Batavus Old Dutch N3
Legendarny rower miejski produkowany w niezmiennej formie od 1916 roku.
Wygodny zapewniający wyprostowaną sylwetkę podczas jazdy - idealny do miasta i na dłuższe wycieczki.
Rower dostępny w rozmiarze ramy 56 cm - idealny dla osób od 173 do 178 cm wzrostu.
Jeśli szukasz roweru w innym rozmiarze ramy - napisz do nas - wystawimy go dla Ciebie !
PONIŻEJ PREZENTUJEMY ZDJĘCIA OFEROWANEGO ROWERU
SPECYFIKACJA
Batavus Old Dutch to jeden z najbardziej popularnych modeli w kraju tulipanów. Produkowany w fabrykach w Holandii w praktycznie niezmienionej formie od 50 lat. Prosty w budowie, z bardzo wygodną i mocną ramą. Rower ten uchodzi za niezniszczalny, dlatego też ciężko jest dostać go na rynku wtórnym, jeżeli ktoś raz go kupi to jeździ nim przez całe życie :-). Rower ten wykonany jest z wielką dokładnością i starannością co widać już na pierwszy rzut oka. najwyższej jakości lakier, błotniki i bagażniki w kolorze ramy, elegancki i mocny chrom na kierownicy i sztycy siodełka i prestiżowe dodatki. Old Dutch dostępny jest w szerokiej gamie kolorystycznej, coraz częściej możemy spotkać na ulicy piękne Old Dutch'e w różnych kolorach. Batavus Old Dutch porusza się lekko i szybko dzięki większej średnicy kół w porównaniu do zwykłych 28", Old Dutch posiada koła o średnicy 635 mm natomiast standardowe koła 28" posiadają 622 mm średnicy. Batavus Old Dutch produkowany jest również w prestiżowej wersji Old Dutch Deluxe Nexus 7
Pełna osłona łańcucha oraz duża osłona koła wykonane z nowoczesnego, odpornego na uderzenia plastiku ABS. Chronią ubrania przed zabrudzeniem się lub wkręceniem w łańcuch i tylne koło. Dodatkowo osłona łańcucha maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu minimalizując kontakt łańcucha i zębatek z wodą, błotem i solą. Wewnątrz osłona została wyposażona w mini szczotki czyszczące łańcuch oraz zapobiegającego hałaśliwym uderzeniom łańcucha o plastikową obudowę w przypadku jego rozciągnięcia. Osłona łańcucha składa się z 4 elementów i każdy z nich można dokupić osobno w przypadku uszkodzenia.
Pięknie wyprofilowane błotniki w kolorze ramy z eleganckimi dodatkami w postaci chromowanego noska na przednim błotniku. Długość i szerokość błotników sprawia, że idealnie spełniają swoją rolę w trakcie mocnych opadów deszczu chroniąc nasze obuwie. Błotniki lakierowane są dokładnie tą samą techniką i lakierem co rama dzięki czemu lakier i kolor są ekstremalnie trwałe i odporne na wszystkie warunki atmosferyczne.
Rower wyposażony jest w kompletne oświetlenie bateryjne LED. Tylna lampka Spanninga Pixeo widoczna jest, aż z 500 metrów co gwarantuje nam bezpieczeństwo w czasie nocnych przejażdżek. Dodatkowo tylna lampka zabezpieczona jest przed uszkodzeniem specjalnie wydłużonym wspornikiem błotnika, który chroni klosz lampki przez zbiciem.
O wasze bezpieczeństwo zadbają najnowszej generacji hamulce rolkowe Shimano Nexus, które dzięki modulatorowi siły hamowania bardzo szybko wyhamują rower zapobiegając zablokowaniu się przedniego koła w przypadku mocnego awaryjnego hamowania. Największą zaletą hamulców rolkowych jest gwarancja skutecznego działania w każdych warunkach pogodowych, niezależnie od opadów deszczu, śniegu czy jazdy po piachu. Zainstalowana tarcza radiacyjna chłodzi aluminiowe tarcze hamulca przed zbytnim nagrzaniem w przypadku dłuższej jazdy na hamulcu w terenie pagórkowatym.
Komfortowe, skórzane chwyty kierownicy wykończone grubą, stylową nicią w tym samym kolorze. Piankowe wypełnienie gripów daje nam gwarancję wygody podczas pokonywania długich kilometrów, a skóra gwarancję oddychalności dzięki, której nasze dłonie nie będą się pocić nawet w gorące dni. Długie, odpowiednio wyprofilowane klamki hamulca posiadają możliwość regulacji położenia klamki dzięki czemu osoby o mniejszych dłoniach mogą w prosty sposób przybliżyć chwyt klamki do kierownicy.
Fabrycznie każdy rower Batavus Old Dutch został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) AXA Solid Plus. Podkowa posiada specjalny otwór umożliwiający wpięcie dodatkowej linki lub łańcucha AXA (sprawdź dostępne linki i łańcuchy TUTAJ). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego.
- 100% Made in Holland
- bardzo mocne i trwałe obręcze Van Schothorst (made in Holland), wykonane ze stali nierdzewnej polerowanej, dzięki czemu wyglądem przypominają chrom jednak ich powierzchnia jest nieporównywalnie mocniejsza
- najmocniejsze szprychy o średnicy 2.33 mm ze stali szlachetnej SAPIM (made in Belgium)
- rama wykonana techniką mufowania z 10 letnią gwarancją producenta
- 5-cio warstwowy lakier zapewnia najwyższą trwałość i odporność na uszkodzenia
- opony renomowanej marki CST z paskiem odblaskowym
- siodełko włoskiej firmy Selle Royal (made in Italy) wypełnione żelem oraz posiadające sprężyny
- mocny tylny bagażnik Steco wyposażony w ekspandery (made in Holland)
- 3 biegowa piasta Shimano Nexus 3 z możliwością zmiany biegów podczas postoju
Batavus Old Dutch występuje dodatkowo w wersji PLUS z bagażnikiem przednim. Charakteryzuje się dodatkowymi akcesoriami:
- przedni bagażnik Steco w kolorze ramy
- blokadę sterów kierownicy Batavus
W wersji Old Dutch PLUS zainstalowany jest praktyczny, przedni bagażnik z atestowanym udźwigiem do 15 kg. Bagażnik został zaprojektowany tak aby montaż odbył się bez pomocy tradycyjnych haków mocowanych na kierownicy. Tutaj bagażnik zamocowany jest elegancko do przedniego widelca co zmniejsza go optycznie oraz obniża jego wagę. Po lewej stronie bagażnika została zamontowana klasyczna chromowana lampka LED. Duża platforma bagażnika pozwala na montaż sporych rozmiarów koszyka lub skrzyni
Blokada sterów kierownicy to w rowerach wyposażonych w ciężki przedni bagażnik bardzo sprytne rozwiązanie. Blokada pozwala nam w szybki i prosty sposób zablokować kierownicę w wybranej przez nas pozycji. Dzięki czemu po zaparkowaniu roweru kierownica pod ciężarem bagażnika nie będzie samoczynnie przekręcała nam kierownicy w jedną ze stron.
Na tym rowerze z popularną ramą babci zwaną po holendersku OmaFietsen jeździ się w komfortowej i bezpiecznej wyprostowanej pozycji. Zarówno na rower z bagażnikiem jak i bez bagażnika przedniego istnieje opcja montażu koszyka przedniego. W przypadku chęci montażu przedniego koszyka na kierownicę wystarczy zdemontować przednią lampkę oraz jej uchwyt na stery (jeżeli życzycie sobie aby taki serwis był przeprowadzony przed wysyłką roweru prosimy o podanie takiej informacji w uwagach do zamówienia lub w trakcie rozmowy telefonicznej - serwis jest gratis).
SERWIS
Zapraszamy do skorzystania z naszych profesjonalnych serwisów.
Gwarantujemy szybki montaż zakupionych części i akcesoriów jak również naprawę rowerów.
specjalizujemy się w rowerach miejskich wszystkich marek.
ORYGINALNE CZĘŚCI marek Batavus - Gazelle - Sparta - Cortina - Creme - Dahon - Strida - Embassy
Szukasz oryginalnych cześci do swojego roweru, wyślij nam zapytanie i podaj numer ramy roweru, sprawdzimy dostępność częśći i wystawimy ją na allegro specjalnie dla Ciebie.