Przedmiotem ogłoszenia jest wykonanie kompletnej instalacji wtrysku gazu LPG wraz ze wszystkimi potrzebnymi podzespołami do silników zasilanych olejem napędowym DIESEL
INSTALACJA NADAJE SIĘ DO WSZYSTKICH SILNIKÓW DIESLA
""" CENA PROMOCYJNA 2500 zł brutto """<
DO TRAKTORÓW I MASZYN ROLNICZYCH
MOŻLIWY MONTAŻ Z DOJAZDEM DO KLIENTA ( do 200 km )
W skład oferowanego zestawu wchodzą następujące podzespoły :
-komputer/sterownik - KME /elektronika DIESEL-GAZ
-reduktor AT 09
-listwa wtryskowa REG OMVL
***-zbiornik standard do 55 litrów ( opcja )
***-zbiornik podwieszany na zewnątrz pojazdu- dopłata
-zawór wlewu gazu Tomasseto
wszystkie potrzebne węże i złącza
Najważniejsze cechy sterownika /elektroniki Diesel-GAZ
obsługa silników diesla do 8 cylindrów w trybie sekwencyjnym i standard
obsługa silników diesla do 16 cylindrów w trybie niesekwencyjnym,
możliwość dotrysku LPG lub CNG,
zaawansowany algorytm sekwencyjnego wtrysku gazu,
precyzyjne dawkowanie gazu oparte na aktualnym zapotrzebowaniu silnika,
ochrony silnika
***kontrola temperatury spalin dla zapewnienia bezpieczeństwa jednostki napędowej,
***możliwość odczytu szerokopasmowej sondy lambda możliwość ***kontroli składu mieszanki poprzez niezależną szerokopasmową sondę lambda dedykowaną do silników diesla, (możliwość ***dodatkowego montażu w przypadku gdy sonda nie występuje w silniku),
obsługa pojazdów wyposażonych w tempomat,
możliwość modyfikacji wtrysku gazu , ( DOSTOSOWANIE MAPY DO OBCIĄŻEŃ SILNIKA )
Zalety i korzyści dla kierowcy:
przy aktywnym dotrysku gazu silnik pracuje identycznie jak przy pracy na oleju napędowym,
oszczędności w całym zakresie obciążeń silnika,
zapewniona ochrona silnika,
wzrost wydajności spalania ON,
zwiększenie MOCY i MOMENTU OBROTOWEGO silnika
ZMNIEJSZENIE WYDATKÓW NA PALIWO
W PRZYPADKU CIĘŻKICH PRAC ROLNICZYCH ZNACZĄCA OSZCZĘDNOŚĆ CZASU PRACY
Wykres 1. Moc pojazdu w zależności od paliwa i ustawień map
(czerwony – większa ilość gazu, fioletowy – mniejsza ilość gazu, niebieski – olej napędowy)
Wykres 2. Momentu obrotowy pojazdu w zależności od paliwa i ustawień pojazdu
(czerwony – większa ilość gazu, zielony – mniejsza ilość gazu, niebieski – olej napędowy)