CECHY PRODUKTU:
- Producent: Viking
- Kod produktu: -OS-01_0444
- Ean: 5901115767251
- Rozmiar: XL
- Kolor: Odcienie niebieskiego
BIELIZNA TERMOAKTYWNA VIKING LUCAS MĘSKA BAMBUSOWA
Komplet męskiej bielizny bambusowej
Wysoko rozwinięte właściwości antybakteryjne tkaniny bambusa, to niewątpliwie duży atut przy wyborze bielizny termoaktywnej.
Delikatne włókna a jednocześnie mocno ukierunkowane na pracę z termicznymi zachowaniami organizmu podczas aktywności fizycznej sprawiają, że komplet męskiej bielizny bambusowej Viking Lucas to towar pożądany.
Regulujące właściwości bambusa utrzymują ciało w optymalnym mikroklimacie, elastan zapewnia wysoki poziom elastyczności bielizny zaś nylon dba o jej dobrą jakość, nie pilingowanie się i nie elektryzowanie, co jest pomocne podczas nakładania warstw dodatkowych przy różnych aktywnościach w górach bądź na śniegu.
Bielizna pakowana jest jako zestaw, więc w ładnym dedykowanym pudełku znajdzie się i top, i spodnie, co jest wygodne i gwarantuje gotowy komplet bambusowej bielizny termoaktywnej.
Dzięki szybkoschnącym właściwościom bielizna jest idealna na podróż i łatwa w utrzymaniu w świeżości.
W kolekcji Viking jest również dostępny wariant damskiej bielizny bambusowej - Petra.
Wśród głównych zalet modelu bielizny Lucas set należy wymienić:
-szybkoschnący materiał
-doskonałą elastyczność
-drugą skórę
-delikatne włókna bambusowe
-właściwości antybakteryjne
Linia produktów bezszwowych, dedykowanych dla osób uprawiających sport przez cały rok.
Bardzo elastyczne, idealnie dopasowujące się do kształtów ciała.
Zastosowanie w strefach wzmożonej potliwości struktury siatkowej, zwiększa odprowadzanie wilgoci na zewnątrz.
Dodatkowe wzmocnienia na łokciach i kolanach, chronią w przypadku uderzeń i dodatkowo docieplają.
Bielizna nie elektryzuje się, a dzięki właściwościom antyalergicznym, nie powoduje uczuleń i podrażnień.
Dzięki wykończeniu antybakteryjnemu produkt jest bardziej higieniczny, ogranicza wzrost rozwoju bakterii oraz obniża możliwość zakażeń i podrażnień skóry.
Struktura
-Produkt zawiera elementy wykonane z drewna bambusowego, cechującego się dużą wytrzymałością i odpornością na złamania i wyginanie.
Włókna
-Produkt wykonany z włókna bambusowego; do jego produkcji użyto bambusa jako surowca, który cechuje się termoregulacją, właściwościami antybakteryjnymi i ochoroną przed promieniowaniem UV.
Produkt zawiera działające bakteriobójczo cząsteczki srebra dzięki czemu powstrzymuje powstawanie nieprzyjemnego zapachu zapewniając uczucie świeżości w trakcie użytkowania odzieży.
Kilka słów o marce VIKING
VIKING jesteśmy polską marką sportową, której właścicielem jest LARIX. Firma od wielu lat z powodzeniem funkcjonuje na polskim rynku będąc dystrybutorem światowej sławy marek sportowych. W 1996r. wprowadziliśmy własną – VIKING, która w swej autorskiej kolekcji posiadała wówczas produkty należące zaledwie do dwóch grup: rękawice narciarskie oraz snowboardowe.
Od samego początku ustaliliśmy zasady, którymi kierujemy się do dnia dzisiejszego: dobór odpowiednich materiałów, wysoka jakość wykonania, funkcjonalność, a także zgodność wzornictwa z najnowszymi trendami w modzie sportowej. Na efekty nie musieliśmy długo czekać. W krótkim czasie okazało się, że produkty marki VIKING zyskały aprobatę właścicieli sklepów i sieci sportowych, a co najistotniejsze, były chętnie kupowane przez ich klientów. To oni są główną siłą napędową dopingującą zespół tworzący kolekcję do poszukiwana nowych lub pozyskiwania już istniejących najlepszych technologii i membran. W naszych kolekcjach znajdą Państwo materiały GORE-TEX INFINIUM z WINDSTOPPER®, WIND - LOCKER®, PRIMALOFT, POLARTEC®, MERINO WOOL czy THINSULATE®.
Obecnie poza niezawodnie funkcjonującą już kolekcją zimową (rękawice, czapki, bandany, outdoor, bielizna termoaktywna), powstała również świetnie zapowiadająca się oferta letnia, w której znaleźć można ultralekkie czapki, rękawice „running”, produkty outdoor, kije trekkingowe oraz bieliznę termoaktywną – wszystko sygnowane logiem VIKING.
Chcemy by bardzo wysoka jakość była dostępna możliwie dużej grupie odbiorców, dlatego oferujemy najlepszy stosunek jakości do ceny na rynku. Dzięki bardzo szerokiej ofercie, swoje produkty dedykujemy wszystkim grupom klientów, którzy odczuwają potrzebę włożenia czapki, rękawic oraz innych produktów z kolekcji.
Rozwój i rozpoznawalność marki szła w parze z działaniami PR&MARKETING. W latach 2006-2010 nawiązaliśmy współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i staliśmy się częścią historycznych sukcesów Adama Małysza i Justyny Kowalczyk. Do dnia dzisiejszego hojnie wspieramy Paraolimpijską Reprezentację Polski w Narciarstwie Alpejskim oraz rzeszę młodych utalentowanych sportowców zarówno latem, jak i zimą. Jesteśmy dumni z naszego VIKING TEAM.
Prestiż marki wzrastał proporcjonalnie do udziału w polskim rynku akcesoriów sportowych, na którym od dłuższego czasu jesteśmy w ścisłej czołówce. Co więcej, produkty VIKING od wielu lat obecne są na Ukrainie, Słowacji i Mołdawii. Od 2012 jesteśmy jednym z największych polskich wystawców na prestiżowych targach ISPO Monachium, co bezpośrednio przełożyło się na dynamikę wzrostu eksportu. Obecnie VIKING dostępny jest w Rosji, Hiszpanii, Francji, Czechach, Serbii, Niemczech, Finalndii, Bułgarii, Holandii, Włoszech, Rumunii oran na Ukrainie i Węgrzech. W najbliższej przyszłości planujemy dalszy rozwój sprzedaży poza granicami Polski.
VIKING bez żadnych ograniczeń łączy w sobie pasję, nowoczesne rozwiązania technologiczne i najbardziej aktualne trendy w zakresie kolorystyki i wzornictwa. Dziękujemy wszystkim klientom, że wybrali naszą markę. Liczymy, że sięgną po kolejne produkty. VIKING – NAPRAWDĘ WARTO.
Historia Viking w pigułce
- 1996/97 – rozpoczęcie pracy nad powstaniem i koncepcją nowej marki na polskim rynku.
- 1997/98 – pierwsza autorska kolekcja marki VIKING.
- 2003/04 – VIKING oficjalnym partnerem Paraolimpijskiej Reprezentacji Polski w Narciarstwie Alpejskim (umowa kontynuowana do dnia dzisiejszego).
- 2006/07 – VIKING oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego.
- 2007/08 – pierwsza kolekcja damskich rękawic VIKING oraz nowość na rynku polskim: 5-palcowe rękawice dla najmłodszych.
- 2008/09 - wprowadzenie do kolekcji VIKING odzieży outdoorowej oraz produktów na membranie WindStopper®.
- 2009/10 - pierwszy sezon VIKING z produktami membranowymi światowej marki
- Gore-Tex®.
- 2010/11 - VIKING wypuszcza na rynek pierwszą kolekcję bielizny termoaktywnej.
- 2011/12 – VIKING oficjalnie ogłaszamy marką całoroczną – pierwszy katalog z ofertą letnią.
- 2012/13 – prezentacja marki VIKING na międzynarodowych targach ISPO 2012.
- 2013/14 – wzbogacenie oferty o produkty całoroczne: bandany i kije treckingowe.