CECHY PRODUKTU:
- Producent: Viking
- Kod produktu: -OS-01_0948
- Wersja: Komplet, Męskie, Termoaktywne
- Rozmiar: M
- Materiał: poliamid
- Kolor: Czarny
BIELIZNA VIKING DANTE TERMO MĘSKA SET M CZARNA
Męski set bielizny termoaktywnej Dante
Ten termoaktywny zestaw bielizny Viking Dante jest idealny dla mężczyzn. Charakteryzuje się dużą oddychalnością, zabezpiecza przed nadmierną potliwością i nie utrzymuje przykrych zapachów. Bielizna Dante jest zadedykowana dla wszystkich, którzy uprawiają wszelkiego rodzaju aktywności. Bielizna posiada wzmocnienia na kolanach i łokciach zwiększając jej wytrzymałość. Rozciągliwy techniczny materiał gwarantuje dobre odprowadzanie wilgoci i utrzymanie odpowiedniej temperatury ciała w chłodnych i zimnych warunkach. Może być noszona jako warstwa bazowa lub niezależny strój dedykowany dla różnych aktywności. Bezszwowa konstrukcja czyni bieliznę idealnie przylegającą do ciała oraz zapobiega gnieceniu.
Główne zalety bielizny Dante:
doskonała termika;
szybkoschnący materiał;
bezszwowa konstrukcja;
wysoka elastyczność;
druga skóra.
Bielizna Level 2 - produkt bezszwowy, wysoce elastyczny, idealnie dopasowujący się do kształtu ciała.
Łączenie w konstrukcji stref w miejscach nadmiernego pocenia zwiększa pochłanianie wilgoci i odprowadzenie jej na zewnątrz.
Szczególnie polecana w stroju narciarskim, snowboardowym, górskim, wspinaczkowym czy turystycznym.
Kolor: czarna z ciemnoczerwonymi elementami
Rozmiar: : M
Materiał: 59% Poliamid / 32% Poliester / 9% Elastan
Kilka słów o marce VIKING
VIKING jesteśmy polską marką sportową, której właścicielem jest LARIX. Firma od wielu lat z powodzeniem funkcjonuje na polskim rynku będąc dystrybutorem światowej sławy marek sportowych. W 1996r. wprowadziliśmy własną – VIKING, która w swej autorskiej kolekcji posiadała wówczas produkty należące zaledwie do dwóch grup: rękawice narciarskie oraz snowboardowe.
Od samego początku ustaliliśmy zasady, którymi kierujemy się do dnia dzisiejszego: dobór odpowiednich materiałów, wysoka jakość wykonania, funkcjonalność, a także zgodność wzornictwa z najnowszymi trendami w modzie sportowej. Na efekty nie musieliśmy długo czekać. W krótkim czasie okazało się, że produkty marki VIKING zyskały aprobatę właścicieli sklepów i sieci sportowych, a co najistotniejsze, były chętnie kupowane przez ich klientów. To oni są główną siłą napędową dopingującą zespół tworzący kolekcję do poszukiwana nowych lub pozyskiwania już istniejących najlepszych technologii i membran. W naszych kolekcjach znajdą Państwo materiały GORE-TEX INFINIUM z WINDSTOPPER®, WIND - LOCKER®, PRIMALOFT, POLARTEC®, MERINO WOOL czy THINSULATE®.
Obecnie poza niezawodnie funkcjonującą już kolekcją zimową (rękawice, czapki, bandany, outdoor, bielizna termoaktywna), powstała również świetnie zapowiadająca się oferta letnia, w której znaleźć można ultralekkie czapki, rękawice „running”, produkty outdoor, kije trekkingowe oraz bieliznę termoaktywną – wszystko sygnowane logiem VIKING.
Chcemy by bardzo wysoka jakość była dostępna możliwie dużej grupie odbiorców, dlatego oferujemy najlepszy stosunek jakości do ceny na rynku. Dzięki bardzo szerokiej ofercie, swoje produkty dedykujemy wszystkim grupom klientów, którzy odczuwają potrzebę włożenia czapki, rękawic oraz innych produktów z kolekcji.
Rozwój i rozpoznawalność marki szła w parze z działaniami PR&MARKETING. W latach 2006-2010 nawiązaliśmy współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i staliśmy się częścią historycznych sukcesów Adama Małysza i Justyny Kowalczyk. Do dnia dzisiejszego hojnie wspieramy Paraolimpijską Reprezentację Polski w Narciarstwie Alpejskim oraz rzeszę młodych utalentowanych sportowców zarówno latem, jak i zimą. Jesteśmy dumni z naszego VIKING TEAM.
Prestiż marki wzrastał proporcjonalnie do udziału w polskim rynku akcesoriów sportowych, na którym od dłuższego czasu jesteśmy w ścisłej czołówce. Co więcej, produkty VIKING od wielu lat obecne są na Ukrainie, Słowacji i Mołdawii. Od 2012 jesteśmy jednym z największych polskich wystawców na prestiżowych targach ISPO Monachium, co bezpośrednio przełożyło się na dynamikę wzrostu eksportu. Obecnie VIKING dostępny jest w Rosji, Hiszpanii, Francji, Czechach, Serbii, Niemczech, Finalndii, Bułgarii, Holandii, Włoszech, Rumunii oran na Ukrainie i Węgrzech. W najbliższej przyszłości planujemy dalszy rozwój sprzedaży poza granicami Polski.
VIKING bez żadnych ograniczeń łączy w sobie pasję, nowoczesne rozwiązania technologiczne i najbardziej aktualne trendy w zakresie kolorystyki i wzornictwa. Dziękujemy wszystkim klientom, że wybrali naszą markę. Liczymy, że sięgną po kolejne produkty. VIKING – NAPRAWDĘ WARTO.
Historia Viking w pigułce
- 1996/97 – rozpoczęcie pracy nad powstaniem i koncepcją nowej marki na polskim rynku.
- 1997/98 – pierwsza autorska kolekcja marki VIKING.
- 2003/04 – VIKING oficjalnym partnerem Paraolimpijskiej Reprezentacji Polski w Narciarstwie Alpejskim (umowa kontynuowana do dnia dzisiejszego).
- 2006/07 – VIKING oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego.
- 2007/08 – pierwsza kolekcja damskich rękawic VIKING oraz nowość na rynku polskim: 5-palcowe rękawice dla najmłodszych.
- 2008/09 - wprowadzenie do kolekcji VIKING odzieży outdoorowej oraz produktów na membranie WindStopper®.
- 2009/10 - pierwszy sezon VIKING z produktami membranowymi światowej marki
- Gore-Tex®.
- 2010/11 - VIKING wypuszcza na rynek pierwszą kolekcję bielizny termoaktywnej.
- 2011/12 – VIKING oficjalnie ogłaszamy marką całoroczną – pierwszy katalog z ofertą letnią.
- 2012/13 – prezentacja marki VIKING na międzynarodowych targach ISPO 2012.
- 2013/14 – wzbogacenie oferty o produkty całoroczne: bandany i kije treckingowe.