Blokada mostu RD101 Jeep (Dana30) YJ TJ XJ ZJ WJ XJ KJ KK JL zmota
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Główne zalety zastosowania blokad mechanizmów różnicowych:
• Zwiększona trakcja: Blokady różnicowe umożliwiają lepsze wykorzystanie mocy napędowej poprzez równomierne rozdział siły na koła, co pozwala na lepszą trakcję na trudnym terenie.
• Poprawiona kontrola: Dzięki możliwości zablokowania mechanizmu różnicowego kierowca zyskuje większą kontrolę nad pojazdem, co jest szczególnie istotne w ekstremalnych warunkach terenowych oraz poprawia bezpieczeństwo podróżujących.
• Ochrona komponentów: Poprawiając trakcję i kontrolę, blokady różnicowe mogą także przyczynić się do zmniejszenia zużycia innych podzespołów układu napędowego, co prowadzi do zwiększenia trwałości i oszczędności na dłuższą metę.
Niezależnie od modelu samochodu terenowego, nasze blokady różnicowe są projektowane z myślą o maksymalnej skuteczności i trwałości, sprawdzają się warunkach rajdowych gdzie kluczowa jest niezawodność. Dzięki temu zapewniamy naszym klientom niezawodność oraz trwałość nawet w najtrudniejszych warunkach terenowych. Nasza firma kładzie ogromny nacisk na badania i rozwój, aby zapewnić naszym klientom produkty, które spełniają najwyższe standardy jakościowe oraz technologiczne.
Pneumatyczna 100% blokada mechanizmu różnicowego do mostów DANA 30 o przełożeniu 3,55 lub niższa wartość przełożenia.
Pasuje do samochodów;
Przedni most - Jeep CJ(5, 6, 7, 8), Wrangler YJ, TJ, Cherokee XJ, Wagoneer XJ, Grand Cherokee ZJ, WJ - modele wyprodukowane po roku 1971
Przedni most - Jeep Wrangler JK - modele wyprodukowane po roku 2007
Przedni most - Jeep Cherokee/Liberty XJ, KJ, KK - modele wyprodukowane po roku 2001
Przedni most - Jeep AMC Cherokee, Grand Wagoneer - modele wyprodukowane w latach 1971-73
Przedni most Dana M186 - Jeep Wrangler JL - wszystkie przełożenia
Średnica półosi: 29,5 mm (1,16")
Ilość zębów wieloklinu: 27
Index: RD 101 Do pracy potrzebny jest kompresor powietrza