Skaner diagnostyczny AUTOPHIX ES680 VAG PRO
- Tester w pełni pracuje w języku polskim.
- Współpracuje z protokołami: CAN, UDS, SO9141, KWP2000, J1850VPW, J1850 PWM.
- Brak wymuszonych rocznych opłat (abonamentów)
- Jako nieliczny tester do pojazdów grupy VAG obsługuje protokół UDS (modele po 2010 roku)
- Oprócz pełnej obsługi samochodów z grupy VAG, tester obsługuje także wszystkie pozostałe OBDII/EOBD (silnik, osprzęt silnika, skrzynia automatyczna)
- Kolorowy wyświetlacz 2.8 cala
AUTOPHIX ES680 VAG to wyjątkowo przyjazny dla użytkownika poręczny oraz prosty w obsłudze skaner OBD2 z menu w języku polskim. Przeznaczony do odczytu oraz kasowania kodów błędów silnika, podglądu parametrów podczas pracy LIVE DATA, a także wyświetla statusy monitorów pokładowych.
Tester ten jest samodzielnym urządzeniem wyposażonym w kolorowy wyświetlacz, solidną obudowę, szybki procesor ARM. (bardzo szybka praca-odświeżanie parametrów bieżących). Zasilanie pobiera bezpośrednio ze złącza diagnostycznego pojazdu więc nie wymaga ładowania baterii i jest gotowy do natychmiastowego użytku!
Współpracuje z protokołami:
- CAN,
- UDS,
- SO9141,
- KWP2000,
- J1850 VPW,
- J1850 PWM.
TESTER W PEŁNI PRACUJE W JĘZYKU POLSKIM: MENU, KODY BŁĘDÓW, ORAZ PARAMETRY BIEŻĄCE(pełne polskie techniczne opisy kodów błędów!!!)
Brak wymuszonych rocznych opłat tzw ABONAMENTÓW! Tester pracuje bez przerwy i nigdy nie zostanie zablokowany!!!
Obsługiwane moduły sterujące
Tester obsługuje praktycznie wszystkie moduły sterujące w jakie wyposażony jest dany pojazd w grupie VAG włącznie z najnowszymi modelami z bieżącego roku:
- -silnik,
- -układ hamulcowy ABS
- -poduszki powietrzne
- -automatyczna skrzynia biegów
- -moduł komfortu
- -automatyczna skrzynia biegów
- -poduszki powietrzne
- -elektronika hamulców
- -kontrola trakcji ESP/ASR/EBD
- -układ ciśnienia w oponach TMPS
- -klimatyzacja
- -wspomaganie układu kierowniczego
- -deska rozdzielcza
- -nawigacja
- -system audio
- -centralny zamek
- -system antywłamaniowy
- -elektronika świateł
- -napęd 4x4
- -pamięć foteli
- -oraz wiele innych...
Możliwości testera
Jako nieliczny tester do pojazdów grupy VAG obsługuje protokół UDS!!! (modele po 2010r)
Tester umożliwia:
- odczyt modów usterek
- kasowanie kodów usterek
- podgląd parametrów rzeczywistych
- test komponentów
- adaptacja przepustnicy
- adaptacja zaworu EGR
- odpowietrzenie pompy ABS
- cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego
- test elektrycznego hamulca postojowego
- ustawienie grubości klocków
- kodowanie wtryskiwaczy
- zmiana języka na panelu wskaźników
- aktywacja tempomatu
- regulacja biegu jałowego
- aktywacja świateł
- ustawienia podstawowe automatycznej skrzyni biegów
- reset serwisowy
- kasowanie/przyuczenie pilota zdalnego sterowania
- czyszczenie wartości przyuczonych
- przyuczenie zerowej pozycji czujnika kąta skrętu kierownicy
- kodowanie nowego licznika
- adaptacja czujnika poziomu paliwa
- przywrócenie ustawień podstawowych dla klimatyzacji
- kodowanie nowego sterownika poduszek powietrznych
- dawka wtrysku
- limit maksymalnej prędkości
- kalibracja kompresora klimatyzacji
- kalibracja temperatury chłodzenia
- przyuczenie immobilizera
- sprawdzenie przepływomierza powietrza
- test pompy vacum
- test pompy ABS
- test czujnika stukowego
- kontrola sonda lambda
- regulacja EGR-regulacja czujnika wałka rozrządu
- adaptacja pompy paliwa
- wtrysk paliwa
- chłodzenie silnika
- test czujnika temperatury EGR
- aktywacja systemu ESP
- dezaktywacja/aktywacja czujnika przyspieszenie
Więcej funkcji testera
- monitor systemu ciśnienie w oponach
- regulacja czujnika przyspieszenia bocznego
- regulacja czujnika ciśnienia hamulca
- regulacja potencjometrów klap klimatyzacji
- kontrola silniczków klap klimatyzacji
- dodatkowe ogrzewanie
- regulacja czasu grzania lusterek
- aktywacja czasu mycia lamp czołowych
- aktywacja świateł dziennych
- zdalne odblokowanie klapki paliwa
- aktywacja/dezaktywacja świateł skrętnych
- podgrzewanie szyby, wycieraczek
- podstawowe ustawienie elektrycznego fotela
- wyświetlenie zużycia paliwa
- język dla wiadomości o usterkach i nawigacji
- maksymalny dystans do wymiany oleju
- adaptacja kluczyka do immobilizera
- mile/kilometry
- tryb skandynawski
- automatyczne blokowanie zamków
- wewnętrzny monitoring
- ustawienie kraju dla dźwięku alarmu
- auto adaptacja pilota zdalnego sterowania
Kompatybilność
Oprócz pełnej obsługi samochodów z grupy VAG, tester obsługuje także wszystkie pozostałe OBDII/EOBD
(silnik, osprzęt silnika, skrzynia automatyczna)
Europa-benzynowe od 2000 do 2017, diesle od 2004r do 2017r
Alfa Romeo, BMW, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Lancia, Land Rover, Mercedes Benz, Mini, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Smart, Volvo
Ameryka-od 1996r do 2017r:
Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dodge, GMC, Hummer, Jeep, Lincoln, Oldsmobile, Pontiac
Azja-od 1999r do 2017r:
Acura, Daewoo, Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota
Włącznie z najnowszymi pojazdami wyposażonymi w protokół (CAN) oraz (UDS)
Zawartość zestawu
- Tester AUTOPHIX ES680 VAG + OBDII/EOBD
- Kabel zakończony złaczem OBDII
- Kabel usb
- Materiałowy pokrowiec
- Instrukcja obsługi w języku polskim w formacie PDF (do pobrania w załączniku)
Specyfikacja techniczna
- Funkcje diagnostyczne: odczyt oraz kasowanie kodów błędów silnika, podgląd parametrów, wyświetlanie statusów monitorów pokładowych
- Wyświetlacz LCD: kolorowy, 2,8 cala
- Język menu: polski
- Zastosowanie: CAN, OBD2/EOBD2, J1850 PWM, SO9141, J1850 VPW, KWP2000
- Temperatura pracy: 0 do 60°C
- Temperatura przechowywania: -20 do 70°C
- Zasilanie: 8.0 do 18.0 V z pojazdu
- Wymiary: 132 x 86 x20 mm