Batavus Mambo N7 / CZARNY MAT
Wygodny, zapewniający wyprostowaną sylwetkę podczas jazdy - idealny do miasta i na dłuższe wycieczki.
Rower w rozmiarze ramy 57 cm - idealny dla osoby powyżej 173-178 cm wzrostu.
Jeśli szukasz roweru w innym rozmiarze ramy - napisz do nas - wystawimy go dla Ciebie !
PONIŻEJ PREZENTUJEMY ZDJĘCIA OFEROWANEGO ROWERU
SPECYFIKACJA
Batavus Mambo / Bolero N7 to jeszcze więcej luksusu i elegancji. Idealnie dobrane kolory i wysokiej jakości osprzęt. Profilowana rama oraz kierownica sprawią, że Twoja sylwetka podczas jazdy będzie idealnie wyprostowana tak abyś mógł się cieszyć jazdą i widokami otoczenia. Batavus Mambo zajął pierwsze miejsce w ogólnokrajowym holenderskim teście rowerów miejsko-rekreacyjnych pokonując m.in Gianta Ultimo SC2, Uniona Karma czy Spartą. Batavus Mambo to flagowy model holenderskiego producenta, warto zwrócić uwagę na wykończenia, dodatki czy zamontowane akcesoria z najwyższej półki. Według Batavusa rower ma być zarówno użytkowy jak i posiadać styl i elegancję. Dlatego linki i pancerze znikają w ramie w miejscu główki ramy i są prowadzone wewnątrz ramy do piasty planetarnej i hamulca tylnego, a wszystkie dodatki i akcesoria idealnie współgrają kolorystycznie z całością roweru.
Wspornik kierownicy Batavus ErgoMatic VI z płynną regulacją w każdej płaszczyźnie bez potrzeby używania narzędzi. Pozycję za kierownicą możesz zmieniać kiedy najdzie Cię na to ochota lub zmuszą do tego warunki pogodowe. Wystarczy nacisnąć przycisk i zwolnić blokadę, całość nie zajmie więcej niż 10 sekund. Wewnątrz wspornika znajduje się również system regulujący moc zacisku wspornika na kierownicy.
Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern z płynną regulacją twardości amortyzatora. Amortyzator Post Modern składana się z systemu sprężyn i elastomera dla zmaksymalizowania komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to 35mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15mm w zależności od ustawionego stopnia twardości.
Przedni amortyzator Batavus ErgoTec z płynną regulacją twardości ustawianą osobno dla lewego i prawego golenia. Aby wyregulować twardość amortyzatora wystarczy przekręcić pokrętło w jedną ze stron. Amortyzator Ergotec oparty jest na systemie sprężyn i elastomerów dla zachowania jak najdłuższej żywotności. Skok amortyzatora to ok 30 mm co w warunkach miejskich jest w zupełności wystarczającą wartością.
Przednia lampka Batavus Aeroflow w technologii LED o mocy 25 LUX wyprodukowana przez holenderską markę AXA została pięknie zintegrowana z przednim widelcem, uchwyt lampki płynnie przechodzi w amortyzator tworząc jedną całość. Lampa Batavus AeroFlow zasilana jest z dynama w piaście Shimano Nexus oraz posiada skokową regulację kąta światła. Dodatkowo dla zwiększenia bezpieczeństwa w lampkę został wbudowany przedni biały odblask.
Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny w każdych warunkach atmosferycznych system hamulców rolkowych najnowszej generacji 2018 Shimano Nexus BRC6000. Wbudowany modulator siły hamowania ma za zadanie zapobiec całkowitemu zablokowaniu koła podczas nagłego hamowania, a największe tarcze radiacyjne chłodzą aluminiowe tarcze hamulcowa w trakcie długiego hamowania podczas długich zjazdów w terenie pagórkowatym. W przedniej piaście umieszczona najnowszy model dynama Shimano Nexus DHC6000, które bezszelestnie i bez oporów toczenia zasila przednią lampkę Batavus AeroFlow.
Szczególną cechą Batavusa Mambo jest ekstremalnie mocny, tylny bagażnik częściowo zintegrowany z aluminiową ramą. Całość konstrukcji atestowana jest do wagi, aż 30 kg co pozwala na przewożenie dzieci w każdym wieku. Bagażnik posiada zintegrowany system Yepp EasyFit dzięki, któremu możemy zamontować tylne foteliki rowerowe Yepp wyposażone w system Yepp EasyFit. Fotelik w sekundę wpina się w specjalne otwory na bagażniku. Dodatkowo w zestawie znajdują się wytrzymałe ekspandery do zabezpieczenia rzeczy przewożonych na bagażniku. Tylna lampka LED Spanninga posiada system światłowodów rozprowadzających światło na całej długości lampki dzięki czemu jesteśmy widoczni również z boku.
Pełna osłona łańcucha AXA z wbudowanym automatycznym napinaczem łańcucha, który niweluje skutki rozciągniętego łańcucha na podobnej zasadzie do haka przerzutki zewnętrznej. Osłona zyskała ergonomiczny kształt, dodatkowo posiada wycięcie na całej górnej części dzięki czemu jest lżejsza nie tylko wagowo, ale przede wszystkim wizualnie. W całości wykonana z elastycznego plastiku ABS odpornego na uszkodzenia. Osłona maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu, ograniczając kontakt z wodą, piaskiem, błotem i solą. Osłona składa się z 3 części i każdą można kupić osobno, co minimalizuje koszty utrzymania roweru w przypadku uszkodzenia osłony.
Blokada tylnego koła AXA Defender. Legendarne już stacjonarne zabezpieczenie holenderskiego producenta to najbezpieczniejsze zapięcie w swojej klasie. Zostało sklasyfikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali. Z uwagi na bardzo gruby hartowany pałąk oraz specyficzną budowę jego przecięcie w miejscu publicznym graniczy z cudem. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Defender posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy)
Batavus Mambo / Bolero z założenia jest rowerem użytkowym posiada długie błotniki zakończone chlapaczami w wersji long. Boczne osłony koła chronią naszą odzież przed zabrudzeniem i wkręceniem się w koło. Opony z zintegrowaną wkładką antyprzebiciową spełnią swoje zadanie na każdej ubitej nawierzchni, a sprawdzona i niezawodna piasta planetarna Shimano Nexus 7 sprawi, że jazda będzie przyjemna i komfortowa. Tym bardziej, że Nexus 7 daje nam możliwość zmiany biegów w trakcie postoju np. na światłach. Dojeżdżasz do świateł na wysokim, szybkim biegu 6-7, zatrzymujesz się, zmieniasz bieg na 1 i po zapaleniu zielonego ruszasz bez zbędnego wysiłku w dalszą podróż. Parkując rower stawiasz go na bardzo mocnej nóżce Spanninga Libra z udźwigiem, aż 40 kg. Nóżka posiada świetny system składania się w przeciwną stronę w przypadku kontaktu z ramieniem korby roweru.
BATAVUS BOLERO - limitowana wersja roweru Batavus Mambo zaprojektowana specjalnie dla PREMIUM DEALER. Kolory rowerów produkowane pod nazwą Bolero to: bardzo ciemny granat z brązowymi dodatkami oraz biały z brązowymi dodatkami.
Batavus Mambo jako jedyny damski model roweru produkowany jest w bardzo wysokiej ramie 65 cm przeznaczonej dla kobiet o wzroście od 190 cm w górę ! W swoim zasięgu posiada również bardzo wysokie ramy rowerów męskich 65 i 70 cm dla wzrostu od 190 do 210 cm !
Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procery lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 wartsw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żytowność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.
SERWIS
Zapraszamy do skorzystania z naszych profesjonalnych serwisów.
Gwarantujemy szybki montaż zakupionych części i akcesoriów jak również naprawę rowerów.
specjalizujemy się w rowerach miejskich wszystkich marek.
ORYGINALNE CZĘŚCI marek Batavus - Gazelle - Sparta - Cortina - Creme - Dahon - Strida - Embassy
Szukasz oryginalnych cześci do swojego roweru, wyślij nam zapytanie i podaj numer ramy roweru, sprawdzimy dostępność częśći i wystawimy ją na allegro specjalnie dla Ciebie.