Specyfikacja:
- Aparatura Traxxas TQi TSM 2.4GHz z możliwością zastosowania systemu Traxxas Link App
- System stabilizacji Traxxas Stability Management®
- Zespół napędowy Velineon VXL-6s
- System Self-Righting
- Nowa karoseria Prographix z szybkim systemem montażu
- Innowacyjna płyta podwoziowa o niskim środku ciężkości.
- Wodoszczelna elektronika
- Aluminiowe amortyzatory
- Prędkość 110km/h (z opcjonalną zębatką 20/46 oraz pakietami 2X3S LiPo 5000mAh)
Nowe koła "All-Terrain Talon EXT"
Nowe opony Talon EXT zapewniają doskonałą przyczepność i osiągi off-road. Agresywny wzór bieżnika ma twardszą mieszankę gumową i grubsze ścianki boczne, dzięki czemu lepiej radzi sobie w terenie. Nowe - sześcioramienne czarne obręcze, są zaprojektowane tak, aby zapewnić maksymalną wytrzymałość i groźny wygląd.
Nowe wahacze.
Podwójny wahacz E-Revo, zachowuje odpowiednią geometrię zawieszenia w całym zakresie jazdy. Te zaawansowane technologicznie wahacze zostały pierwotnie opracowane z wykorzystaniem analizy elementów skończonych w celu znalezienia inteligentniejszych sposobów przeciwdziałania pękaniu. Dziś są jeszcze bardziej wytrzymałe. Zastosowano większe przekroje oraz nowe kompozyty odporne na uderzenia, nawet w niskich temperaturach.
Nowe obudowy pakietów napędowych.
Innowacyjna konstrukcja obudowy ochronnej pakietów po bokach podwozia, zapewnia wyjątkowo czysty wygląd. Szybko otwierane drzwi obudowy są montowane bezpośrednio na podwoziu, dzięki czemu nie ma żadnych zacięć ani elementów, które można utracić. Komory zostały udoskonalone, aby wyeliminować niepotrzebne luzy i zapewnić bardziej bezpieczne zamknięcie klap.
Wentylacja przedziałów akumulatorowych.
Obudowy pakietów są wentylowane przez pomysłowo zaprojektowane wloty i wyloty, aby zapewnić chłodzenie akumulatorów.
Wodoszczelność elektroniki.
Zabawa nie jest ograniczona przez błoto, śnieg lub wodę. Zabezpieczona skrzynka odbiornika z łatwo dostępną wtyczką, chroni odbiornik TQi TSM podczas każdej przygody.
Nowa przekładnia główna.
Przekładnia znajduje się nisko w podwoziu, aby utrzymać środek ciężkości na jak najniższym poziomie. Nowa, bardziej kompaktowa konstrukcja skrzyni biegów jest zoptymalizowana pod kątem obciążenia E-Revo. Silnik jest umiejscowiony tak blisko linii środkowej podwozia, jak to możliwe, aby zneutralizować lewe / prawe nachylenie podwozia.
Podwójny system sterowania.
E-Revo zapewnia ciasne i szybkie sterowanie dzięki unikalnemu systemowi podwójnego sterowania za pomocą dwóch sprzęgniętych ze sobą serwomechanizmów.
Amortyzatory GTR.
Amortyzatory GTR o dużej średnicy wypełnione olejem łączą się z progresywnymi ramionami wahacza w celu uzyskania gładkiego tłumienia. Gwintowane korpusy aluminiowe posiadają kołnierze umożliwiające łatwą regulację wstępnego obciążenia sprężyny. Uszczelki typu "x-ring" zapobiegają wyciekom, zapewniając długotrwałą żywotność amortyzatorów.
Nowe - hartowane półosie.
E-Revo podobnie jak X-Maxx posiada hartowane - stalowe półosie napędowe, wyposażone w masywne osie o średnicy 8mm. Hartowane stalowe miseczki napędowe mocowane są na większych, hartowanych stalowych dyferencjałach o średnicy 8mm. Te wały napędowe zostały pierwotnie zaprojektowane pod kątem maksymalnej wytrzymałości w modelui X-Maxx i trafiły również do E-Revo. Teraz możesz doświadczyć wszystkich osiągów dostępnych dla napędu 6S.
Nowy centralny układ napędowy.
Z uwagi na ekstremalny napęd 6S, centralny układ napędowy E-Revo został znacznie wzmocniony dzięki większej średnicy wałów i powiększonym przekrojom.
Do uruchomienia modelu potrzebny jest:
- Akumulator 2 x LiPo 2S / 7,4V / 7600mAh
lub
- Akumulator 2 x LiPo 3S / 11,1V / 5000mAh