Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Opis
Sprzedamy niedokończoną grę na wzór agar.io / bubble.am, napisaną przez nas od zera.
Aktualny stan gry (wersja beta) można obejrzeć na ball.ly.
Gra od strony serwera działa na Tornado (Python).
Komunikacja z klientem odbywa się po WebSocket.
Po stronie klienta gra zbudowana jest na bazie Phaser-a + i18next do obsługi tłumaczeń.
Większość logiki gry wykonywana jest po stronie klienta, a serwer ją jedynie weryfikuje, synchronizuje i rozsyła do pozostałych graczy.
Aktualna lista zadań do zrobienia:
- Wysyłaj statyczne obiekty rzadziej niż poruszające się (Kropki i wirusy: 5 razy na sekundę, Kulki graczy: 50 razy na sekundę)
- Podczas obliczania regionów bierz pod uwagę jej rozmiar kulek graczy duże kulki ładują się za późno, mało czasu na reakcję
- Nie czekaj na odpowiedź klienta przed wysłaniem każdej aktualizacji
- Podziel lewym przyciskiem myszy, wyrzuć masę prawym przyciskiem myszy
- Kulka powinna się dzielić na wiele małych kulek (nie na pół)
- Najpierw zjedz wirusa, potem podziel kulkę
- Popraw wygląd obiektów podczas skalowania
- Trzymaj grafikę kropek i wirusów (nie teksturę)
- Rysuj tło
- Automatyczne tracenie masy
- Tryb obserwatora
- Kontrola wejścia (po stronie serwera)
- Weryfikuj przebytą odległość kulek graczy i ich akcje
- Animuj ruch kulek pozostałych graczy (interpolacja)
- Wysyłaj akcje zamiast synchronizacji stanu
- Animacja wyrzucania masy
- Animacja dzielenia
- Wyrzucanie masy do wirusa
Informacje:
- Serwer na którym jest ball.ly funkcjonować będzie jeszcze przez 2 tygodnie od chwili zakupu. Osoba wygrywająca powinna przenieść dane na własny hosting.
- Udzielamy wsparcia technicznego (konsultacji technicznej) przez okres 4 tygodni od chwili zakupu serwisu.
- Prawa do domeny, grafiki oraz kod serwisu w pełni przejdą na nowego właściciela.
- Wylicytowana kwota to kwota brutto łącznie z podatkiem VAT 23%.
W razie wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt poprzez formularz allegro.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.