DANE TECHNICZNE SILNIKA
- TYP SILNIKA: JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
- ŚREDNICA: 73 MM
- SKOK: 69,9 MM
- POJEMNOŚĆ: 292,3 CC
- STOPIEŃ SPRĘŻANIA: 11,45:1
- ZAWÓR WYDECHOWY: BETA POWER VALVE
- ROZRUSZNIK: ELEKTRYCZNY
- ZAPŁON: AC KOKUSAN CYFROWY CDI Z KONTROLEREM POMPY OLEJU
- ŚWIECA: NGK GR7CI8
- SMAROWANIE: AUTOMATYCZNY DOZOWNIK OLEJU
- GAŹNIK: KEIHIN PWK 36
- SPRZĘGŁO: ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
- PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE: Z.27/72
- SKRZYNIA BIEGÓW: 6-CIO BIEGOWA
- PRZENIESIENIE NAPĘDU: ŁAŃCUCH
- OLEJ SILNIKOWY: SAE 10W/40
- SPALANIE: 2,8 L/100KM
- EMISJA SPALIN: 64 G/KM CO2
DANE TECHNICZNE PODWOZIA
- RAMA: STAL MOLIBDENOWA
- ROZSTAW OSI: 1467 MM
- DŁUGOŚĆ: 2157 MM
- SZEROKOŚĆ: 802 MM
- WYSOKOŚĆ: 1245 MM
- WYSOKOŚĆ SIEDZENIA: 910 MM
- PRZEŚWIT: 320 MM
- WYSOKOŚĆ STOPEK: 390 MM
- WAGA NA SUCHO: 99 KG (PRZÓD 48,0 KG; TYŁ 51,0 KG)
- POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA: 8,5 L
- REZERWA: 1,5 L
- POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA OLEJU: 0,65 L
- POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA: 1,3 L
- PRZEDNIE ZAWIESZENIE: HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 43 MM
- TYLNE ZAWIESZENIE: AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK
- SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO: 110 MM
- SKOK KOŁA PRZEDNIEGO: 270 MM
- SKOK KOŁA TYLNEGO: 270 MM
- PRZEDNI HAMULEC: TARCZA Ø260 MM Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
- TYLNY HAMULEC: TARCZA Ø240 MM Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
- PRZEDNIA FELGA: 21 X 1,6
- TYLNA FELGA: 18 X 1,85
- PRZEDNIA OPONA: 80/100 – 21
- TYLNA OPONA: 140/80 – 18
MOTOR ZAKUPIONY W 18.10 2021 W SALONIE NA MODLIŃSKIEJ GDZIE OBECNIE SIE ZNAJDUJE
WYJECHAŁ MOŻE 3 RAZY
NIE TRAFIONY ZAKUP
GRATIS OSŁONKI NA MANETKI
OSŁONA POD SILNIK
STAN PRAWIE ŻE IDEALNY
KONTAKT POD NR 500 403 406