Corvette - synonim amerykańskiej doskonałości samochodów sportowych.
Traxxas wykonał replikę tego legendarnego samochodu, która działa tak realistycznie, jak wygląda. Fasetowane nadwozie i masywne boczne wloty powietrza są odwzorowane co do milimetra. Makieta silnika LT2 V8 jest widoczna pod tylną klapą. Autentyczne - czarne chromowane felgi, wypełniają błotniki.
Nowe - większe podwozie 4-Tec 3.0
Nowe podwozie 4-Tec® 3.0 ma większy rozstaw osi i szerszy rozstaw kół. Opracowane zostało specjalnie dla Corvette Stingray. Oprócz zapewnienia dokładnych proporcji, dłuższa i szersza powierzchnia styku z podłożem, poprawia stabilność i prowadzenie, zapewniając precyzję kierowania i wyważenie „Vette” z silnikiem umieszczonym centralnie.
Zachowany realizm
Każdy szczegół Stingray'a jest wiernie uchwycony. Pod tylną „szybą”, komora silnika prezentuje realistyczne odtworzenie 16-zaworowego silnika V8. Koła lśnią dyskretnym czarnym chromem, a szerokie opony wypełniają tylne błotniki, aby dopasować się do muskularnej sylwetki pełnowymiarowej maszyny.
Szczegółowa replika karoserii
Biorąc pod uwagę 68-letnią historię projektowania nowej Corvette, ważne było precyzyjne uchwycenie każdego kąta i linii. Traxxas skrupulatnie odtwarza nową karoserię Stingray'a z dużą dokładnością. Od formowanych wtryskowo wkładek, po soczewki reflektorów, gotowych do zamontowania oświetlenia LED. W ten sposób Traxxas ustanawia nowy standard detali w skali R/C.
Nowy system mocowania karoserii.
Wyrzeźbiona kartoseria Stingray'a zawiera mocowania w wewnętrznej ramie. Nie ma brzydkich słupków nadwozia, tylko eleganckie linie efektownej Corvette z centralnym silnikiem. Podczas wymiany baterii, wystarczy sięgnąć pod model, aby zwolnić bezpieczne przednie i tylne zatrzaski karoserii.
Replika kół.
Większe opony 4-Tec 3.0 i szczegółowe, czarne - chromowane koła Corvette, zapewniają większą stabilność i lepsze prowadzenie. Repliki tarcz hamulcowych mają standardowe 12-milimetrowe hexy i są wyposażone w czerwone zaciski hamulcowe które nadają maszynie w pełni autentyczny wygląd.
Amortyzatory olejowe.
4-Tec 3.0 jeździ na ośmiu wypełnionych olejem amortyzatorach Ultra Shock wykorzystujących technologię X-ring, aby zapewnić doskonałe uszczelnienie i gładką pracę. Są w pełni regulowane. Funkcje obejmują pęcherze ciśnieniowe do separacji powietrza/oleju i zaciski sprężynowe do precyzyjnej zmiany wysokości i wstępnego napięcia sprężyny.
Regulacja zawieszenia.
4-Tec 3.0 oferuje opcję skrętu pod dużym kątem z osobnymi otworami montażowymi w drążkach. Dzięki drobnym modyfikacjom systemu sterowania, pozwala to Corvette Stingray na większy kąt skrętu w celu uzyskania dużego dryfu w zakrętach. Zaawansowane technologicznie zawieszenie ma również wytłoczone w ramionach występy, które pozwalają regulować opadanie. Spadek zawieszenia to wielkość ruchu kół w dół. Regulacja nachylenia umożliwia regulację 4-Tec 3.0 w celu uzyskania lepszej stabilności w zakrętach.
Zintegrowany bezpiecznik serwomechanizmu.
4-Tec 3.0 wyposażony jest w bezpiecznik serwomechanizmu, co zapewnia precyzyjną i responsywną obsługę we wszystkich sytuacjach. Zintegrowany kołnierz umożliwia regulację napięcia sprężyny w celu uzyskania spersonalizowanych ustawień lub warunków na torze.
Wodoszczelna elektronika
Wodoszczelny układ elektroniczny pozwalaj na zabawę w każdych warunkach pogodowych. Zamknięta obudowa odbiornika 2.4GHz, wodoszczelny regulator obrotów XL-5 i zamknięte serwomechanizmy układu sterowania sprawiają, że można dobrze się bawić w prawie każdych warunkach terenowych.
Wodoszczelny układ kierowniczy o wysokim momencie obrotowym.
Samochód o wysokich osiągach potrzebuje potężnego serwa sterującego, aby uzyskać responsywną wydajność. Serwomechanizm 2075 o wysokim momencie obrotowym i sile 9kg/cm, wykorzystuje uszczelki typu O-ring, aby zapewnić bezpieczne użytkowanie w mokrych warunkach.
Precyzyjne sterowanie z częstotliwością 2,4 GHz.
System radiowy TQ™ 2,4GHz nie wymaga stosowania kwarców odpowiedzialnych za kanał sterowania. Ergonomiczna konstrukcja nadajnika jest wygodna dla wszystkich, a wzmocniona antena wewnętrzna, odporna jest na uszkodzenia.
Specyfikacja:
- Wodoszczelna elektronika na wszystkie rodzaje pogody
- Prędkość maksymalna 48 km/h z zębatką w zestawie
- Zmodyfikowany silnik napędowy Titan 12-Turn 550
- Wodoszczelny regulator obrotów XL-5
- Wysokoprądowe złącza elektryczne
- Malowana karoseria
- Czerwone sprężyny amortyzatorów
- Dyferencjał Slash 4X4
- Stalowy wał napędowy
UWAGA.
Model nie zawiera zasilania nadajnika (4xAA), pakietu napędowego oraz ładowarki pakietu.