Rewelacyjny motocykl typu Adventure BENELLI TRK 502X. Niezależnie od tego, czy jeździsz po mieście, czy poza nim, TRK jest idealnym towarzyszem podróży. Dzięki dopracowanej ergonomii, dużej odporności na wiatr i warunki atmosferyczne, wydajnemu zawieszeniu oraz nowoczesnemu i ekonomicznemu silnikowi możesz codziennie doświadczać ekscytującej przygody, odkrywając nowe, ciekawe miejsca.
Nowy, opracowany przez Benelli, czterosuwowy, dwucylindrowy, chłodzony cieczą silnik posiada elektroniczny wtrysk i dwa wałki rozrządu - dzięki takiej konstrukcji jednostka generuje 48 KM przy 8500 obr/min, a to sprawia, że Twój TRK zapewni Ci doskonałą reakcję na ruch manetką gazu w każdych warunkach.
Zawieszenie zapewnia maksymalny komfort kierowcy i pasażerowi, a to dzięki regulowanemu widelcowi przedniemu (upside-down) i amortyzatorowi centralnemu z tyłu.
Skuteczność hamowania, dzięki dwóm przednim tarczom, o średnicy 320 mm i dwótłoczkowym pływającym zacisku. Tylna tarcza ma średnicę 260 mm i jest również chwytana za pomocą podwójnego zacisku tłoka.
Dwie duże tarcze hamulcowe (320 mm) i czterotłoczkowe zaciski z przodu oraz tarczowy hamulec z tyłu zapewniają wysoką skuteczność układu hamulcowego.
Stabilność, bezpieczeństwo i precyzja to kluczowe cechy motocykla Benelli TRK 502.
Styl i ergonomia
Wygląd TRK 502X łączy nowoczesne kształty z klasyczną linią motocykla turystycznego. Pozycja za kierownicą jest wyprostowana i bardzo wygodna. Dodatkowo szeroka kierownica, miękka kanapa i nisko położone podnóżki sprawiają, że nie będziesz chciał odpoczywać od jazdy.
Zawieszenie
Wysokiej jakości zawieszenie obejmuje 50 mm widelec upside-down z przodu (ze 135 mm skokiem) i wahacza monoshock z tyłu. Kombinacja zapewnia precyzyjną kontrolę trakcji i komfortową jazdę w ruchu miejskim lub w lekkim terenie.
Rama
Kratownicowa, stalowa rama TRK 502X zapewnia doskonałą równowagę między sztywnością a niewielką wagą. TRK jest bardzo zwrotny i oferuje dużą pewność podczas jazdy po drogach asfaltowych i w lekkim terenie.
Silnik
TRK 502X posiada całkowicie nowy silnik czterosuwowy o pojemności 499 cm3. Czterozaworowa technologia z dwoma wałkami rozrządu oferuje maksimum wydajności. Wtrysk paliwa gwarantuje precyzyjną reakcję silnika na niewielki nawet ruch manetką gazu, a sześciobiegowa skrzynia pozwala jechać wydajnie i ekonomicznie.
Wymagane uprawnienia: Prawo Jazdy Kat A lub A2
Dane Techniczne:
- Pojemność 499,6cm³
- Znamionowa moc wyjściowa 35 KW (47,6 CV) @ 8500 RPM
- Pojemność zbiornika Paliwa 20L
- Silnik dwucylindrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą
- Średnica x skok 69 x 66,8 mm
- Stopień Sprężania 11,5:1
- Maksymalny Moment obrotowy 45 Nm (4,6 kgm) @ 5000 rpm
- Smarowanie Mokra miska olejowa
- Zasilanie wtrysk paliwa
- Układ wydechowy katalizator, sonda lambda
- Norma Spalin Euro 4
- Sprzęgło mokre, wielotarczowe
- Skrzynia biegów 6 biegowa
- Przeniesienie Napędu Łańcuch
- Zapłon Delphi MT05
- Świeca zapłonowa NGK CR8E
- Rozruch Elektryczny
- Zużycie paliwa 3,9 l/100 km
- Emisja CO2 91 g/km
- Rama kratownicowa
- Zawieszenie Przód amortyzatory typu upside-down z regulacją - golenie 50mm
- Skok Zawieszenia przód 135 mm
- Zawieszenie tył Centralny amortyzator z regulacją wstępnego napięcia sprężyny
- Skok zawieszenie tył 45 mm
- Hamulec przód Dwie tarcze hamulcowe 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami, ABS
- Przednia obręcz aluminium z stalowymi szprychami 19” x 3.00” DOT –D
- Hamulec tył Jedna tarcza hamulcowa 260 mm, jednotłoczkowy zacisk, ABS
- Tylna obręcz aluminiowa ze stalowymi szprychami
- Opona przednia 110/80- R19 - M/C 59V
- Opona tylna 150/70 - R17 – M/C 69V
- Szerokość z wyłączniem lusterek 912 mm
- Prześwit 220 mm
- Waga sucha 213 KG
- Rezerwa Paliwa 3L
- Rozstaw Osi 1525 mm