakturami i historią, którą można wyczytać z systemu serwisowego w ASO), wszystkie serwisy były regularnie dokonywane zgodnie z zaleceniami komputera i ASO
- samochodu nigdy nie chipowałem i nie katowałem, był troskliwie traktowany dopóki silnik się nie rozgrzał, oczywiście nie było palone. Czysty środek, zawsze starałem się dbać o czystość samochodu.
- silnik po kapitalnym remoncie w 2016 roku (niecałe 20 000 km temu) po uszkodzeniu spowodowanym fabryczną wadą silnika N47 - wymieniony został cały słupek silnika, a przy okazji również turbosprężarka, dwumasa i sprzęgło
- podczas remontu silnika został wymieniony rozrząd i napinacz łańcucha (już w wersji z poprawioną wadą fabryczną)
Nadwozie:
- samochód nie miał żadnego wypadku, nie jest szpachlowany, a blacha jest oryginalna
- w mojej historii miałem jedną stłuczkę (wymiana przedniego zderzaka, robiona w ASO BMW Auto Fus, 2016 r.) oraz jedną poważniejszą parkingową przycierkę (lakierowanie tylnego zderzaka, robione w ASO BMW Auto Fus, 2017 r.)
- wymieniana była przednia szyba (po uderzeniu kamienia spod ciężarówki na autostradzie, założona została oryginalna szyba BMW, 2019 r.)
- szyba boczna po stronie pasażera była polerowana po tym jak ktoś najprawdopodobniej sprawdzał jej wytrzymałość cegłówką
- obecnie zarysowane są lewe drzwi + próg (po spotkaniu z mściwym warszawskim słupkiem parkingowym), na prawych drzwiach wyraźnie widoczna jest przycierka (w deszczu w nocy przytarliśmy się z panią w avensisie) oraz w jednym miejscu pęknięty plastik lewego przedniego błotnika (ktoś przytarł zaparkowany samochód)
Stan obecny:
- ostatnie naprawy:
- 182 000 - wymiana tłumika wstępnego
- 185 000 - klocki i tarcze tył
- 195 000 - wymiana amortyzatorów tył
- 215 000 - klocki tył
- 217 000 - remont silnika + turbo + sprzęgło + dwumasa (o czym pisałem powyżej)
- 229 500 - wymiana obu żarników bi-ksenonów
- 234 000 - tuleje wahaczy tył
- 235 000 - wymiana szyby
- 236 000 - wymiana sondy lambda, świec żarowych i sterownik EGR
- 236 000 - wymiana oleju i filtrów
- samochód nie wymaga natychmiastowego wkładu, żeby nim jeździć, ale jest kilka spraw, którymi warto się zająć:
- warto zrobić przycierki blacharskie na drzwiach (opisane powyżej)
- DPF jest w samochodzie od nowości i powoli kończy się jego żywot
- wszystkie udogodnienia i elektroniczne elementy wyposażenia działają bez zarzutu
- rejestracja ważna do 06/2020, OC do 01/2020
Cena do negocjacji!