Witam serdecznie zainteresowanych, bo jeśli pierwsze zdjęcie Pana/Pani nie zniechęciło to znaczy iż takowe jest. Doszło do momentu w którym sprzedaję swój samochód a mianowicie Bmw e36 318i 1997r 115km. Auto w kraju od 2007r. W Polsce jestem drugim właścicielem od 2014r. Obecnie przejechane ma 170tys z jakąś końcówką.
Rozkodowany VIN:
- Numer podwozia: WBACA91000KA32125
- Kod typu: CA91
- Typ: 318I (EUR)
- Typoszereg E: E36 (4)
- Seria: 3
- Rodzaj konstrukcji: LIM
- Układ kierowniczy: LL
- Drzwi: 4
- Silnik: M43
- Pojemność skokowa: 1800
- Moc: 85
- Napęd: HECK
- Skrzynia biegów: MECH
- Kolor: BOSTONGRUEN METALLIC (275)
- Tapicerka: STOFF/BEIGE (C3SN)
- Data produkcji: 15.05.1997
WYPOSAŻENIE
- Kod, Nazwa (interfejs), Nazwa (ETK)
- S242A, FAHRERAIRBAG MIT SERIENKRANZ(PUR), Kierownica z poduszką powietrzną
- S243A, AIRBAG FUER BEIFAHRER, Poduszka powietrzna pasażera
- S270A, BREITERE BEREIFUNG, Koła z szerokim ogumieniem
- S401A, SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH, Dach przesuwno-uchylny elektryczny
- S410A, FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN, Siłownik szyby elektryczny przedni
- S423A, FUSSMATTEN IN VELOURS, Dywaniki podłogowe Velours
- S428A, WARNDREIECK, Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
- S498A, KOPFSTUETZEN IM FOND, Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
- S510A, LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT, Regulator zasięgu świateł
- S668A, RADIO BMW REVERSE RDS, Radio BMW Reverse RDS
- L801A, DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG, Wersja krajowa Niemcy/Austria
- S863A, SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA, Spis dealerów, Europa
- S879A, DEUTSCH / BORDLITERATUR, Literatura pokładowa, niemiecki
- S915A, AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL, Brak konserwacji pokrycia zewn.
Pierwsza rejestracja samochodu to 28.05.1997 Historię w kraju można sprawdzić na historiapojazdu.gov.pl
Termin następnego badania technicznego: 27.12.2020
Ubezpieczenie OC opłacone na cały rok ważne do: 19.03.2021
Samochód stoi na alufelgach (styling 154) z oponami Vredestein sportrac 5 205/55 R16 ( wszystkie 2014r.) Dodatkowo są felgi stalowe z oponami zimowymi Nokian WR D4 195/65 R15 ( wszystkie z 2017r) Jedne i drugie opony z ładnym bieżnikiem.
W komplecie są;
- Dywaniki materiałowe beżowe oryginalne Bmw ( dywanik kierowcy jest trochę zdeptany reszta ok )
- Gumowe oryginalne Bmw ( z matą kierowcy jest jak wyżej )
- Korytka gumowe bez zastrzeżeń.
- oryginalne Radio BMW Reverse RDS oraz w samochodzie Alpine CDA 9831 ( mam do niego karton i instrukcje)
W bagażniku obecne jest pełne koło zapasowe z 97r prawie jak nowe :)
Wady;
RDZA;
- pojawiła się na wszystkich dołach drzwi ( zdjęcia )
- na przednim lewym błotniku pod naklejką ( raczej do wymiany )
- progi, były robione przy tylnych kołach lecz Pan pomalował je w taki sposób że farba dziwnie zmatowiała i w tamtych miejscach pojawił się powierzchowny nalot.
TECHNICZNIE:
- Wyciek z silnika ( nie ma konieczności dolewania oleju ale silnik od dołu jest mokry )
- przetarty fotel kierowcy
- na tarczach hamulcowych od prędkości około 120km\h jest bicie przy hamowaniu ( tarcze oraz klocki bosch zmieniane 09.2017r)
- po odpaleniu przez około 2 min (nie zawsze) lekkie falowanie obrotów
Ostatnie naprawy:
05.2020
- zestaw sprzęgła Sachs,
- uszczelniacz skrzyni biegów
- nowy płyn chłodniczy
02.2020
- tłumik końcowy Bosal
- nowe szpilki kół
08.2019
- tylne amortyzatory KYB wraz z osłonami i odbojami,
- siłowniki klapy tylnej Magneti marelli
03.2019r
- przednie amortyzatory i sprężyny oraz ich mocowania KYB,
- sonda lambda Bosch
06.2018r
- zestaw łańcucha rozrządu oraz zestaw uszczelek pokrywy rozrządu Febi,
- uszczelka pokrywy zaworów,
- rolka paska wielorowkowego,
- pompa wody
2018
- naprawa blacharska tylnych nadkoli i progów ( zdjęcia z naprawy dla chętnych do wglądu )
09.2017
- przednie tarcze oraz klocki hamulcowe Bosch
W trakcie użytkowania były też robione tylne bębny (okładziny oraz zestawy naprawcze), zmieniane hamulcowe przewody elastyczne, dorabiane przewody miedziane przednich kół, regenerowany przedni prawy zacisk hamulcowy, wymieniane czujniki ABS, świece NGK, uszczelka pokrywy bagażnika oryginał BMW, guma od przepływomierza oryginał BMW ( są faktury z ASO).
Olej oraz filtry zmieniane co około 10tys ( jeździ na 5w40)
Ogólnie auto prowadzi się pewnie, ma ładny środek- ale nie siedzenie kierowcy :) to przyjemny staruszek bez klimatyzacji.
W razie pytań proszę dzwonić lub pisać na numer 735 310 263
Proszę osoby mówiące w stylu daję 2.000 i bierę :) by tego nie robiły. Cena do negocjacji :)
Tutaj więcej zdjęć: (https://drive.google.com/drive/folders/1cFHX7NOCkPBd8KuKfAtOFqv_Rxda9U9d?usp=sharing)