Damska termoaktywna bluzka firmy VIKING model ALISA.
Model Alisa to wysokiej klasy termoaktywna bielizna, której atutem jest bezszwowy, szybkoschnący materiał. Doskonała elastyczność gwarantuje dopasowanie i komfort użytkowania. Top świetnie się spisze na nartach lub po prostu jako sportowa bluzka.
Techniczna i rozciągliwa bielizna termoaktywna gwarantuje dobre odprowadzenie wilgoci oraz właściwe utrzymanie ciepła w chłodne i mroźne dni. Może być stosowana jako dodatkowa warstwa lub samodzielne odzienie przy różnych aktywnościach. Bezszwowa struktura sprawia, że bielizna idealnie dopasowuje się do ciała
Specyfikacja:
- Sygnatura: 500/16/1747/46/L
- Rozmiar: L
- Materiał: 76% Meryl-Skinlife/16% Polyester/8% Elasthanne
- Thermo-regulator pomagający zachować optymalną temperaturę
- Szybkoschnąca
- Bezszwowa
- Doskonała elastyczność
- Wysoki komfort użytkowania
- Druga skóra
- Bielizna z grupy Level 3
- Kolor: czarna z różowymi wstawkami
Dobór bielizny Viking w zależności od temperatury i poziomu aktywności:
Bielizna termoaktywna LEVEL 3 najlepiej sprawdza się w temperaturach od ok.-7 st. C (podczas niskiej aktywności fizycznej) do -30 st. C (podczas wysokiej aktywności fizycznej).
Każdemu wysiłkowi fizycznemu towarzyszy zwiększone wydzielanie potu. Właśnie dlatego głównym celem bielizny termoaktywnej powinno być szybkie odprowadzanie wilgoci, a przez to zapewnienie optymalnej temperatury ciała.
Bielizna termoaktywna powinna być dopasowana do sylwetki, lekko opięta, tak by nie krępować ruchów, ale skutecznie odprowadzać pot do kolejnej warstwy. W przypadku, gdy bielizna jest zbyt luźna, wilgoć nie jest szybko transportowana na zewnątrz i pozostaje na skórze.
Bielizna techniczna VIKING nie absorbuje wilgoci, zapewniając odpowiednią termoregulację oraz właściwy mikroklimat przy skórze, niezależnie od intensywności wysiłki.
VIKING bez żadnych ograniczeń łączy w sobie pasję, nowoczesne rozwiązania technologiczne i najbardziej aktualne trendy w zakresie kolorystyki i wzornictwa. Dziękujemy wszystkim klientom, że wybrali naszą markę. Liczymy, że sięgną po kolejne produkty. VIKING – NAPRAWDĘ WARTO.