AUTO ALARM RTX TORNADO CS2
CENTRALA ALARMOWA SPRAWNA, nie używana, miała być użyta do podmiany w innym samochodzie ale jak ją już zapomniałem gdzie położyłem, to kupiłem kolejną i tak przeleżała 5 lat, zestaw zawiera:
- centrala alarmowa RTX TORNADO CS2
- instrukcja obsługi, montażu i schemat (komplet w tym wypadku)
- czujnik udarowy z naklejką do przyklejenia
- okablowanie potrzebne do uruchomienia:
a) dioda sygnalizacyjna
b) przycisk reset/autoryzacja
c) okablowanie główne
d) okablowanie do sterowania siłownikami (podstawowe)
ZESTAW NIE POSIADA PILOTÓW, KTORE MOŻNA DOKUPIĆ I ZAKODOWAĆ (piloty ze zmiennym kodem KeeloQ, w instrukcji jest cała krótka procedura),
informacje o alarmie ze strony internetowej:
- zmienny kod KeeloQ - opatentowana technologia kodowania firmy Microchip
- prealarm - pierwsze wzbudzenie czujnika udarowego powoduje krótkie alarmowanie , jeśli sytuacja się powtórzy w krótkim czasie , następuje pełne alarmowanie
- głośne/ciche uzbrajanie i rozbrajanie
- ponowne uzbrajanie po przypadkowym rozbrojeniu - jesli nieumyslnie alarm zostanie rozbrojony, nie wsiądziemy do pojazdu lub nie zostanie właczony zapłon, system ponownie automatycznie się uzbroi
- automatyczne ryglowanie centralnego zamka w czasie jazdy - system może automatycznie zamykać centralny zamek po rozpoczęciu jazdy i otwierać po wyłączniu zapłonu
- poszukiwanie pojazdu na parkingu
- funkcja PANIC / poszukiwanie pojazdu na parkingu - możemy włączyć pilotem pulsacyjne alarmowanie jeśli przy pojeździe przebywa nipowołana osoba lub nie możemy dostrzec naszego pojazdu na zatłoczonym parkingu
- pamięć sytuacji alarmowych - jesli podczas naszej nieoecności aarm został wzbudzony , zostaniemy o tym poinformowani przy rozbrojeniu 4-ro krotnym sygnałem dźwiękowym
- blokada zapłonu/rozruchu - dołączonym do zestawu przekaźnikiem możemy uniemożliwić uruchomienie pojazdu kiedy system alarmuje
- informacja o niedomknięciu drzwi - system 4-ro krotnym dźwiękiem poinformuje nas jesli któreś drzwi będą niedomknięte
- zabezpieczenie drzwi, bagażnika, pokrywy silnika - możemy chronić każdą strefę pojazdu stosując odpowiednie czujniki lub krańcówki
- wbudowany sterownik centralnego zamka ( impuls 0,7 lub 3,5 sek. ) - można bezpośrednio sterować dowolnym fabrycznym lub uniwersalnym centralnym zamkiem, dzięki mozliwości ustawienia długości impulsu , mozliwe jest sterowanie zamkiem elektrycznym jak również pneumatycznym
- funkcja długiego uzbrajania (10s lub 40s) - coś czego nie ma większość oferowanych autoalarmów - dzięki tej funkcji możemyy podłaczyć się bezpośrednio do krańcówek pojazdów w których jest doświetlana kabina po zamknięciu zamka (większość nowszych modeli pojazdów) . Wystarczy ustawić dłuzszy czas uzbrajania , i nie bedzie potrzeba dokładania diód separujących masę oświetlenia wnętrza - dzięki temu znacznie skraca się czas montażu systemu.
- wyjście sygnału dla sterownika domykania szyb ( impuls 20sek. ) - system po uzbrojeniu może automatycznie domknąć szyby, szczególnie istotna funkcja dla pojazdów z tzw. komfortem.
- wyjście sygnału doświetlania wnętrza - po rozbrojeniu alarmu lampka oświetlenia wnętrza może być zapalona na ok. 15s
- otwierania bagażnika pilotem ( impuls 1sek. ) - alarm posiada dodatkowy kanał uruchamiany pilotem
- awaryjne rozbrajanie
- wyzwalanie ujemnym lub dodatnim potencjałem - alarm może być wyzwolony za równo po podaniu masy jak i napięcia +12V
- możliwość podłączenia dodatkowych czujników