PONIŻEJ ZDJĘCIA OFEROWANEGO ROWERU
SPECYFIKACJA
- System: YAMAHA
- Lampka tylna: Busch&Müller Toplight Line (made in Germany)
- Umiejscowienie silnika: Na korbie
- Sterownik: Batavus by Yamaha LCD
- Silnik elektryczny: Yamaha PWseries 80Nm
- Bateria: Yamaha 11 Ah (made in Japan)
- Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
- Widelec: sztywny - aluminiowy
- Ilość biegów: Shimano Alfine 8
- Hamulec przedni: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
- Hamulec tylny: Magura HS11 - hydrauliczne (made in Germany)
- Rozmiar kół: 28" (47-622)
- Opony: Schwalbe Marathon Supreme
- Obręcze: Batavus by Rodi VR19 ALU (made in Portugal)
- Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
- Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
- Lampka przednia: Busch & Muller E-bike
- Łańcuch: KMC
- Osłona łańcucha: Hebie ChainGlider (made in Germany)
- Błotniki: SKS Bluemels (made in Germany)
- Bagażnik tylny: Tubus Sports (made in Germany)
- Gumy na bagażniku: Tak, Widek (made in Holland)
- Blokada koła: Trelock RS440 (made in Germany)
- Kierownica: Humpert trekking
- Chwyty: Herrmans (made in Finland)
- Nóżka: Spanninga Libra - udźwig 40 kg
- Sztyca podsiodełkowa: Humpert ErgoTec Hook Evolution
- Siodełko: Selle Royal Ruvola RoyalGel (made in Italy)
- Waga: 20,5 kg (+ bateria 2,8 kg)
Szybki rower elektryczny Batavus Razer TURBO 45km/h to nowoczesny i szybki rower elektryczny z niezawodnym silnikiem Yamaha o potężnej mocy 80 Nm. Został wyposażony w baterię o pojemności 14 Ah wykonaną w najnowszej technologi, która umożliwia pokonanie, aż do 130 km, co w powiązaniu z tak mocnym silnikiem stawia Batavus Razer TURBO w światowej czołówce. Japoński silnik Yamaha posiada czujniki rotacji, prędkości oraz momentu obrotowego, które współdziałając sprawiają, że jazda jest przyjemna, elastyczna i w pełni dostosowana do naszych indywidualnych warunków jazdy. Dodatkowo Batavus Razer TURBO został wyposażony w system WalkAssist, który pozwala na poruszanie się rowerem do 6 km/h bez potrzeby pedałowania - opcja ta jak sama nazwa wskazuje powinna być wykorzystywana podczas prowadzenia roweru. Szybki rower elektryczny Batavus Razer TURBO 45km/h został zaprojektowany z myślą o mocy, zasięgu i dużym komforcie jazdy. Waga roweru elektrycznego to jedyne 24,6 kg z baterią !
Przednia lampka Busch&Muller Lumotec IQ-X 100 LUX. Ekstremalnie jasna lampka rowerowa niemieckiego producenta Busch&Muller IQ-X o potężnej mocy 100 LUX, oświetli każdy zakątek drogi w najciemniejszym lesie. Najnowocześniejsza optyka oraz najwyższej jakości dioda LED spełniają surowe warunku niemieckiego prawa o ruchu drogowym StVZO - co oznacza, że lampka rowerowa działa na zasadzie samochodowych reflektorów - oświetlając drogę, a nie rażąc pojazdów jadących z naprzeciwka. Lampka została wyposażona w czujnik zmierzchu. Zintegrowany radiator chłodzi układ zasilania, a aluminiowa obudowa szybko odprowadza ciepło.
Tylna lampka Busch&Muller TopLight Line Brake Plus z funkcją STOP. Nowoczesna lampka rowerowa z innowacyjnymi systemami BrakeTec oraz LineTec. System BrakeTec to funkcja światła STOP - w lampce został zamontowany procesor, który sprzężony jest z klamkami hamulca. Nawet najsłabsze naciśnięcie klamki hamulca powoduje maksymalny rozbłysk LED sygnalizując hamowania - identycznie jak w motocyklach i samochodach. Funkcja LineTec to system światłowodów rozprowadzających światło z 2 mocnych diod LED na całą szerokość lampki - widoczność lampki to, aż 320 stopni !
Elementy roweru dopuszczające go do ruchu na drogach publicznych. Z uwagi na prędkość jaką osiąga rower 45 km/h mamy możliwość rejestracji roweru jako pojazdu mechanicznego. Dlatego Batavus Razer Turbo został wyposażony w nowoczesne, duże lusterko Busch&Muller E-bike z płynną regulacją. Pod tylną lampką zamontowany jest uchwyt do przymocowania tablicy rejestracyjnej wraz z zintegrowanym górnym oświetleniem LED tablicy. Po bokach przedniego widelca znajdują się przepisowe odblaski boczne w kolorze pomarańczowym. Pod kierownicą znajduje się klakson sterowany przyciskiem na kierownicy - generuje dźwięk o głośności 100 Db
Najmocniejszy na rynku silnik elektryczny Yamaha PWseries o ogromnym momencie obrotowym 80Nm ! Japoński silnik Yamaha posiada czujniki rotacji, prędkości oraz momentu obrotowego, które współdziałając sprawiają, że jazda jest przyjemna, elastyczna i w pełni dostosowana do naszych indywidualnych warunków jazdy. System WalkAssist, który pozwala na poruszanie się rowerem do 6 km/h bez potrzeby pedałowania - opcja ta jak sama nazwa wskazuje powinna być wykorzystywana podczas prowadzenia roweru. 3 opcje wspomagania ECO-STD-HIGH. System wspomagania Zero-Cadence-Support rozpoczyna wspomaganie natychmiast po naciśnięciu na pedał bez najmniejszego opóźnienia w czasie. Moc 250W / waga 3,5 kg. Made in Japan.
Wyświetlacz Batavus by Yamaha LCD - duży, czytelny i w pełni podświetlany wyświetlacz funkcji roweru elektrycznego z napędem Yamaha. Umieszczony centralnie na kierownicy. Sterowanie odbywa się za pomocą kontrolera umieszczonego z prawej strony kierownicy - całość sterowana kciukiem bez potrzeby odrywania dłoni od kierownicy. Posiada Wbudowany port USB - do ładowania telefonów, GPS czy dodatkowego zewnętrznego oświetlenia. Bajecznie prosty montaż i demontaż za pomocą jednego przycisku. Pełny wykaz funkcji dostępny z poziomu specyfikacji technicznej znajdującej się poniżej opisu.
Bateria litowo-jonowa Yamaha o pojemności 14Ah/497Wh/36V. Zamontowana na tylnym bagażniku, wykonana w najnowszej technologi, która umożliwia pokonanie, aż do 110 km, co w powiązaniu z tak mocnym silnikiem stawia Yamahę w światowej czołówce. Zabezpieczona na bagażniku zamkiem otwieranym kluczem z blokady tylnego koła AXA Victory. Zintegrowany wskaźnik LED poziomu naładowania baterii. Bataria Yamaha posiada gwarantowaną pełną żywotność do 700 pełnych ładowań co oznacza bezawaryjne działanie przez co najmniej 42.000 km. Szybki czas pełnego naładowania tylko 4h. Batavus Razer Turbo sprzedawany jest w zestawie z ładowarką baterii Yamaha 220-240V, 50/60Hz.
Blokada tylnego koła AXA Victory to najnowsze i najmocniejsze zabezpieczenie typu frame lock na rynku i pierwsze na świecie posiadające w pełni spawane stalowe elementy wewnętrzne. Zapięcie zostało sklasyfikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali AXA. Obudowa zamka wraz z samym zamkiem została wykonana z hartowanej stali, zgrzewanej na około (450.000 amperów w ciągu 2 milisekund) . AXA Victory jest, aż 4 razy mocniejsza w stosunku do legendarnego już zapięcia AXA Defender. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Victory posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy).
Piasta Shimano Alfine 8 w tylnym kole to jedna z najbardziej zaawansowanych piast planetarnych na rynku. Zakres przełożeń 307% - tyle samo co Shimano Nexus 8 Premium i aż 63% więcej niż Shimano Nexus 7. Obudowa wykonana z kutego aluminium, wyposażona w łożyska igiełkowe (jak w wersji Shimano Nexus 8 PREMIUM). Podwójny mechanizm sprzęgła zapewnia płynną i cichą zmianę przełożeń.
Hamulce hydrauliczne Magura HS33 (made in Germany). O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny system hamulców hydraulicznych v-brake Magura HS33 (made in Germany) o zwiększonej mocy hamowania i z automatycznym czujnikiem odcięcia wspomagania podczas hamowania. Ten sam system hamulców Magura jest montowany w najdroższych rowerach elektrycznych wszystkich marek Premium (Batavus, Gazelle, Koga, Giant).
Opony Schwalbe Marathon Plus 50 km/h. To opona rowerowa specjalnie skonstruowana do rowerów elektrycznych. Wysokojakościowa mieszanka gumy posiada niskie opory toczenia i przede wszystkim bardzo dobrą przyczepność. To daje pełne bezpieczeństwo również przy wysokich prędkościach w zakrętach. Opony Schwalbe Marathon posiadają certyfikat ECE-R75 i są dopuszczone do użytku również w najszybszych rowerach elektrycznych do 50 km/h. Opona została wyposażona w najmocniejszą wkładkę antyprzebiciową Schwalbe GreenGuard 5mm specjalnego kauczuku oraz paski odblaskowe dla zwiększenia widoczności bocznej po zmroku.
Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.