Batavus Bryte N8
Rower w rozmiarze ramy 53 cm - idealny dla osoby poniżej 170 - 174 cm wzrostu.
SPECYFIKACJA
Batavus Bryte N8 to najmłodszy model wśród rowerów Batavus. Dostępny jest tylko i wyłącznie u Dealerów Premium na terenie Unii Europejskiej. Batavus Bryte to smukła budowa ramy, łatwość prowadzenia i stosunkowo niska waga 18 kg , biorąc pod uwagę pełne wyposażenie i masę praktycznych dodatków. Rower został zaprojektowany tak aby łączył w sobie cechy typowego roweru miejskiego do szybkiego przemieszczania się w mieście oraz roweru z zacięciem sportowym i turystycznym. Ostry, a jednocześnie bardzo elegancki kształt ramy ze zintegrowanym kanałem na pancerze linek biegów i hamulców. Przedni amortyzator teleskopowy został zastąpiony zdecydowanie lżejszym i bardziej eleganckim amortyzatorem centralnym typu HeadShock. W tylnej piaście znajduje się niezawodna, legendarna już 8-śmio biegowa piasta planetarna Shimano Nexus 8, o bezpieczne hamowanie zadbają hydrauliczne hamulce Magura HS11 U-brake - tak abyś zawsze zatrzymał się na czas.
Widzieć i być widzianym - ponieważ każdy rowerzysta chce być widoczny na drodze i chce widzieć dobrze drogę po zmroku, Batavus Bryt został wyposażony w unikalną lampkę przednią Batavus AeroFlow z jedną mocną diodą LED o mocy 30 LUX. Z tyłu na bagażniku znajduje się bardzo dobrze widoczna z 600 metrów lampka LED Batavus AeroFlow.
Pancerze i linki hamulców oraz biegów ukryte zostały sprytnie w ramie, a ich prowadzenie zostało umieszczone od strony wewnętrznej poprzez specjalnie do celu celu zaprojektowanie otwory w ramie roweru. Taki zabieg zmniejszył widoczność pancerzy przez co rower zyskał jeszcze więcej prestiżu i elegancji. Często niezauważalne designerskie smaczki w postaci jednego czerwonego pancerza i mocno spłaszczonej górnej części ramy.
Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern z płynną regulacją twardości amortyzatora. Amortyzator Post Modern składana się z systemu sprężyn i elastomera dla zmaksymalizowania komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to 35mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15mm w zależności od ustawionego stopnia twardości.
Przedni amortyzator Batavus HeadShock sprytnie ukryty pod główką ramy. Amortyzator oparty jest na systemie elastomerów dla zachowania jak najdłuższej żywotności. Skok amortyzatora to ok 25 mm co w warunkach miejskich jest w zupełności wystarczającą wartością. Największą zaletą amortyzatorów typu HeadShock jest ich obniżona waga oraz zdecydowanie bardziej elegancji wygląd wtapiający się w całość z ramą roweru.
Piasta planetarna Shimano Nexus 8 Premium. Najwyższy model piasty planetarnej Shimano Nexus o obniżonej wadze oraz zmniejszonych oporach toczenia, głównie z uwagi na zastosowanie łożysk igiełkowych. Do dyspozycji mamy 8 przełożeń o zakresie 307%, co porównać można z 24 biegami w przerzutkach zewnętrznych. Dużą zaletą biegów w piaście jest możliwość zmiany przełożeń w każdym czasie jazdy również podczas pedałowania oraz na postoju
O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny system hamulców hydraulicznych u-brake Magura HS33 (made in Germany) o zwiększonej mocy hamowania. Ten sam system hamulców Magura jest montowany w najdroższych rowerach elektrycznych wszystkich marek Premium (Batavus, Gazelle, Koga, Giant).
Tylny bagażnik firmy RackTime z udźwigiem do 25 kg. W całości wykonany z najwyższej klasy aluminium z rurkami wyprofilowanymi do transportu sakw rowerowych. Szczególną uwagę zwraca fakt, że bagażnik w górnej części mocowany jest bezpośrednio do bagażnika i nie posiada szpecących rower rurek mocujących bagażnik do ramy. W zestawie znajdują się potrójne ekspandery do zabezpieczenia produktów przewożonych na bagażniku. Specjalnie wydłużona platforma bagażnika chroni tylną lampkę przed uszkodzeniem i pozwala na podnoszenie roweru używając przedłużenia bagażnika jako uchwytu.
Blokada tylnego koła AXA Defender. Legendarne już stacjonarne zabezpieczenie holenderskiego producenta to najbezpieczeniejsze zapięcie w swojej klasie. Zostało sklasifikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali. Z uwagi na bardzo gruby hartowany pałąk oraz specyficzną budowę jego przecięcie w miejscu publicznym graniczy z cudem. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Defender posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabzpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy)
Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procery lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 wartsw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żytowność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.