|
Witam na mojej aukcji.
Podana cena dotyczy beczkowozu 9000 litrów MP-1/9000
|
Od wielu lat zajmujemy się produkcją maszyn rolniczych. Poprzez zdobyte doświadczenie oraz praktykę, zapewniamy konkurencyjne ceny i jakość na najwyższym poziomie. Odznacza nas polska marka łączona z europejskimi standardami.
Wystawiamy faktury VAT, zaświadczenia potrzebne do ARiMR oraz wszystkie potrzebne oferty.
|
Istnieje możliwość indywidualnego doboru wyposażenia oraz rozmiaru opon. Skontaktuj się z nami, znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego gospodarstwa lub działalności.
W sprzedaży posiadamy wozy asenizacyjne o różnych wielkościach, poniżej prezentuję podstawowe wyposażenie oraz zdjęcia poszczególnych pojemności.
Kontakt:
tel: 512 526 077
mail: k.kazmierczak@vp.pl
|
![woz 3 4.jpg]() |
![]() ![]() ![]()
konstrukcja wozu |
Samonośna |
Układ jezdny |
Zestaw kołowy jednoosiowy, oś normalna |
Sprzęganie z ciągnikiem |
Dolny zaczep transportowy na wysokości 400 mm |
Wymagana moc ciągnika |
45 kW |
Obroty wom |
450 obr/min |
Ogumienie |
500/50-17.0 |
Pompa próżniowa |
B&P MEC/M 3000 |
Zbiornik |
ścianka 6mm, ocynkowany ogniowo, dwa pierścienie wzmacniające, górny właz wlewowy Ø 210 mm |
Średnica zbiornika |
1400 mm |
Dennice |
Tylna dennica otwierana |
Przegrody antyprzelewowe |
Brak |
Wskaźnik napełnienia |
Dwa wzierniki szklane 4" na dennicy przedniej |
Króćce i zasuwy |
Króciec wylewowy 5”z zasuwą hydrauliczną, jeden boczny króciec czerpalny 5” z zasuwą ręczną |
PRZYŁĄCZENIA |
Wąż ssawny 5” o długości 6m z koszem, rozlewacz Perrot, szerokośd rozlewania 14m |
Zabezpieczenia |
Dwa zawory przelewowe, odcinający dwukulowy i zawór syfonowy z wziernikiem i zaworem spustowym |
Zawory bezpieczeństwa |
Nadciśnieniowy 0,5 bar, próżniowy -0.8bar |
Pozostałe wyposażenie |
Błotniki malowane, manowakuometr D100, hamulec zasadniczy pneumatyczny, oświetlenie |
|
![woz 5 6.jpg]()
![wp_20130807_005.jpg]() ![]() ![68052415485803850400.jpg]()
Konstrukcja wozu |
samonośna |
Układ jezdny |
Zestaw kołowy jednoosiowy, oś normalna resorowana |
Sprzęganie |
Dolny zaczep transportowy na wysokości 400 mm |
Wymagana moc ciągnika |
45 kW |
Obroty wom |
450 obr/min |
Ogumienie |
500/50-17.0 |
Pompa próżniowa |
B&P MEC/M 4000 lub 5000 |
Zbiornik |
ścianka 6mm, ocynkowany ogniowo, górny właz wlewowy Ø 210 mm |
Średnica zbiornika |
1400 mm |
Dennice |
Tylna dennica zamknięta z włazem Ø 400 mm |
Przegrody antyprzelewowe |
Brak |
Wskaźnik napełnienia |
Trzy wzierniki szklane 4" na dennicy przedniej |
Króćce i zasuwy |
Króciec wylewowy 5” z zasuwą hydrauliczną, jeden boczny króciec czerpalny 5” z zasuwą ręczną, jeden króciec 5” |
podłączenie |
wąż ssawny 5” o długości 6m z koszem, rozlewacz Perrot z płytką, szerokośd rozlewania 14m |
Zabezpieczenia |
Dwa zawory przelewowe, odcinający dwukulowy i zawór syfonowy z wziernikiem i zaworem spustowym |
Zawory bezpieczeństwa |
Nadciśnieniowy 0,5 bar, próżniowy -0.8bar |
Pozostałe wyposażenie |
Błotniki malowane, manowakuometr D100, regulowana mechanicznie stopa podporowa, ucho dyszla pociągowego przykręcane D-50C z homologacją, hamulec zasadniczy pneumatyczny instalacja jednoprzewodowa, instalacja elektryczna 12V i oświetlenie wymagane przez przepisy ruchu drogowego, układ hydrauliczny otwierania zasuwy wylewowej, tabliczka znamionowa, piktogramy, deklaracja zgodności WE /Z znak CE |
|
![woz 8 9.jpg]()
![20160218_095252.jpg]() ![20150924_143312.jpg]() ![]()
Konstrukcja wozu |
Samonośna |
Układ jezdny |
Zestaw kołowy jednoosiowy, oś normalna |
Sprzęganie z ciągnikiem |
Dolny zaczep transportowy na wysokości 400 mm |
Wymagana moc ciągnika |
65kW |
Obroty wom |
450 obr/min |
Ogumienie |
550/60-22.5 |
Pompa próżniowa |
B&P MEC/M 6500 |
Zbiornik ciśnieniowy |
Pojemnośd zbiornika 8259l, ścianka 6mm, ocynkowany ogniowo obustronnie, pokrycie pasywowane, dwa pierścienie wzmacniające, spaw podwójny z zewnątrz i wewnątrz, górny właz wlewowy Ø 210 mm |
Średnica zbiornika |
1600 mm |
Dennice |
Tylna dennica otwierana, na zawiasie |
Przegrody |
Jedna przegroda antyprzelewowa |
Wskaźnik napełnienia |
Trzy wzierniki szklane 4” na przedniej dennicy lub wskaźnik rurowy |
Króćce i zasuwy |
Króciec wylewowy 5” na tylnym włazie z zasuwą hydrauliczną, jeden boczny króciec czerpalny 5” z zasuwą ręczną, jeden króciec 5” boczny zaślepiony |
Akcesoria przyłączeniowe |
System podłączenia włoski (Berselli), wąż ssawny 5” o długości 6m z koszem, rozlewacz Perrot z płytką, szerokośd rozlewania 14m |
Zabezpieczenia |
Dwa zawory przelewowe, odcinający dwukulowy i zawór syfonowy z wziernikiem i zaworem spustowym |
Zawory bezpieczeństwa |
Nadciśnieniowy 0,5 bar, próżniowy -0.8bar |
Pozostałe wyposażenie |
regulowana mechanicznie stopa podporowa, hamulec zasadniczy pneumatyczny, oświetlenie |
|
![woz 10 1.jpg]()
![]() ![]()
Konstrukcja |
Ramowa |
Układ jezdny |
Zestaw kołowy jednoosiowy, oś normalna |
Sprzęganie z ciągnikiem |
Dolny zaczep transportowy na wysokości 400 mm |
Wymagana moc ciągnika |
85 kW |
Obroty wom |
450 obr/min |
Ogumienie |
600/50-22.5 |
Pompa próżniowa |
B&P MEC/M 6500 |
Zbiornik ciśnieniowy |
ścianka 6mm, ocynkowany ogniowo, dwa pierścienie wzmacniające, górny właz wlewowy Ø 210 mm |
Średnica zbiornika |
1600 mm |
Dennice |
Tylna dennica otwierana, na zawiasie |
Przegrody antyprzelewowe |
Dwie przegrody |
Wskaźnik napełnienia |
Trzy wzierniki szklane 4” na przedniej dennicy lub wskaźnik rurowy |
Króćce i zasuwy |
Króciec wylewowy 5” na tylnym włazie z zasuwą hydrauliczną, jeden boczny króciec czerpalny 5” z zasuwą ręczną, jeden króciec 5” boczny zaślepiony |
Akcesoria przyłączeniowe |
wąż ssawny 5” o długości 6m z koszem, rozlewacz Perrot z płytką, szerokośd rozlewania 14m |
Zabezpieczenia |
Dwa zawory przelewowe, odcinający dwukulowy i zawór syfonowy z wziernikiem i zaworem spustowym |
Zawory bezpieczeństwa |
Nadciśnieniowy 0,5 bar, próżniowy -0.8bar |
Pozostałe wyposażenie |
mechaniczna stopa podporowa, hamulec zasadniczy pneumatyczny, oświetlenie |
![woz 10 2.jpg]()
![wp_20141021_005.jpg]() ![wp_20141223_005.jpg]() ![wp_20141223_006.jpg]()
Konstrukcja wozu |
Ramowa |
Układ jezdny |
Zestaw kołowy dwuosiowy, resorowany tandem, dwie osie normalne |
Sprzęganie z ciągnikiem |
Dolny zaczep transportowy na wysokości 400 mm |
Wymagana moc ciągnika |
85 kW |
Obroty wom |
450 obr/min |
Ogumienie |
550/60-22.5 |
Pompa próżniowa |
B&P MEC/M 8000 |
Zbiornik ciśnieniowy |
ścianka 6mm, ocynkowany ogniowo, dwa pierścienie wzmacniające, spaw podwójny z zewnątrz i wewnątrz, górny właz wlewowy Ø 210 mm |
Średnica zbiornika |
1600 mm |
Dennice |
Tylna dennica otwierana, na zawiasie |
Przegrody antyprzelewowe |
Dwie przegrody |
Wskaźnik napełnienia |
Trzy wzierniki szklane 4” na przedniej dennicy lub wskaźnik pionowy |
Króćce i zasuwy |
Króciec wylewowy 5” na tylnym włazie z zasuwą hydrauliczną, jeden boczny króciec czerpalny 5” z zasuwą ręczną, jeden króciec 5” boczny zaślepiony |
Akcesoria przyłączeniowe |
System podłączenia włoski (Berselli), wąż ssawny 5” o długości 6m z koszem, rozlewacz Perrot z płytką, szerokośd rozlewania 14m |
Zabezpieczenia |
Dwa zawory przelewowe, odcinający dwukulowy i zawór syfonowy z wziernikiem i zaworem spustowym |
Zawory bezpieczeństwa |
Nadciśnieniowy 0,5 bar, próżniowy -0.8bar |
Pozostałe wyposażenie |
Błotniki malowane, manowakuometr D100, regulowana mechanicznie stopa podporowa, ucho dyszla pociągowego przykręcane D-50C z homologacją, hamulec zasadniczy pneumatyczny instalacja jednoprzewodowa, instalacja elektryczna 12V i oświetlenie wymagane przez przepisy ruchu drogowego, układ hydrauliczny otwierania zasuwy wylewowej, tabliczka znamionowa, piktogramy, deklaracja zgodności WE /Z znak CE |
![woz 12.jpg]()
![wp_20141027_001.jpg]() ![]() ![]()
Konstrukcja wozu |
Ramowa |
Układ jezdny |
Zestaw kołowy dwuosiowy, resorowany tandem, tylna oś skrętna |
Sprzęganie z ciągnikiem |
Dolny zaczep transportowy na wysokości 400 mm |
Wymagana moc ciągnika |
90 kW |
Obroty wom |
450 obr/min |
Ogumienie |
550/60-22.5 |
Pompa próżniowa |
B&P MEC/M 9000 |
Zbiornik ciśnieniowy |
ścianka 6mm, ocynkowany ogniowo obustronnie, pokrycie pasywowane, dwa pierścienie wzmacniające, spaw podwójny z zewnątrz i wewnątrz, górny właz wlewowy Ø 210 mm |
Średnica zbiornika |
1800 mm |
Dennice |
Tylna dennica otwierana, na zawiasie |
Przegrody antyprzelewowe |
Dwie przegrody |
Wskaźnik napełnienia |
Trzy wzierniki szklane 4” na przedniej dennicy |
Króćce i zasuwy |
Króciec wylewowy 5” na tylnym włazie z zasuwą hydrauliczną, jeden boczny króciec czerpalny 5” z zasuwą ręczną, jeden króciec 5” boczny zaślepiony |
Akcesoria przyłączeniowe |
System podłączenia włoski (Berselli), wąż ssawny 5” o długości 6m z koszem, rozlewacz Perrot z płytką, szerokośd rozlewania 14m |
Zabezpieczenia |
Dwa zawory przelewowe, odcinający dwukulowy i zawór syfonowy z wziernikiem i zaworem spustowym |
Zawory bezpieczeństwa |
Nadciśnieniowy 0,5 bar, próżniowy -0.8bar |
Pozostałe wyposażenie |
Błotniki malowane, hamulec ręczny postojowy, manowakuometr D100, regulowana mechanicznie stopa podporowa, ucho dyszla pociągowego przykręcane D-50C z homologacją, hamulec zasadniczy pneumatyczny instalacja jednoprzewodowa, instalacja elektryczna 12V i oświetlenie wymagane przez przepisy ruchu drogowego, układ hydrauliczny otwierania zasuwy wylewowej, tabliczka znamionowa, piktogramy, deklaracja zgodności WE /Z znak CE |
![woz 14.jpg]()
![wp_20131021_007.jpg]() ![]() ![wp_20131021_011.jpg]() ![600 50 22,5..jpg]()
Konstrukcja wozu |
Ramowa |
Układ jezdny |
Zestaw kołowy dwuosiowy, resorowany tandem, tylna oś skrętna |
Sprzęganie |
Dolny zaczep transportowy na wysokości 400 mm |
Wymagana moc ciągnika |
100 kW |
Obroty wom |
450 obr/min |
Ogumienie |
550/60-22.5 |
Pompa próżniowa |
B&P MEC/M 11000 |
Zbiornik |
ścianka 6mm, ocynkowany ogniowo, dwa pierścienie wzmacniające, górny właz wlewowy Ø 210 mm |
Średnica zbiornika |
1800 mm |
Dennice |
Tylna dennica otwierana, na zawiasie |
Przegrody antyprzelewowe |
Dwie przegrody |
Wskaźnik napełnienia |
Trzy wzierniki szklane 4” na przedniej dennicy |
Króćce i zasuwy |
Dwa kródce 6” na tylnej dennicy: wylewowy z zasuwą hydrauliczną i czerpalny z zasuwą ręczną i szybkozłączem, dwa kródce boczne 6” – jeden zaślepiony a drugi z zasuwą ręczną i szybkozłączem |
Akcesoria przyłączeniowe |
System podłączenia węża Perrot na szybkozłącze, wąż ssawny 6” o długości 6 m z koszem, rozlewacz Perrot 6” z płytką, szerokośd rozlewania 14m |
Zabezpieczenia |
Dwa zawory przelewowe, odcinający dwukulowy i zawór syfonowy z wziernikiem i zaworem spustowym |
Zawory bezpieczeństwa |
Nadciśnieniowy 0,5 bar, próżniowy -0.8bar |
Pozostałe wyposażenie |
Tłumik – odzyskiwacz oleju, drabinka boczna, błotniki malowane, manowakuometr D100, regulowana mechanicznie stopa podporowa, ucho dyszla pociągowego przykręcane D-50C z homologacją, hamulec zasadniczy pneumatyczny instalacja jednoprzewodowa, instalacja elektryczna 12V i oświetlenie wymagane przez przepisy ruchu drogowego, układ hydrauliczny otwierania zasuwy wylewowej, tabliczka znamionowa, piktogramy, deklaracja zgodności WE /Z znak CE |
![woz 16.jpg]()
![20151113_144606.jpg]() ![20151113_144455.jpg]() ![20151113_144652.jpg]()
Konstrukcja wozu |
Ramowa |
Układ jezdny |
Zestaw kołowy dwuosiowy, resorowany tandem, tylna oś skrętna |
Sprzęganie z ciągnikiem |
Dolny zaczep transportowy na wysokości 400 mm |
Wymagana moc ciągnika |
100 kW |
Obroty wom |
450 obr/min |
Ogumienie |
550/60-22.5 |
Pompa próżniowa |
B&P MEC/M 11000 |
Zbiornik ciśnieniowy |
ścianka 6mm, ocynkowany ogniowo obustronnie, pokrycie pasywowane, dwa pierścienie wzmacniające, spaw podwójny z zewnątrz i wewnątrz, górny właz wlewowy Ø 210 mm |
Średnica zbiornika |
1800 mm |
Dennice |
Tylna dennica otwierana, na zawiasie |
Przegrody antyprzelewowe |
Dwie przegrody |
Wskaźnik napełnienia |
Trzy wzierniki szklane 4” na przedniej dennicy |
Króćce i zasuwy |
Dwa kródce 6” na tylnej dennicy: wylewowy z zasuwą hydrauliczną i czerpalny z zasuwą ręczną i szybkozłączem, dwa kródce boczne 6” – jeden zaślepiony a drugi z zasuwą ręczną i szybkozłączem |
Akcesoria przyłączeniowe |
System podłączenia węża Perrot na szybkozłącze, wąż ssawny 6” o długości 6 m z koszem, rozlewacz Perrot 6” z płytką, szerokośd rozlewania 14m |
Zabezpieczenia |
Dwa zawory przelewowe, odcinający dwukulowy i zawór syfonowy z wziernikiem i zaworem spustowym |
Zawory bezpieczeństwa |
Nadciśnieniowy 0,5 bar, próżniowy -0.8bar |
Pozostałe wyposażenie |
Tłumik – odzyskiwacz oleju, drabinka boczna, błotniki malowane, manowakuometr D100, regulowana mechanicznie stopa podporowa, ucho dyszla pociągowego przykręcane D-50C z homologacją, hamulec zasadniczy pneumatyczny instalacja jednoprzewodowa, instalacja elektryczna 12V i oświetlenie wymagane przez przepisy ruchu drogowego, układ hydrauliczny otwierania zasuwy wylewowej, tabliczka znamionowa, piktogramy, deklaracja zgodności WE /Z znak CE |
![woz 18.jpg]()
![]() ![]() ![]()
Konstrukcja wozu |
Ramowa |
Układ jezdny |
Zestaw kołowy dwuosiowy, resorowany tandem, tylna oś skrętna |
Sprzęganie z ciągnikiem |
Dolny zaczep transportowy na wysokości 400 mm |
Wymagana moc ciągnika |
140 kW |
Obroty wom |
450 obr/min |
Ogumienie |
550/60-22.5 |
Pompa próżniowa |
B&P MEC/M 13500 |
Zbiornik ciśnieniowy |
ścianka 6mm, ocynkowany ogniowo obustronnie, pokrycie pasywowane, dwa pierścienie wzmacniające, spaw podwójny z zewnątrz i wewnątrz, górny właz wlewowy Ø 210 mm |
Średnica zbiornika |
2100 mm |
Dennice |
Tylna dennica otwierana, na zawiasie |
Przegrody |
Trzy przegrody antyprzelewowe |
Wskaźnik napełnienia |
Dwa wzierniki szklane 4” na dennicy przedniej i wskaźnik rurowy |
Króćce i zasuwy |
Dwa kródce 6” na tylnej dennicy: wylewowy z zasuwą hydrauliczną i czerpalny z zasuwą ręczną i szybkozłączem, dwa kródce boczne 6” – jeden zaślepiony a drugi z zasuwą ręczną i szybkozłączem |
Akcesoria przyłączeniowe |
System podłączenia węża Perrot na szybkozłącze, wąż ssawny 6” o długości 6 m z koszem, rozlewacz Perrot 6” z płytką, szerokośd rozlewania 14m |
Zabezpieczenia |
Dwa zawory przelewowe, odcinający dwukulowy i zawór syfonowy z wziernikiem i zaworem spustowym |
Zawory bezpieczeństwa |
Nadciśnieniowy 0,5 bar, próżniowy -0.8bar |
Pozostałe wyposażenie |
Tłumik – odzyskiwacz oleju, drabinka boczna, błotniki malowane, manowakuometr D100, regulowana mechanicznie stopa podporowa, ucho dyszla pociągowego przykręcane D-50C z homologacją, hamulec zasadniczy pneumatyczny instalacja jednoprzewodowa, instalacja elektryczna 12V i oświetlenie wymagane przez przepisy ruchu drogowego, układ hydrauliczny otwierania zasuwy wylewowej |
![]() ![]() ![]() ![]()
Konstrukcja wozu |
Ramowa |
Układ jezdny |
Zestaw kołowy dwuosiowy, resorowany tandem, tylna oś skrętna |
Sprzęganie z ciągnikiem |
Dolny zaczep transportowy na wysokości 400 mm |
Wymagana moc ciągnika |
160 kW |
Obroty wom |
450 obr/min |
Ogumienie |
600/50-22.5 |
Pompa próżniowa |
B&P MEC/M 13500 |
Zbiornik ciśnieniowy |
ścianka 6mm, ocynkowany ogniowo obustronnie, pokrycie pasywowane, dwa pierścienie wzmacniające, spaw podwójny z zewnątrz i wewnątrz, górny właz wlewowy Ø 210 mm |
Średnica zbiornika |
2100 mm |
Dennice |
Tylna dennica otwierana, na zawiasie |
Przegrody antyprzelewowe |
Trzy przegrody |
Wskaźnik napełnienia |
Dwa wzierniki szklane 4” na dennicy przedniej i wskaźnik rurowy |
Króćce i zasuwy |
Dwa kródce 6” na tylnej dennicy: wylewowy z zasuwą hydrauliczną i czerpalny z zasuwą ręczną i szybkozłączem, dwa kródce boczne 6” – jeden zaślepiony a drugi z zasuwą ręczną i szybkozłączem |
Akcesoria przyłączeniowe |
System podłączenia węża Perrot na szybkozłącze, wąż ssawny 6” o długo�ci 6 m z koszem, rozlewacz Perrot 6” z płytką, szerokośd rozlewania 18m |
Zabezpieczenia |
Dwa zawory przelewowe, odcinający dwukulowy i zawór syfonowy z wziernikiem i zaworem spustowym |
Zawory bezpieczeństwa |
Nadciśnieniowy 0,5 bar, próżniowy -0.8bar |
Pozostałe wyposażenie |
Tłumik – odzyskiwacz oleju, drabinka boczna, błotniki malowane, manowakuometr D100, regulowana mechanicznie stopa podporowa, ucho dyszla pociągowego przykręcane D-50C z homologacją, hamulec zasadniczy pneumatyczny instalacja jednoprzewodowa, instalacja elektryczna 12V i oświetlenie wymagane przez przepisy ruchu drogowego, układ hydrauliczny otwierania zasuwy wylewowej |
![]()
![dsc_0481.jpg]() ![]() ![]() ![dsc_0477.jpg]()
|
Możliwy zakup na kredyt lub leasing! Towar rozwozimy po całym kraju.
|
|
|
Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej:
|
telefon: 512 526 077
|
|
|
|
|
![39146829045485806581515156.jpg]() |
|
|
|