Bawimy się, programując w Scratchu. Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!
Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!
Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.
Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:
·Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!
·Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem
·Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu
·Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja®
·Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek
·Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.®
Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!
UWAGA: KSIĄŻKA W POSTACI CYFROWEJ.
Po zakupie produkt będzie dostępny do pobrania z biblioteki na koncie allegro, dodatkowo na maila zostanie wysłana wiadomość z linkiem do pobrania plików (prosimy również sprawdzić katalog spam).
Aby pobrać ebooka, zaloguj się do serwisu Allegro, przejdź do strony z zamówieniami "Moje zakupy", a następnie z górnego menu wybierz:
"Zakupy" -> "E-booki" -> "Moja półka".
Link bezpośredni do półki:
allegro.pl/moje-allegro/zakupy/moja-polka
Każdy ebook zabezpieczony jest indywidualnym znakiem wodnym, który zawiera dane kupującego podane na Allegro.