Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 30,00 zł
- Studia Choreologica vol. XXII
- 38,99 zł z dostawą
- 39,03 zł
- Ajuwerdyjski detoks. Naukowo potwierdzony...
- 47,14 zł z dostawą
- 68,03 zł
- MYSTERIUM CONIUNCTIONIS. STUDIUM DZIELENIA..
- 77,93 zł z dostawą
Badania... Krystyna Mazurek-Łopacińska (6774914273)
Sprzedający Virtualo
poleca 98,20%
|
431
Opis
Virtualo
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Badania marketingowe. Rozdział 9
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Zabezpieczenie: watermark
Formaty e-booka: epub, mobi
Cena Virtualo (w tym VAT): 6.50zł 9.20zł
ROZDZIAŁ 9 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
+48 22 461 08 87 biuro@virtualo.pl
Biuro czynne: poniedziałek-piątek w godz. 9:00-17:00
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.