Bezstykowy, regulowany zapłon CDI dla motocykli WSK 175 oraz SHL M17 Gazela (silnik W2, 059 oraz 060) o mocy 200W (3 FAZOWY) z pełną instalacją elektryczną oraz elementami mocującymi wszystkie podzespoły to jedyny tego typu dostępny na rynku system zapłonowy do motocykli WSK/SHL.
Kilka słów na temat wykonania poszczególnych elementów zestawu:
1.Podstawa- wycinana laserowo z aluminium o grubości 4mm, jest zaprojektowana w taki sposób, że bez pasuje w miejsce oryginalnej prądnicy bez jakichkolwiek przeróbek (przykręcana za pomocą 3 śrub dołączonych do zestawu) zintegrowana z impulsatorem umieszczonym na podstawie w taki sposób, że regulacja wyprzedzenia kąta wyprzedzenia zapłonu jest szybka i wygodna. Stator umieszczony na podstawie uniesiony specjalnie przygotowanymi do zestawu tulejkami gwarantuje odpowiednie odległości cewek od magnesów (odpowiednie umiejscowienie cewek w polu magnetycznym zwiększa wydajność prądnicy). Stator przerobiony na bezmasowy, wyposażony w porządne przewody zarobione konektorami pod kostki montażowe (jedyne takie rozwiązanie dostępna na rynku!), przewody zabezpieczone oplotem nylonowym.
2.Koło magnesowe z zanitowaną 6 stalowymi nitami piastą wykonaną na maszynach numerycznych CNC. Wysoka jakość wykonania i profesjonalny sposób nitowania gwarantuje powtarzalność każdej sztuki. Piasta jest wyposażona w gwint M10 na śrubę służącą jako ściągacz koła magnesowego.
3.Podstawka z podzespołami mocowana bezinwazyjnie pod ramą motocykla za pomocą opasek zaciskowych.
Na podstawce znajdują się główne komponenty elektroniczne i elektryczne: przekaźnik, moduł zapłonowy oraz regulator napięcia.
Każde z urządzeń posiada już zarobione odpowiednie konektory i kostki. Montaż podstawki (konsoli) pod ramę jak i samo podpięcie jest banalnie proste i wręcz intuicyjne.
4.Śruby montażowe, kostki, opaski zaciskowe to nieodłączne elementy każdego z zestawów, które dopełniają całości: każda z części ma swoje miejsce.
5.Cewka wysokiego napięcia z przewodem, fajką oraz wspornikiem do zamontowania pod ramą motocykla.
Charakterystyka produktu:
Podstawowa wersja zapłonu CDI do motocykli WSK 175 i SHL Gazela oparta jest na kole magnesowym o średnicy niemal identycznej jak zapłony SEM stosowane w modelach eksportowych naszych rodzimych motocykli. Dzięki zastosowaniu takiego koła magnesowego praca silnika jest bardziej stabilna (w porównaniu z klasycznym małym wirnikiem). Zaopatrzenie zapłonu w 11 cewek ładujących i 1 cewkę do wytwarzania iskry czyni zapłon bezawaryjny, a ładowanie akumulatora sięga aż 200W dzięki czemu światła świecą porządnie w każdej partii obrotów i motocykl nie gaśnie, a zastosowanie dodatkowych kierunkowskazów czy innych bajerów nie jest żadną przeszkodą.
Dzięki wysokiej jakości wykonania komponentów każdy z zapłonów posiada taki sam wymiar i bezproblemowo pasuje w miejsce oryginalnej zawodnej prądnicy.
Zapłon dostępny u mnie jest dopracowany i przetestowany.
Jako jedyni na rynku oferujemy tak dopracowany produkt w którym części nie są porozrzucane po pudełku i użytkownik ma je sobie założyć jak chce. TUTAJ KAŻDA ŚRUBKA MA SWOJE MIEJSCE I ZASTOSOWANIE opisane w drobiazgowej obrazkowej instrukcji montażu.