BATH & BODY WORKS - Golden Sands - mydło (7777077454)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 18:57 dnia 26.01.2019 r.

Kategoria: Pozostałe
Lokalizacja: Świętochłowice


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Nowy

oferta nr 7777077454


Opis

Bath & Body Works

Marka Bath & Body Works jest jedną z wiodących marek kosmetyków, zapachów do wnętrz oraz perfum.

Marka Bath & Body Works została założona w 1990 r. w amerykańskim Ohio. Bardzo szybko ekspandowała i obecnie tworzy jedne z najbardziej lubianych perfum w Ameryce. Marka nieustannie poszukuje na świecie najnowszych trendów i najpiękniejszych zapachów, by oferować klientom zawsze najlepsze produkty.

Mydło w płynie (żel) Bath & Body Works łagodnie, ale skutecznie oczyści skórę rąk, usunie zanieczyszczenia i bakterie. Nada skórze jedwabistą delikatność i zapewni im potrzebne odżywienie i pielęgnację.

Golden Sands

259 ml - Deep Cleansing Hand Soap

WYSYŁKA:

Wysyłka do 2 dni roboczych po potwierdzeniu wpłaty. Na wpłatę czekam 5 dni roboczych, brak wpłaty w tym okresie uznaję za rezygnację z zakupu. Transakcja zostanie anulowana.

Koszt wysyłki podany jest każdorazowo w opcjach dostawy. Klient możne dokonać korekty kosztów dostawy po uzgodnieniach mailowych np. w przypadku wybrania opcji dodatkowych takich jak np. ubezpieczenie przesyłki, wysyłka z opcją "ostrożnie"

Jeżeli chcesz aby twoja przesyłka do paczkomatu czy Pocztą-Polską była ubezpieczona, zgodnie z cennikiem proszę o taką informację mailowo. W taki m przypadku należy również dokonać dopłaty w kwocie 1.85 PLN dla przesyłki paczkomatowej, 1 PLN w przypadku paczki nadawanej za pośrednictwem Poczty-Polskiej, Nadanie przesyłki z opcją "ostrożnie" zgodnie z cennikiem Poczty-Polskiej + 50% kosztów wysyłki.

Z chwilą wydania/nadania paczki przewoźnikowi na kupującego przechodzą korzyści i ciężary związane z wysyłanym produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Kupujący zobowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty w regulaminie wybranego przewoźnika. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

PRZYPOMINAMY i PROSIMY O DOKŁADNE SPRAWDZENIE ZAWARTOŚCI PRZESYŁKI PRZY ODBIORZE.

Jeżeli Kupujący stwierdzi, że przesyłka jest w jakikolwiek sposób uszkodzona zobowiązany jest

w przypadku przesyłek Paczkomatowych zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru przesyłki paczkomatowej ze skrytki w paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić przesyłkę paczkomatową w skrytce paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Operator po wyjęciu przesyłki z paczkomatu i dostarczeniu jej na Oddział przez Kuriera, dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie. Zgodnie z postanowieniami Regulaminu, roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną przesyłką paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody.

W przypadku przesyłek kurierskich  - sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności Kuriera ii w jego obecności spisanie protokołu szkody

Szkoda zgłoszona w momencie odbioru jest podstawą dochodzenia roszczeń od przewoźnika w zakresie uszkodzeń oraz ubytków powstałych w czasie transportu i znacznie ułatwia postępowania reklamacyjne z tego tytułu.

ODBIÓR OSOBISTY

Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszych uzgodnieniach mailowych lub telefonicznych

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.