Tylko u Nas (Szablony na LUSTERKA)
mamy dla Ciebie gotowe wykrojniki folii PPF na wymiar specjalnie do danego modelu na dany element
- aukcja dotyczy folii PPF na lusterka do każdego samochodu
Cena dotyczy :
- (2szt) folii PPF na lusterka przednie
- (1szt) rakla
( po zakupie prosimy o informację z marką oraz modelem, do którego folia ma zostać wycięta )
Przejrzystość
Nasze produkty PPF charakteryzują się najlepszą klarownością na rynku, bez skórki pomarańczy i najwyższym stopniem gładkiego połysku.
Rozciągliwość
Wyciągnij nasze PPF do granic możliwości, nie pozostawiając za sobą paskudnych rozciągliwych linii. Nasz produkt działa najlepiej w swojej klasie.
Spoiwo
Żadnych poprawek tydzień później! Technologia Top Coat, która nie cofa się po rozciągnięciu, nawet w rogach. Instalatorzy oszczędzają koszty i mają spokój ducha.
GWARANCJA
Najlepsza gwarancja i obsługa klienta na rynku. Aplikacja gwarancyjna online i platynowa folia oznaczają, że Cię wspieramy. Nieważne co.
kolor (dymienie) - 30% / 50% / 70%
- Folia ochronna na reflektory na bazie TPU nadaje reflektorom przednim/tylnym i przeciwmgielnym wygląd przydymiony.
- folia o grubości ponad 170 mikronów
Do każdego zakupu dodajemy 1 raklę niezależnie od ilości zakupionych sztuk.
Narzędzia przydatne do montażu folii:
- rakla
- opalarka do nadania lekkiej plastyczności folii
- woda do aplikacji (najlepiej demineralizowana)
- środki do oczyszczenia i odtłuszczenia powierzchni
- taśma papierowa (w celu przygotowania formatki)
- Skuteczna ochrona przed zarysowaniami
- Doskonałe zabezpieczenie przed kamieniami i drobnymi uszkodzeniami
- Idealna odporność na chemie
- Pełna ochrona powierzchni i najwyższy połysk
- Bardzo duża wytrzymałość oraz TPU* klasy premium
- Zdolność samoregeneracji i świetna hydrofobowość
Nasze folie ochronne
wyróżniają się bardzo wysokim połyskiem i czystą klarownością, a ich doskonałe właściwości samoregenerujące pozwalają zniknąć zadrapaniom nawet za pomocą zwykłej mikrofibry bez konieczności podgrzewania elementu.
Skuteczna ochrona lakieru
Folia PPF to trwała poliuretanowa folia o grubości ponad 170 mikronów. Jest niemal niewidoczna, zaś jej niezwykła wytrzymałość mechaniczna zapewnia doskonałe zabezpieczenie powierzchni przed wszystkim, co normalnie zniszczyłoby z czasem eksploatacji. Izoluje od środowiska zewnętrznego, stanowiąc barierę ochronną przed takimi czynnikami jak kamienie, ptasie odchody, wżery po rozbitych owadach, żywica i inne soki z drzew, osady metaliczne, a w okresie zimowym nawet sól drogowa.
Właściwości samoregenerujące
Jedną z najbardziej fenomenalnych cech folii PPF jest ich zdolność do samoregeneracji. Oznacza to, że drobne rysy powstające przy zwykłym użytkowaniu samochodu „goją się” samoczynnie pod wpływem ciepła.
Właściwości hydrofobowe
Niezwykłą zaletą folii PPF są jej właściwości hydrofobowe. Sprawiają one, że po każdym myciu samochód pozostaje czysty na dłużej, ponieważ powłoka ochronna utrudnia przywieranie brudu, kurzu i owadów. Z tego względu zaleca się pokrywanie folią całego samochodu. Zabieg taki nie tylko pozwala dłużej cieszyć się efektem czystości i błyszczącym lakierem, lecz także podnosi bezpieczeństwo jazdy podczas długiej podróży.
Nieograniczone możliwości stylizacji
Standardowa folia PPF jest zupełnie transparentna i właściwie niewidoczna. Dzięki temu można ją naklejać nie tylko na całe elementy, lecz także na ich część. Na przykład w tzw. pakiecie „bikini” laminuje się ⅓ część maski i błotników, zderzak przedni, przednie lampy i lusterka. Pozwala to na zabezpieczenie jedynie tych partii samochodu, które są najbardziej narażone na żwir czy kamienie.
Folia ochronna PPF zabezpiecza samochody przed uszkodzeniami i jest najbardziej trwałą formą, jaka istnieje aktualnie na rynku. To rozwiązanie wyjątkowo zaawansowane technicznie. Wśród jej zalet wymienić można:
- ochrona przed czynnikami atmosferycznymi np. promieniami UV,
- ochrona przed odpryskami i zadrapaniami,
- ochrona przed środkami chemicznymi i solą drogową,
- właściwości samo-regeneracyjne,
- odporność na plamy i ścieranie,
- jest niewidoczna,
- nie zmienia barwy lakieru,
- długotrwałość i sprężystość.
Zalety stosowania gotowych wykrojników folii PPF
Czas
Nie musisz tracić czasu na opracowywanie wykrojnika, docinanie folii na elemencie.
Precyzja
Szablony opracowywane są przez zespół doświadczonych inżynierów, którzy znając specyfikę folii, dokonując próbnych aplikacji są w stanie wypracować optymalne wzory.
Bezpieczeństwo
Korzystając z wcześniej dociętych wykrojników folii, nie ryzykujesz porysowania zabezpieczanego elementu nadwozia. W przypadku cięcia folii na samochodzie musisz liczyć się z tym, że dojdzie do jego porysowania.
RZEWODNIK APLIKACJI - STOSUJ TE ZASADY UNIKNIESZ BŁĘDÓW APLIKACJI
Dlaczego WARTO ZABEZPIECZYĆ POJAZD FOLIĄ PPF?
Folie PPF są specjalnie opracowane do ochrony karoserii samochodowych.
Doskonałe właściwości amortyzujące chronią karoserię przed odpryskami spowodowanymi przez kamienie, owady, drzwi samochodu, szczotki do mycia, itp.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Wszystkie informacje zawarte w tym przewodniku odnoszą się również do kart danych technicznych i kart gwarancyjnych produktów opisanych w tym przewodniku.
!!! NAJWAŻNIEJSZE !!!
Aby uzyskać optymalny efekt, przed nałożeniem folii ochronnej należy dokładnie sprawdzić powierzchnie na który aplikujemy folię. Jeśli powierzchni posiada jakąkolwiek powłokę hybrydową np. QD, WOSK, POWŁOKA LAKIERU należy oczyścić powierzchnię do poziomu powierzchni sterylnej/ szczepnej
PRZYGOTOWANIE POJAZDU
1. Myjąc Pojazd należy zasadniczo czyścić konwencjonalnymi środkami czyszczącymi.
Nie należy używać substancji, które za pomocą nanotechnologii tworzą na czyszczonej powierzchni powłokę lub warstwę
uszczelniającą.
a) Wyczyścić pojazd w przeddzień w tunelu myjni samochodowej (mycie ręczne- nie myć
szczotką!)
b) Dokładnie sprawdzić powierzchnie i krawędzie pod kątem pozostałości wosku konserwującego
lub środków polerujących i usunąć je za pomocą przemysłowych środków czyszczących lub zmywaczy do
silikonu (nie tylko izopropanolu).
c) Czyszczenie końcowe powinno być zawsze wykonywane przy użyciu izopropanolu. W ten sposób
zostaną usunięte wszystkie pozostałości po użytych środkach czyszczących.
d) Teraz należy wysuszyć pojazd, używając dmuchawy gorącego powietrza, aby usunąć resztki
wilgoci.
APLIKACJA PPF
Zalecamy stosowanie wyłącznie materiału z tej samej partii produkcyjnej. Jeśli chcesz użyć materiału z różnych z różnych partii, odbywa się to na własne ryzyko. Zawsze sprawdzaj powierzchnię klejenia!!! Po oczyszczeniu pojazdu i przed ostateczną aplikacją należy wykonać próbę klejenia i po 24 godzinach sprawdzić ostateczną siłę klejenia folii. W celach porównawczych zalecamy przyklejenie folii w tym samym czasie na innej twardej powierzchni (np. szyba). Jeśli siła wiązania jest zbyt duża i / lub powstają pęcherzyki gazu, powtórz proces czyszczenia. Świeża nowa farba musi schnąć przez co najmniej 7 dni w temperaturze 25 °C, aby całkowicie się odgazować. Przed nałożeniem folii należy przeprowadzić test odgazowania.
Stare powłoki lakiernicze muszą być przed nałożeniem przeszlifowane i odnowione oraz poddane próbie odrywania.
Warunki aplikacji PPF
Zalecana minimalna temperatura aplikacji wynosi +10 °C (+50 °F). Zaleca się aplikację w temperaturze od +15 °C do +35 °C. Zaleca się aplikację w temperaturze od +59 °F do +95 °F.
Montaż powinien być przeprowadzony w czystym miejscu, chronionym przed pyłem i innymi cząstkami, które mogłyby spowodować niezadowalający efekt końcowy.
Aplikacja
1.Wymierz części, które mają być pokryte. Przetnij folię PPF pozostawiając margines co najmniej 10 cm (4 cale) wokół powierzchni, która ma być pokryta, aby przy rozciąganiu jej podczas aplikacji uniknąć śladów palców.
2. Folię PPF należy zawsze nakładać metodą "na mokro", używając wody z mydłem lub bezalkoholowego żelu do aplikacji.
3. Aby nałożyć folię za pomocą wody z mydłem, należy zmieszać od 1 do 3 ml mydła o neutralnym pH na litr wody. Mieszanina ta może być łatwo usunięta. Do roztworu klejącego używać tylko wody.
4. Ostrożnie oddzielić warstwę zabezpieczającą (Liner) od folii.
5. Spryskaj zabezpieczaną karoserię pojazdu oraz pokrytą klejem stronę folii PPF płynem z mydłem. Pozwoli to na lepsze ułożenie produktu na pojeździe.
6.W celu optymalnego oklejenia wklęsłej lub wypukłej powierzchni może być konieczne zmiękczenie folii za pomocą parownicy lub gorącej wody w oddzielnym pojemniku.
7. Nałożyć folię za pomocą ściągaczki PPF. Aby zapewnić łatwy poślizg rakli, należy spryskać folię PPF płynem z mydłem.
8. Trzymać ściągaczkę pod kątem 45°. Mocno docisnąć, aby folia przylegała do powierzchni i aby usunąć płyn aplikacyjny. Po nałożeniu folii PPF należy ją ostrożnie przeciąć nowym, ostrym nożem. Najlepiej ze stali węglowej. Zakończyć nacinanie przez ściągaczkę. W przypadku zagiętych krawędzi i konturów docisnąć krawędź rękawicą PPF i upewnić się, że cały płyn został usunięty. Jeśli użyto parownicy lub pod folią PPF na krawędziach pozostał płyn, należy pozostawić ją do wyschnięcia, a następnie ponownie przejechać po krawędziach z naciskiem za pomocą ściągacz ki lub rękawicy PPF. Jeśli pojawią się zmarszczki, można je naciskać palcem przez 30 sekund.
Wskazówki dotyczące konserwacji i pielęgnacji
-Nie myć pojazdu przez 48 godzin po montażu.
Unikać bezpośredniego spryskiwania krawędzi folii PPF za pomocą myjki ciśnieniowej lub dyszy. Może to spowodować uniesienie krawędzi folii. Jeśli używasz myjki wysokociśnieniowej, trzymaj dyszę w odległości co najmniej 36" od powierzchni folii (i unikaj spryskiwania krawędzi) i przy maksymalnej temperaturze 35 °C (95 °F). Nie należy używać wosków pigmentowych, ściernych ani zawierających naftę lub kerosene. Nie stosować na folii żadnych padów ściernych ani ostrych środków chemicznych. Jeśli zdecydujesz się na woskowanie samochodu i folii (po sprawdzeniu kompatybilności), rób to przynajmniej raz na 6 miesięcy. Plamy należy usuwać jak najszybciej. Uporczywe plamy można usunąć za pomocą alkoholu izopropylowego. Unikaj wycierania folii w bezpośrednim świetle słonecznym lub gdy folia jest gorąca.