PODWOZIE
Rama z podwójną kołyską ze stali ramowej
Rozstaw kół 1415 mm
Maksymalna długość 2085 mm
Maksymalna szerokość 815 mm
Maksymalna wysokość 1225 mm
Wysokość siedziska 935 mm
Prześwit 350 mm
Wysokość podnóżka 405 mm
Waga sucha 85 kg
Pojemność zbiornika paliwa 6,5 l.
Zarezerwuj 1 l.
Wydajność systemu chłodzenia 800cc
Przednie zawieszenie Widelec hydrauliczny z wałkiem ø41 mm z regulowaną sprężyną
obciążenie wstępne i hamulec hydrauliczny przedłużający
Zawieszenie tylne Monoshock z regulowanym napięciem wstępnym sprężyny oraz przedłużeniem i
kompresyjny hamulec hydrauliczny
Skok amortyzatora 114 mm
Skok przedniego koła 265 mm
Skok tylnego koła 250 mm
Przednia tarcza hamulcowa ø260 mm
Tylna tarcza hamulcowa ø220 mm
Przednia obręcz 21 x 1,6 - 36 otworów
Obręcz tylna 18 x 1,85 - 36 otworów
Opona przednia 90/90 - 21
Tylna opona 120/90 - 18
SILNIK
Typ Jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony cieczą, indukcja płytkowa
skrzynia korbowa
Otwór 40,3 mm
Skok 39 mm
Przemieszczenie 49,7cc
Współczynnik kompresji 12: 1
Zapłon elektroniczny Moric 12v - 100W
Świeca zapłonowa NGK BR9 ES
Mieszanka smarna z paliwem 2%
Karmienie gaźnikiem
Gaźnik Dell'Orto PHBN 16 HS
Dla każdego młodzieńca, który pragnie jeździć prawdziwym motocyklem, Beta RR 50 zawsze był wymarzonym rowerem.
To jest „50 cc runabout” tylko pod względem pojemności silnika. Wszystko inne jest na najwyższym poziomie: asertywna stylistyka, cechy zwykle spotykane w motocyklach z większymi silnikami, najwyższej klasy wykończenie, perfekcyjne połączenie zwrotności i stabilności oraz doskonałe wyczucie jazdy.
RR Enduro 50 Racing
Ten najwyższej klasy rower jest - zarówno pod względem technicznym, jak i estetycznym - bezpośrednią pochodną jego większych kuzynów, którzy rywalizują w Mistrzostwach Świata Enduro. Cechy, które stawiają go na szczycie swojej kategorii to:
Precyzyjnie odlewane podnóżki
Aluminiowy wahacz
Regulowany widelec 41 mm do góry nogami
Zwężana kierownica bez klamry 28,5 mm
Wylot komory rozprężnej z niklowanym wykończeniem
Tłumik z anodowanego na czerwono aluminium
Tylne zawieszenie z progresywnym połączeniem
Regulowany amortyzator tylny (obciążenie wstępne, kompresja i odbijanie)
Podwójne grzejniki
Unified single-key security system (dla zapłonu, blokady kierownicy i korka wlewu paliwa)
Poręcze pasażerskie wbudowane w tylny korpus z tworzywa sztucznego
Koła ze stopu aluminium
Brak mieszalnika oleju opałowego (co sprawia, że rower jest jeszcze lżejszy)
opisana wersja RR-50 RANCING CENA 19782 zł Brutto
RR-50 SPORT CENA 17892 zł Brutto
RR-50 CENA 15872 zł Brutto
motorad-2t-50-15200 zł Brutto
motorad-2t-50-sport-16600 Brutto-
motorad-2t-50-track-17972 Brutto
Zapraszamy Autoryzowany Diler Beta motor-Adventure Team