Biblia copywritingu. Dariusz Puzyrkiewicz (6794235280)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 16:54 dnia 02.07.2018 r.

Kategoria: Biznes IT
Lokalizacja: Gliwice


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

oferta nr 6794235280


Opis

okładka
Biblia copywritingu (Ebook)
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawca: Onepress
Rok wydania: 2017
Liczba stron (w wersji papierowej): 192
ISBN: 978-83-283-3590-5
kontakt

allegro@ebookpoint.pl

tel.32 230 98 63 w. 121, 188
fax.32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)

Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!

Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.

Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.

Pisz i bogać się!


Darek Puzyrkiewicz — jest specjalistą od tekstów sprzedażowych, szefem firmy Dynanet oraz autorem książki Błyskawiczny e-mail marketing. Od 2006 roku prowadzi blog, dostępny pod adresem http://dynanet.pl/copywriting. Radzi tam, jak pisać skuteczne oferty i przygotowywać niebanalne mailingi promocyjne. Prowadzi też praktyczne szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a od czasu do czasu udziela się na konferencjach tematycznych.


payu
zaufane opinie
sukces, cms, blogowanie, facebook, portale społecznościowe, marketing, perswazja, wordpress, copywriter, witryna, klient, systemy zarządzania treścią, twitter, promocja, reklama, blog, google, domena, popularność, strategia, kurs, książka, podręcznik, tutorial,marketing, perswazja, reklama, copywriter, usability, blog, strona internetowa, witryna, klient, sukces, ochrona danych osobowych, kampanie reklamowe, sprzedaż, pozycjonowanie, start up, start-up, rodzaje stron internetowych, znaki towarowe, strategia, biblia, startup, kurs, książka, podręcznik, tutorial,program partnerski, analytics, optymalizacja, prawo, komunikacja, media, marketing, własna firma, praca, google, allegro, online, konkurencja, analiza, twitter, przewaga konkurencyjna, kapitał, konsument, big data, roi, grafika, kurs, książka, podręcznik, tutorial,kampania reklamowa, pozycjonowanie, optymalizacja, blog, komunikacja, seo, wizerunek, koszty, praca, coaching, strona internetowa, konkurencja, analiza, przekaz, twitter, sieć, startup, klient, social media, emocje, usability, kurs, książka, podręcznik, tutorial,optymalizacja, media społecznościowe, zarządzanie, pozycjonowanie, konsument, sieć, twitter, odbiorca, kampania reklamowa, przewaga konkurencyjna, witryna, analytics, analiza, media, kampania, marketing, linkedin, rynek, statystyki, copywriter, projektowanie, kurs, książka, podręcznik, tutorial,internet, serwisy społecznościowe, roi, linkedin, media, sprzedaż, pr, social, youtube, google, social media, programowanie, promocja, blog, marketing, e-handel, społecznościowe, perswazja, widget, zarabianie, sukces, kurs, książka, podręcznik, tutorial,ebp-kat-e-biznes,ebp-kat-marketing,ebp-kat-marketing,ebp-kat-social-media,ebp-kat-biznes-i-ekonomia

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.