e-lakiernik Lakier Samochodowy Spray 375ml
+ Dysza FlexJet
Spray za pomocą którego każdy może zregenerować drobne i większe ubytki powłoki lakierowej swojego samochodu. Dysza FlexJet umożliwia natrysk zbliżony do profesjonalnego pistoletu.
Lakier spray e-lakiernik to produkt stale udoskonalany przez naszą firmę od ponad 6lat. Zdobyte doświadczenie zaowocowało stworzeniem systemu, dzięki któremu nasze kolory cieszą się najlepszą pasowalnością na rynku. Lakiery nabijamy do profesjonalnych puszek zawierających szlachetny rozcieńczalnik i gaz pędny w ilości gwarantującej wykorzystanie każdego mililitra zawartości.
Dysza FlexJet zastosowana w produkcie umożliwia dwie regulacje parametrów natrysku:
- zmiana kierunku strumienia w zakresie pion / poziom.
- innowacyjna regulacja szerokości natrysku za pomocą małej dźwigni z tyłu dyszy.
Mocne Strony
- Praktyczna wydajność - wystarczy na dokładne pokrycie całego błotnika w samochodzie osobowym.
- Najlepiej pasujące kolory potwierdzone przez 40 000 pozytywnych komentarzy.
- Do puszek nabijamy 100% nierozcieńczonego lakieru samochodowego o doskonałej sile krycia.
- Expresscolor - w 24h od otrzymania kodu koloru.
- Profesjonalny natrysk lakieru dzięki zastosowaniu dyszy Flex-Jet
Dane Techniczne:
- Pojemność 400ml
- Opakowanie: spray
- Okres ważności: 2 lata
- Nr katalogowy: ELA004
Dobór odpowiedniego koloru
- Oferta obejmuje wszystkie rodzaje lakierów samochodowych: akryl, metalik, perła.
- Odpowiedni odcień dorabiamy na podstawie kodu koloru. Oznaczenie to zwykle znajduje się na wklejce lub tabliczce znamionowej zamontowanej w różnych miejscach pojazdu w zależności od konkretnego modelu i marki.
- Po kliknięciu "kup teraz" w formularzu opcji dostawy należy podać kod koloru, markę, model i rok produkcji samochodu.
- Nowsze samochody z reguły malowane są lakierami dwuwarstwowymi na które składa się lakier bazowy + lakier bezbarwny (sprawdź naszą ofertę w cenie od 14.90 zł). Pierwsza warstwa tworzy kolor, a druga zabezpiecza i nadaje połysk powłoce.
Sposób użycia w 4 krokach
Uwaga: Przed przystąpieniem do lakierowania elementu należy wykonać natrysk próbny w celu weryfikacji poprawności otrzymanego koloru. Zgodność lakieru musi być sprawdzona przed dokonaniem naprawy.
- Uszkodzoną powierzchnię należy oczyścić, wyszlifować i usunąć z niej resztki starego lakieru lub korozję. Następnie należy pozbyć się z niej kurzu i odtłuścić naprawiany obszar. Podłoże musi być czyste, suche i wolne od tłuszczu. W przypadku występowania korozji, trzeba użyć podkładu na rdzę. Zarysowania i nierówności należy wypełnić szpachlówką. Wstępnie wyrównać naprawianą powierzchnię papierem na sucho o gradacji 400.
- Naprawiany obszar należy zabezpieczyć za pomocą taśmy maskującej. Następnie nałożyć kilka cienkich warstw podkładu. Po każdorazowym natrysku należy odczekać kilka minut. Powłokę pozostawić do wyschnięcia na około 2 godziny w temperaturze 20 stopni Celcjusza. Suchy podkład należy wygładzić papierem na mokro o gradacji 800
- Przygotowany do lakierowania obszar należy ponownie odtłuścić. Następnie należy nanieść kilkoma cienkimi warstwami lakier bazowy (dorobiony przez nas kolor). Pomiędzy każdym natryskiem należy odczekać kilka minut.
- Gdy lakier bazowy będzie już wyschnięty (około 30 minut w temperaturze 20 stopni Celcjusza) i zrobi się matowy, należy nałożyć kilka cienkich warstw lakieru bezbarwnego. Po zakończeniu pracy należy ściągnąć taśmę maskującą i odczekać 2 godziny do utwardzenia się lakieru bezbarwnego.