BMW E 87
1 WŁAŚCICIEL !!! Książka serwisowa do samego końca.
Auto całe w oryginale. Nigdy nie uszkodzone, żaden element nadwozia nigdy nie malowany, wszystkie szyby oryginalne !!
Skrzynia biegów manualna 6 biegowa
Dobrze wyposażone auto: sportowe fotele alcantara z wysuwanymi pod kolana podparciami, pompowane pod lędźwia itp
Klimatyzacja automatyczna 2 strefowa (kierowca i pasażer mogą ustawiać temperaturę każdy sobie inną)
Fotele podgrzewane, kierownica multifunkcyjna
Parktroniki, wyjście AUX dla podłączenia np muzyki z telefonu
Piękne aluminiowe koła (chyba najładniejsze jakie mogą być do tego nadwozia) , nowe opony
Ogrzewanie postojowe (ogrzewa wnętrze przy wyłączonym silniku)
Auto jest całe w oryginale !! Żaden element nadwozia nie był nigdy powtórnie malowany, auto nigdy nie miało żadnej stłuczki nawet parkingowej. Wszystkie szyby i wszystkie lampy są oryginalne od nowości, nie mają żadnych uszkodzeń. Udokumentowany przebieg - książka serwisowa prowadzona do końca. 2 kluczyki. Nie ma najmniejszych oznak korozji (auto garażowane od nowości) nie ma korozji pod żadnymi uszczelkami czy pod spodem auta
W aucie wszystko ale to wszystko działa na tzw szkolną 6-kę. Zawieszenie bez najmniejszego luzu, nic nie słychać nawet podczas jazdy po dużych dziurach, prowadzi się idealnie prosto niezależnie czy jedzie się 50 czy 150 czy zwalnia czy ostro hamuje w żadnym wypadku nic nie ściąga.
Cała tapicerka nie posiada żadnej dziurki, żadnego uszkodzenia, żaden element nie jest wytarty, lewarek biegów jak nowy.
Silnik, skrzynia biegów, układ chłodzenia wszystko to jest absolutnie suche, nigdzie żadnych śladów czy choćby pocenia. Klimatyzacja po przeglądzie poddana ozonowaniu i odgrzybianiu wszystko sprawne.
Auto było ostatnio sprawdzane na profesjonalnym testerze diagnostycznym BOSCH nie ma żadnego błędu w całej elektronice auta, tj silniku, hamulcach, klimatyzacji , poduszek powietrznych itp. Wydruk daje z autem, jest ponadto możliwość podłączenia komputera przy kupnie (na mój koszt bo gwarantuję za stan tego auta), można też podjechać na dowolną stację diagnostyczną i sprawdzić wszystko.
W kwestii technicznej jest to może nie jakiś demon mocy - jest to po prostu bardzo ładne i przede wszystkim ekonomiczne auto. To jest silnik które daje naprawdę wystarczająco dużo frajdy z jazdy, prędkość maksymalna tego auta z kompletem pasażerów to ponad 200km/h więc nie ma co narzekać a przy tym spala nawet 2-3 litry mniej od 2 litrowych motorów, nie jest jak tamte wysilony więc jego żywotność tez będzie dłuższa a kupując auto które nowe nie jest należy raczej mieć to na uwadze.
Można też zamontować instalację LPG (choć ten silnik pali naprawdę rozsądnie średnio 5-6 litrów w mieście 6-7 zależy jak duże miasto)
O tym żeby nie kupować diesla w dzisiejszych czasach to chyba każdy rozsądny użytkownik już wie. 2 litrowe silniki diesla BMW niestety nie należą do udanych, biorą olej. Turbo w dieslu wcześniej czy później będzie do zrobienia (koszt chyba każdy wie ile wyjąć kupić czy regenerować ..) Filtry cząstek stałych DPF jak się zapcha a zapcha się bo liczniki w dieslach kręcone więc wszystkie diesle naprawdę mają 3-4 razy takie przebiegi jak tu opisują, dwumasa znów 2,5-3 tysiąca, wtyskiwacze po 1 tysiąc za sztukę (regeneracja) itp.. i klika innych dlatego wiadomo czemu lepiej kupić zwykła prostą benzynkę bez turbo bez dwumasy itp..
Jeśli chcesz kupić porządne auto na kilka lat które nie miało żadnych przejść napraw itp to to jest uczciwy naprawdę samochód.
Jeśli są jakieś pytania proszę dzwonić 6 0 3 0 5 5 5 5 5
Na auto mogę wystawić fakturę więc kupujący nie będzie musiał iść już do Urzędu Skarbowego i nie trzeba wtedy płacić 2% tylko prosto do wydziału komunikacji, czyli tylko standardowy koszt rejestracji ok 250zł