Mam do sprzedania Avid Eleven Rack w bardzo dobrym, wręcz idealnym stanie, od nowości zapakowany w markowy, mocny case firmy Gator. Pracowałem na nim tylko w domu. Zagrałem dosłownie jeden koncert w klubie dla niepalących. Jak działa? Rewelacyjnie, żadnych problemów, przy współpracy z Pro Tools (nie dołączam do wystawianego produktu) ma się pełną kontrolę nad 11R z poziomu DAW. Avid służył u mnie jako karta muzyczna z opcją nagrywania gitarek i wokalu. Preamp świetnej jakości, więc wokale na nim nagrywane to pro jakość. Ma on wgrany expansion pack z dodatkowymi wzmacniaczami i kolumnami.
CENA ZAWIERA SAMO URZĄDZENIE BEZ CASE'a!
Wartość samego (nowego) case'a oscyluje około 350zł! Mogę go sprzedać za dopłatą 250zł - jest w idealnym stanie! Na zdjęciu widać, jak Eleven Rack jest ładnie dopasowany i bezpiecznie schowany. Komplet kosztowałby wtedy 2150zł. Proszę wcześniej o telefon/mail.
Myślę, że zainteresowane osoby wiedzą już wszystko na temat tego urządzenia. YouTube pęka w szwach od prezentacji możliwości tej bestii. :-) Emulacje wzmacniaczy są bardzo dobrej jakości i biją konkretnie konkurencyjne produkty m.in. często porównywany do flagowca firmy Line 6 (oczywiście poza Fractalem, ale to inna półka cenowa). Mile widziany odbiór osobisty, a przy okazji można sobie obejrzeć i czuć się bezpiecznie.
Gdyby ktoś był zainteresowany moimi nagraniami na nim to zapraszam na stronę www.studio-alone.pl do działu muzyka rozrywkowa/komercyjna.
Mój tel. 501 107 008 (Łódź)
_________________________________________
OPIS zaczerpnięty ze strony Music Center:
Eleven Rack to przedwzmacniacz, procesor efektów, symulacje wzmacniaczy i kolumn oraz mikrofonów. Wszystko realizowane jest przez pokładowy akcelerator DSP. Ponadto Eleven Rack może być użyty też jako interfejs audio/MIDI i DSP-akcelerator w systemie Pro Tools, który dostajemy w zestawie. Dzięki temu może być używany w studio i na scenie. Zanim produkt ujrzał światło dzienne, konstruktorzy jego spędzili lata nad pomiarem zabytkowych i nowoczesnych wzmacniaczy gitarowych i kolumn, szukali niemodyfikowanych i pierwotnych wersji by potem dokonywać pomiarów.
Wyposażenie
Eleven rack to duży wybór wzmacniaczy kolumn i mikrofonów. Oprócz tego działa jako interfejs audio, który obsługuje w sumie do 8 kanałów. Możemy na nim nagrać ścieżki w wysokiej rozdzielczości o parametrach 24bit 96kHz. W elevenie możesz jednocześnie nagrywać ścieżkę z efektem oraz czystą gitarę, więc zawsze możesz zmienić zdanie, jeżeli chodzi o wybrane brzmienie. Daje ci to ogromne możliwości i swobodę w eksperymentowaniu nieosiągalne w żadnym konkurencyjnym procesorze. Intuicyjność obsługi jest bezdyskusyjna. Nawet gitarzysta, który dotąd kręcił tylko gałkami wzmacniacza poradzi sobie z marszu z podstawowymi ustawieniami w Eleven Rack.
Na przednim panelu znajdziemy wyjście słuchawkowe i wyjście do wzmacniacza (lewe) może być wykorzystane samodzielnie lub razem z prawym z tyłu obudowy. Dodatkowo jest też wejście mikrofonowe XLR z regulacja Gain, zasilaniem Phantom +48V i padem -20dB. Za jego pomoc nagrasz gitarę akustyczną, vocal lub zbierzesz sygnał mikrofonem z paczki wzmacniacza. Na przednim panelu znajduje 8 przycisków, z których 6 służy do włączania i wyłączania poszczególnych efektów. Przycisk FX Loop służy do włączenia pętli a za pomocą Tap Tempo możemy ręcznie dopasować Delaya. Przytrzymując ten przycisk także uruchomimy Tuner.
Z tyłu są jeszcze złącza MIDI, aby można było sterować elevenem z podłogowego kontrolera MIDI. Jeżeli posiadasz klawiaturę MIDI to możesz ją podłączyć do komputera przez wejścia Elevena. Jest także wejście pedału ekspresji (Kaczkę lub Volume) footswich (Tap tempo). Na dokładkę są jeszcze cyfrowe złącza S/PDIF. Do komunikacji z komputerem służy nam USB 2.0. a monitory wpinamy do gniazd Main Out
Eleven Rack posiada także wejścia liniowe Line Input, do których możemy zapiąć klawisz w stereo i go nagrać. Jeżeli posiadasz własne efekty to połączysz je z Elevenem za pomocą pętli efektowej FX Loop. Pętla jest stereofoniczna wiec można wpiąć się w nią z innym procesorem gitarowym lub kostkami analogowymi, można ją umieścić jako efekt w łańcuchu elevena gdzie nam się podoba. Z tyłu Elevena zamontowano drugie wyjście do wzmacniacza Output to Amp (Prawy), które może być wykorzystane samodzielnie lub razem z lewym, jeżeli chcemy zagrać stereo
True Z Input
Na pewno zdarzyło się, że podłogowy multiefekt nie oddawał wiernie brzmienia pieca lub efektu. Sęk w tym, że o brzmieniu decyduje także impedancja wejściowa gniazdka w piecu, do którego wpinamy gitarę. Eleven Rack posiada unikalne wejście True Z które zmienia jego impedancje do takiej wartości jak w prawdziwym analogowym wzmacniaczu. Dzięki temu czujemy, jakbyśmy byli podłączeni do prawdziwego head’a lub efektu.
Emulacje headów, kolumn, efektów i mikrofonów...
Szereg efektów i możliwości, jakie nam daje Eleven są ogromne. Zawsze mamy do dyspozycji łańcuch efektowy w postaci Volume, Wah, Distortion, Modulation, FX1, FX2, Reverb, Delay, Fx Loop. W środku znajduje się wzmacniacz (AMP) i kolumna gitarowa (CAB). Te 2 pozycje nie można przestawiać, ale pozostałe efekty możemy przekładać wedle uznania, co daje nam niesamowite możliwości brzmieniowe.
Lista efektów
Oprócz standardowych pokładowych efektów dostępne jest także potężne rozszerzenie Eleven Rack Expansion Pack które dostępne jest na stronie Avida. na pokładzie domyślnie znajdziemy:
Wzmacniacze:
- ’59 Fender® Bassman®
- ’59 Fender® Tweed Deluxe
- ’64 Fender® Black Face Deluxe Reverb® Normal Channel
- ’64 Fender® Black Face Deluxe Reverb® Vibrato Channel
- ’66 VOX® AC30 Top Boost
- ’67 Fender® Black Face Twin Reverb®
- ’69 Marshall® 1959 100 Watt Super Lead Plexiglas Head
- ’82 Marshall® JCM800 2203 100-Watt Head
- ’85 Mesa/Boogie® Mark IIc+ Drive Channel
- ’89 Soldano SLO100 Super Lead Overdrive Head Clean Channel
- ’89 Soldano SLO100 Super Lead Overdrive Head Crunch Channel
- ’89 Soldano SLO100 Super Lead Overdrive Head Overdrive Channel
- ’92 Mesa/Boogie® Dual Rectifier® Head Vintage Channel
- ’92 Mesa/Boogie® Dual Rectifier® Head Modern Channel
- Avid Custom Vintage Crunch
- Avid Custom Modern Overdrive
Kolumny
- ’59 Fender® Bassman® 4x10” with Jensen P10Qs
- ’59 Fender® Tweed Deluxe 1x12” with Jensen P12Q
- ’64 Fender® Black Face Deluxe Reverb® 1x12” with Jensen P12N
- ’66 VOX® AC30 2x12” with Celestion Alnico Blues
- ’67 Fender® Black Face Twin Reverb® 2x12” with Jensen C12Ns
- ’68 Marshall® 1960A with Celestion G12H “Greenbacks”
- ’06 Marshall® 1960AV 4x12” with Celestion Vintage 30s
- Mikrofony
- Shure SM7 Dynamic Microphone
- Shure SM57 Unidyne III Dynamic Microphone
- Sennheiser MD 409 Dynamic Microphone
- Sennheiser MD 421 Dynamic Microphone
- Neumann U67 Condenser Microphone
- Neumann U87 Condenser Microphone
- AKG C 414 EB Condenser Microphone
- Royer 121 Ribbon Microphone
- Efekty
- Spring Reverb (opracowano na efekcie Fender® Deluxe Reverb)
- Green JRC Overdrive (opracowano na efekcie Ibanez TS-808)
- Tri-Knob Fuzz (opracowano na efekcie Electro Harmonix Big Muff Pi)
- Black Op Distortion (opracowano na efekcie ProCo Rat)
- Shine Wah (opracowano na efekcie VOX® V-846)
- C1 Chorus/Vibrato (opracowano na efekcie Boss CE-1)
- Orange Phaser (opracowano na efekcie MXR® Phase 90)
- EP Tape Echo (opracowano na efekcie Maestro Echoplex EP-3)
- BBD Delay (opracowano na efekcie Electro Harmonix Deluxe Memory Man)
- Grey Compressor (opracowano na efekcie Ross Compressor)
- Vibe Phaser (opracowano na efekcie Univox Uni-Vibe)
- Black Wah (opracowano na efekcie Thomas Organ CB-95 Crybaby)
- Flanger
- Roto Speaker
- Volume Pedal
- Eleven SR (Stereo Reverb)
- Graphic EQ
- Tuner
Kompletną listę wraz z opisem znajdziesz na stonie
http://www.avid.com/US/products/eleven-rack_2#Microphones
Jacek Królik - oficjalny endorser Eleven Rack i Pro Tools 11 !
'Eleven Rack jest jednym z tych urządzeń, o których się mawia, że po prostu musiały zostać wynalezione. Podczas moich licznych nagrań, procesor spisuje się znakomicie. Jest wspaniałym studyjnym urządzeniem uzupełniającym, ale w miarę potrzeby świetnie radzi sobie również, jako jedyne źródło gitarowych barw. Oprócz tego posiada imponujące możliwości edycyjne i bardzo ułatwiające pracę w studio zapamiętywanie wszelkich ustawień w nagranych sesjach. To naprawdę mój potężny sprzymierzeniec. Przy okazji świetnie komponuje się kolorystycznie w moim pomarańczowym gabinecie'
-Jacek Królik
Mam do sprzedania Avid Eleven Rack w bardzo dobrym stanie, od nowości zapakowany w markowy, mocny case firmy Gator. Pracuję na nim w domu, co widać na zdjęciach (jak sprzedam, wtedy pakuję:). Jak działa? Rewelacyjnie, żadnych problemów, przy współpracy z Pro Tools (nie dołączam do wystawianego produktu) ma się pełną kontrolę nad 11R z poziomu DAW. Avid służył u mnie jako karta muzyczna z opcją nagrywania gitarek i wokalu. Preamp świetnej jakości, więc wokale na nim nagrywane to pro jakość. Czasem dla przyjemności sobie pogram na mocnych przesterkach z uśmiechem na twarzy.
CENA ZAWIERA FIRMOWY CASE, którego wartość oscyluje około 350zł!
Myślę, że osoby zainteresowane wiedzą wszystko na temat tego urządzenia. Emulacje wzmacniaczy są bardzo dobrej jakości i (mając porównanie) biją konkretnie konkurencyjne produkty (oczywiście poza Fractalem, ale to inna półka cenowa). Mile widziany odbiór osobisty, bo urządzonko trochę waży i bezpieczniej i taniej! byłoby odebrać u mnie i przy okazji sobie obejrzeć. Sprzedaję, ponieważ nie wykorzystuję w pełni jego ogromnych możliwości. Po prostu redukuję nadmiar nieużywanych urządzeń. Stąd nie ma obaw, że pozbywam się, bo coś nie gra, nie styka itd. Wszystko działa tak samo, jak po wyciągnięciu z pudełka!
Mój tel. 501 107 008 (Łódź)
_________________________________________
OPIS zaczerpnięty ze strony Music Center:
Eleven Rack to przedwzmacniacz, procesor efektów, symulacje wzmacniaczy i kolumn oraz mikrofonów. Wszystko realizowane jest przez pokładowy akcelerator DSP. Ponadto Eleven Rack może być użyty też jako interfejs audio/MIDI i DSP-akcelerator w systemie Pro Tools, który dostajemy w zestawie. Dzięki temu może być używany w studio i na scenie. Zanim produkt ujrzał światło dzienne, konstruktorzy jego spędzili lata nad pomiarem zabytkowych i nowoczesnych wzmacniaczy gitarowych i kolumn, szukali niemodyfikowanych i pierwotnych wersji by potem dokonywać pomiarów.
Wyposażenie
Eleven rack to duży wybór wzmacniaczy kolumn i mikrofonów. Oprócz tego działa jako interfejs audio, który obsługuje w sumie do 8 kanałów. Możemy na nim nagrać ścieżki w wysokiej rozdzielczości o parametrach 24bit 96kHz. W elevenie możesz jednocześnie nagrywać ścieżkę z efektem oraz czystą gitarę, więc zawsze możesz zmienić zdanie, jeżeli chodzi o wybrane brzmienie. Daje ci to ogromne możliwości i swobodę w eksperymentowaniu nieosiągalne w żadnym konkurencyjnym procesorze. Intuicyjność obsługi jest bezdyskusyjna. Nawet gitarzysta, który dotąd kręcił tylko gałkami wzmacniacza poradzi sobie z marszu z podstawowymi ustawieniami w Eleven Rack.
Na przednim panelu znajdziemy wyjście słuchawkowe i wyjście do wzmacniacza (lewe) może być wykorzystane samodzielnie lub razem z prawym z tyłu obudowy. Dodatkowo jest też wejście mikrofonowe XLR z regulacja Gain, zasilaniem Phantom +48V i padem -20dB. Za jego pomoc nagrasz gitarę akustyczną, vocal lub zbierzesz sygnał mikrofonem z paczki wzmacniacza. Na przednim panelu znajduje 8 przycisków, z których 6 służy do włączania i wyłączania poszczególnych efektów. Przycisk FX Loop służy do włączenia pętli a za pomocą Tap Tempo możemy ręcznie dopasować Delaya. Przytrzymując ten przycisk także uruchomimy Tuner.
Z tyłu są jeszcze złącza MIDI, aby można było sterować elevenem z podłogowego kontrolera MIDI. Jeżeli posiadasz klawiaturę MIDI to możesz ją podłączyć do komputera przez wejścia Elevena. Jest także wejście pedału ekspresji (Kaczkę lub Volume) footswich (Tap tempo). Na dokładkę są jeszcze cyfrowe złącza S/PDIF. Do komunikacji z komputerem służy nam USB 2.0. a monitory wpinamy do gniazd Main Out
Eleven Rack posiada także wejścia liniowe Line Input, do których możemy zapiąć klawisz w stereo i go nagrać. Jeżeli posiadasz własne efekty to połączysz je z Elevenem za pomocą pętli efektowej FX Loop. Pętla jest stereofoniczna wiec można wpiąć się w nią z innym procesorem gitarowym lub kostkami analogowymi, można ją umieścić jako efekt w łańcuchu elevena gdzie nam się podoba. Z tyłu Elevena zamontowano drugie wyjście do wzmacniacza Output to Amp (Prawy), które może być wykorzystane samodzielnie lub razem z lewym, jeżeli chcemy zagrać stereo
True Z Input
Na pewno zdarzyło się, że podłogowy multiefekt nie oddawał wiernie brzmienia pieca lub efektu. Sęk w tym, że o brzmieniu decyduje także impedancja wejściowa gniazdka w piecu, do którego wpinamy gitarę. Eleven Rack posiada unikalne wejście True Z które zmienia jego impedancje do takiej wartości jak w prawdziwym analogowym wzmacniaczu. Dzięki temu czujemy, jakbyśmy byli podłączeni do prawdziwego head’a lub efektu.
Emulacje headów, kolumn, efektów i mikrofonów...
Szereg efektów i możliwości, jakie nam daje Eleven są ogromne. Zawsze mamy do dyspozycji łańcuch efektowy w postaci Volume, Wah, Distortion, Modulation, FX1, FX2, Reverb, Delay, Fx Loop. W środku znajduje się wzmacniacz (AMP) i kolumna gitarowa (CAB). Te 2 pozycje nie można przestawiać, ale pozostałe efekty możemy przekładać wedle uznania, co daje nam niesamowite możliwości brzmieniowe.
Lista efektów
Oprócz standardowych pokładowych efektów dostępne jest także potężne rozszerzenie Eleven Rack Expansion Pack które dostępne jest na stronie Avida. na pokładzie domyślnie znajdziemy:
Wzmacniacze:
- ’59 Fender® Bassman®
- ’59 Fender® Tweed Deluxe
- ’64 Fender® Black Face Deluxe Reverb® Normal Channel
- ’64 Fender® Black Face Deluxe Reverb® Vibrato Channel
- ’66 VOX® AC30 Top Boost
- ’67 Fender® Black Face Twin Reverb®
- ’69 Marshall® 1959 100 Watt Super Lead Plexiglas Head
- ’82 Marshall® JCM800 2203 100-Watt Head
- ’85 Mesa/Boogie® Mark IIc+ Drive Channel
- ’89 Soldano SLO100 Super Lead Overdrive Head Clean Channel
- ’89 Soldano SLO100 Super Lead Overdrive Head Crunch Channel
- ’89 Soldano SLO100 Super Lead Overdrive Head Overdrive Channel
- ’92 Mesa/Boogie® Dual Rectifier® Head Vintage Channel
- ’92 Mesa/Boogie® Dual Rectifier® Head Modern Channel
- Avid Custom Vintage Crunch
- Avid Custom Modern Overdrive
Kolumny
- ’59 Fender® Bassman® 4x10” with Jensen P10Qs
- ’59 Fender® Tweed Deluxe 1x12” with Jensen P12Q
- ’64 Fender® Black Face Deluxe Reverb® 1x12” with Jensen P12N
- ’66 VOX® AC30 2x12” with Celestion Alnico Blues
- ’67 Fender® Black Face Twin Reverb® 2x12” with Jensen C12Ns
- ’68 Marshall® 1960A with Celestion G12H “Greenbacks”
- ’06 Marshall® 1960AV 4x12” with Celestion Vintage 30s
- Mikrofony
- Shure SM7 Dynamic Microphone
- Shure SM57 Unidyne III Dynamic Microphone
- Sennheiser MD 409 Dynamic Microphone
- Sennheiser MD 421 Dynamic Microphone
- Neumann U67 Condenser Microphone
- Neumann U87 Condenser Microphone
- AKG C 414 EB Condenser Microphone
- Royer 121 Ribbon Microphone
- Efekty
- Spring Reverb (opracowano na efekcie Fender® Deluxe Reverb)
- Green JRC Overdrive (opracowano na efekcie Ibanez TS-808)
- Tri-Knob Fuzz (opracowano na efekcie Electro Harmonix Big Muff Pi)
- Black Op Distortion (opracowano na efekcie ProCo Rat)
- Shine Wah (opracowano na efekcie VOX® V-846)
- C1 Chorus/Vibrato (opracowano na efekcie Boss CE-1)
- Orange Phaser (opracowano na efekcie MXR® Phase 90)
- EP Tape Echo (opracowano na efekcie Maestro Echoplex EP-3)
- BBD Delay (opracowano na efekcie Electro Harmonix Deluxe Memory Man)
- Grey Compressor (opracowano na efekcie Ross Compressor)
- Vibe Phaser (opracowano na efekcie Univox Uni-Vibe)
- Black Wah (opracowano na efekcie Thomas Organ CB-95 Crybaby)
- Flanger
- Roto Speaker
- Volume Pedal
- Eleven SR (Stereo Reverb)
- Graphic EQ
- Tuner
Kompletną listę wraz z opisem znajdziesz na stonie
http://www.avid.com/US/products/eleven-rack_2#Microphones
Jacek Królik - oficjalny endorser Eleven Rack i Pro Tools 11 !
'Eleven Rack jest jednym z tych urządzeń, o których się mawia, że po prostu musiały zostać wynalezione. Podczas moich licznych nagrań, procesor spisuje się znakomicie. Jest wspaniałym studyjnym urządzeniem uzupełniającym, ale w miarę potrzeby świetnie radzi sobie również, jako jedyne źródło gitarowych barw. Oprócz tego posiada imponujące możliwości edycyjne i bardzo ułatwiające pracę w studio zapamiętywanie wszelkich ustawień w nagranych sesjach. To naprawdę mój potężny sprzymierzeniec. Przy okazji świetnie komponuje się kolorystycznie w moim pomarańczowym gabinecie'
-Jacek Królik