BIEŻNIA WIELOKIERUNKOWA VR, DISCO 1.8
Całkowicie autorski, polski projekt spółki DISCO WTMH S.A.
Bieżnia wzbogaca rozgrywkę o niespotykaną dotychczas możliwość poruszania się w wirtualnej rzeczywistości. Od teraz użytkownik nie jest ograniczony dostępnym miejscem i ma pełną, nieograniczoną swobodę ruchów w wirtualnej rzeczywistości.
SYSTEM ŚLEDZENIA RUCHÓW CAŁEGO CIAŁA
Dzięki zastosowaniu HTC VIVE Trackers nasze ciało jest w pełni odwzorowane w wirtualnej rzeczywistości. System cechuje najwyższa jakość wykonania i niezawodność. Udostępnione SDK zapewnia pełne wsparcie dla developerów.
PEŁNA SWOBODA RUCHU
Pięć stopni swobody (5 DoF) pozwala na poruszanie się we wszystkich możliwych kierunkach, wychylanie, kucanie oraz skakanie.
ROZDZIELNOŚĆ MOTORYCZNO-WIZUALNA
Funkcja ta pozwala na jednoczesne strzelanie, chodzenie oraz patrzenie w trzech niezależnych kierunkach. Pierwsze na świecie tego typu rozwiązanie zapewnia naturalną biomechanikę jak również bezkonkurencyjną immersję doświadczeń VR!
REWOLUCYJNA UPRZĄŻ
Opatentowane rozwiązania zapewnia bezpieczeństwo, stabilność oraz naturalną fizykę chodu. System regulacji pozwala dostosować urządzenie do każdego typu sylwetki.
INNOWACYJNA NIECKA
Niecka której kształt zawdzięczamy badaniomy naukowym, zapewnia największą swobodę i naturalną biomechanikę ruchu. Dodatkowo jest odpowiedzialny za szeroki zakres dostępnych pozycji gracza.
WYTRZYMAŁA KONSTRUKCJA
Zaprojektowana do profesjonalnego, ciągłego użytkowania nawet w trudnych warunkach. Dzięki zastosowaniu materiałów najwyższej jakości bieżnia zapewnia stabilną pracę przy maksymalnym obciążeniu.
ZASTOSOWANIA:
- SPRZEDAŻ/BIZNES - Prezentacja produktów i usług w VR
- NIERUCHOMOŚCI - Wirtualny spacer po mieszkaniach i domach
- TURYSTYKA - Przedstawienie oferty biur podróży
- PRZEMYSŁ/SZKOLENIA - Specjalistyczne aplikacje szkoleniowe
- SŁUŻBY MUNDUROWE - Profesjonalne trenażery dla służb
- MEDYCYNA/REHABILITACJA - Wsparcie rehabilitacji ruchowej
- ROZRYWKA - Autorskie gry i aplikacje VR
- SPORT/FITNESS - Rozwiązania treningowe
Zestaw zawiera:
- Bieżnię wielokierunkową VR, DISCO 1.8
- Systemu śledzenia ruchu HTC Vive Trackers (3 szt.)
- System mocowania do HTC VIVE Trackers (2 szt. opaski na nogi)
- System mocowania do HTC VIVE Trackers (1 szt. mocowanie na plecy)
- Uchwyt (mocowanie) do gogli VR
- Nakładki na obuwie (1kpl - 2 szt.)
- 3 autorskie gry (Packman VR, Skeletons of the Closet, Prisoner of Magic)
- Instrukcje montażu i obsługi
*Zestaw nie zawiera komputera PC oraz gogli HTC VIVE
WIĘCEJ INFORMACJI:
www.gamenastix.pl
www.discovr.pl
VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=dZdyHXmg4kk&feature=youtu.be
Projekt bieżni został wykonany przez zespół inżynierski przy Parku Rozrywki Elektronicznej DISCOVR w Warszawie.
Firma DISCO WTMH Spółka Akcyjna realizuje projekt pt. "VR Treadmill: wielokierunkowa bieżnia z systemem kontroli ruchu zapewniająca immersję w grach z wirtualną rzeczywistością", który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej.
Przedmiotem projektu jest opracowanie VR Treadmill 2.0 - systemu wykrywania ruchu zapewniającego pełną immersję w grach z wirtualną rzeczywistością. Rezultatem prac będzie nowy produkt - peryferium dla gier z wirtualną rzeczywistością. Realizacja przedstawionych założeń wymaga przeprowadzenia prac B+R prowadzących do udoskonalenia komponentów mechanicznych i programistycznych systemu.
Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
Działanie 1.2 „Sektorowe programy B+R” GAMEINN
Numer umowy o dofinansowanie: POIR.01.02.00-00-0179/17-00
Wartość całkowita projektu: 4 665 131,26 PLN
Wartość kosztów kwalifikowalnych: 4 665 131,26 PLN
Wartość dofinansowania: 3 609 196,44 PLN