PROMOCJA: Rower można kupić w promocyjnym kredycie ''10 Rat x 0% na Allegro'' Jesteś zainteresowany to zadzwoń do nas. Wyjaśnimy i pomożemy jak dokonać zakupu w promocyjnym kredycie bez oprocentowania.
Telefon do nas znajdziesz w zakładce ''O sprzedającym''
BMC TeamMachine SLR01 to topowy model szwajcarskiego producenta rowerów. Konstrukcja ramy SLR01 to najnowsze rozwiązania technologiczne. BMC zaprojektowało ramę o najwyższych parametrach. Rama wygląda genialnie i bardzo bojowo, jest dopracowana w najmniejszych szczegółach. Producent szczyci się, że zastosowany specjalny kształt rur o minimalnej powierzchni czołowej zapewnia przepływ powietrza bez zawirowań. Geometria ramy jest bardzo agresywna. Oczywiście rower wykonany jest zgodnie z przepisami UCI i posiada certyfikat dopuszczający go do wszystkich licencjonowanych wyścigów kolarskich.
Rower w perfekcyjnym stanie technicznym i wizualnym. Gotowy do treningów i startów w zawodach.
Cena 9900 złotych za rower z kołami Fulcrum Racing 3 - widoczne na zdjęciach od drugiego do ostatniego.
Jeżeli chcesz kupić rower z kołami ZIPP 404 Carbon, widocznymi na pierwszym zdjęciu, to możemy je wystawić dla Ciebie na oddzielnej promocyjnej aukcji ''W zestawie taniej''
Na rower udzielamy 6 miesięcy gwarancji, zgodnie z regulaminem naszego sklepu
Wyposażenie:
- RAMA BMC TEAMMACHINE SLR01 CARBON
- WIDELEC BMC CARBON AERO
- PRZERZUTKI SHIMANO DuraAce z 2x11 przełożeniami
- KORBA SHIMANO DuraAce
- TARCZE SHIMANO DuraAce
- KLAMKOMANETKI SHIMANO DuraAce z 2x11 przełożeniami
- KOŁA FULCRUM RACING 3
- HAMULCE SHIMANO DURA-ACE
- KIEROWNICA FSA ENERGY
- MOSTEK FSA ENERGY
- SZTYCA BMC CARBON
- SIODEŁKO SELLE ITALIA TEAM EDITION
Rozmiar fabryczny: 54 - M
- Długość rury górnej: 55cm
- Długość rury podsiodłowej do obejmy siodełka: 53.5cm
Możliwość ustawienia prawidłowej pozycji kolarskiej dla zawodników o wzroście od 174cm - 183cm. Przy odbiorze roweru na miejscu, w Gnieźnie, wykonujemy podstawowy bikefitting i pomagamy ustawić prawidłową pozycję kolarską dla zawodnika lub amatora, dla kolarza szosowego lub triathlonisty lub komfortową pozycję dla typowego rekreacyjnego rowerzysty.