Szczegóły
Obszary działania/zastosowania
Stosowany również w przemyśle jako zamiennik wycofanego smaru ceramicznego.
Do stosowania w obszarach narażonych na wysoką temperaturę np. do połączeń ze stali nierdzewnej, jako pasta montażowa zapobiegająca zatarciom
Do naprawy układów hamulcowych i połączeń wymagających wysokich temperatur takich jak sondy lambda, układy wydechowe, turbiny itp.
Zalety
- Silnie przylegający smar ceramiczno-aluminiowy do hamulców zawierający pigmenti smarny
- Nadaję się do systemów ABS, TCS, ESP
- Chroni przed korozją i utlenianiem
- Eliminuje i zapobiega piskom
- Zapobiega zapiekaniu połączeń śrubowych, kołków, szpilek
- Odporny na wysokie ciśnienie, ciepłą i zimną wodę
- Nie zawiera silikonu, kwasów
- nie ulega żywiczeniu
Wskazówki dotyczące użytkowania
Wstrząsnąć przed użyciem
Usunąć brud i luźne nieczystości
Nanieść środek równomiernie na powierzchnię i pozostawić do wyschnięcia
Nie nanosić na powierzchnie klocków i tarcz hamulcowych, nie mieszać z innymi smarami
Po użyciu przeczyścić dyszę natryskową