Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 2021,80 zł
- Blackmagic Design - ATEM SDI
- 2031,79 zł z dostawą
- 2246,20 zł
- Blackmagic Design - Cloud Pod
- 2256,19 zł z dostawą
- 1499,00 zł
- BlackMagic Design HDLink Pro DVI
- 1507,99 zł z dostawą
Blackmagic Design ATEM Television Studio - FV igła (6813305663)
Opis
(FAKTURA VAT)
GRATIS: Kabel cyfrowy audio (szczegóły niżej)
Niezawodny, z unikalnym systemem sterowania po sieci przez komputer (Win lub Mac), iPad lub iPhone.
Zobacz rozbudowaną recenzję tego sprzętu: https://www.youtube.com/watch?v=S2uLDuryN0s
ATEM TVS pozwala nam transmitować obraz z 6 źródeł. My nadajemy obraz z:
- kamer Sony VG20 (2 mamy na sprzedaż) (720p lub 1080i) - każda kamera z wyjściem HDMI lub SDI i formatem 720p lub 1080i zadziała
- z iPhone, iPada, dowolnego Maka zdalnie poprzez Apple TV (ustawione 720p) - wystarczy Apple TV 2 generacji (możemy dorzucić za 250 zł na FV)
- dowolnego komputera po kablu HDMI (720p)
- ewentualnie w 1080i z aparatu Sony A6000 lub Panasonic G7
- poprzez Apple TV można nawet nadawać obraz z kamery iPhone - więc iPhone może działać jako dodatkowa kamera.
Wszystkie źródła muszą nadawać w tym samym formacie (720p lub 1080i).
W sumie można nadawać z 6 źródeł obrazu. Dodatkowo można dodać np. logo do wybranego ujęcia albo do obrazu docelowego (niezależnie od ujęcia).
Źródła można swobodnie przełączać zdalnie (wystarczy być w tej samej sieci - może to być inne pomieszczenie) za pomocą darmowej aplikacji na dowolny system (Win, Mac):
albo niedrogiej aplikacji na iPhone, iPad (Strata Lite)
Zamiast złącz HDMI (kabel 1-2m + przedłużacz max 5m) można użyć złącz SDI o max długościach liczonych w setkach metrów.
Sprzęt posiada wyjście HDMI oraz SDI z obrazem docelowym, które podłączamy do rekordera albo transmistera. polecam Blackmagic Design Mini Recorder albo inne tego typu rozwiązanie. Można też użyć "pudełka transmitującego" - np. monarch hd (używamy), teradek cube, czy tańszy livestream broadcaster
Dodatkowo posiada też wyjście HDMI/SDI multiview - czyli pokazujące wszystkie źródła + źródło aktywne i źródło do podmiany.
NAJWIĘKSZE PRZEWAGI ATEM TVS:
- Wspomniane zdalne zarządzanie przez sieć.
Większością takich rozwiązań trzeba sterować ręcznie albo po krótki kablu. ATEMema konfigurujesz i zarządzasz zdalnie. Jedynie konfiguracja IP wymaga podłączenia po kablu USB (długie też działają), jeśli nie możesz znaleźć urządzenia po DHCP. Po ustaleniu adresu IP można odłączyć sprzęt od komputera.
- Zarządzanie przez iPhone
Jeśli jesteś 1 osobowym zespołem, możesz samodzielnie i niezauważalnie zmieniać kamery (ja tak też czasami robiłem, gdy nie miałem do pomocy pracowników)
- CYFROWE wejście dźwięku.
Inne rozwiązania (nawet te droższe od Blackmagic) mają wejścia XLR. A to znaczy większe opóźnienie (ryzyko desynchronizacji dźwięku z obrazem) i gorsza jakość. Każda konwersja z dźwięku cyfrowego na analogowy to dodatkowe opóźnienie.
Dzięki złączu cyfrowemu możesz wysyłać dźwięk z mikrofonu do komputera, tam go korygować i wysyłać złączem cyfrowym do ATEMa - ponieważ występuje tylko 1 konwersja z analogowego dźwięku na cyfrowy, opóźnienie jest minimalne i w praktyce takie samo, jak opóźnienie obrazu wychodzącego z kamer. Równocześnie dźwięk możesz nagrywać na komputer.
ZA DARMO dorzucamy specjalny i profesjonalny cyfrowy kabel audio. Kabel ten pozwala podłączyć do ATEM cyfrowe źródło dźwięku z wyjściem Cinch/Coaxial (możemy sprzedać sprawdzone rozwiązanie za 450 zł brutto). Dźwiękiem tym można zastąpić dźwięk z kamer albo zmiksować za pomocą miksera w programie do zarządzania z resztą materiału - np. może być to muzyka. Można też po prostu wybrać dźwięk z jednej z kamer i ten dźwięk ustawić jako główny dla całej transmisji.
Możesz też użyć kosztującego ok 800 zł Behringer Ultramatch do konwersji dźwięku z analogowego na cyfrowy (ten sam kabel zadziała).
- ATEM ma pasywne chłodzenie, więc jest całkowicie bezgłośny.
Idealny dla firm i osób z małym studio. Np. droższe rozwiązania Blackmagic posiadają naprawdę irytujące wentylatory (małe i głośne - wiem, bo mój Klient taki posiada).
- Wyjście HDMI z programem (materiałem docelowym)
Niektóre rozwiązania posiadają wyłącznie wyjście SDI - musisz więc dokupić dodatkowy konwerter, jeśli nie posiadasz wejścia SDI np. w rekorderze - większość budżetowych rekorderów/transmiterów nie posiada złącza SDI.
Stan idealny (dodatkowo pudełko i wszystkie akcesoria) - ATEM jest u nas zamontowany w skrzynce rack, gdzie jest całkowicie odizolowany od zagrożeń fizycznych. Używany był wyłącznie w naszym studio oraz kilka razy w sali konferencyjnej. Nigdy na dworzu lub w miejscu wilgotnym/zapylonym. Na życzenie doślę realne zdjęcia.
Sprzedaje tylko dlatego, że wymieniamy sprzęt na droższe rozwiązanie (to na siebie już dawno zarobiło). Niemniej jednak jakość i niezawodność oferowana przez ten sprzęt jest wyśmienita. Ze statystyk YouTUBE, przez którego nadajemy transmisje wynika, że ponad 70% oglądających w Polsce ogląda transmisje w jakości 480p - 720p czy 1080i będzie więc w sam raz jeszcze na kilka lat - zwłaszcza, że transmisja 1080p wymaga bardzo szybkiego i stabilnego łącza.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.